Ja wat iemand kan hebben is heel verschillend. Sommigen kunnen niets hebben wat dat betreft.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben echt vrij extreem op dat gebied. Ik eet echt hele hete pepers zonder problemen (habanero / madam jeanette, Thaise pepers, Balduk noodles, etc. ).
Zo waren we een keer op vakantie in Vietnam en daar hadden we een kookworkshop met een gezelschap. Daar kweekte ze hun eigen pepers (volgens mij van die Thaise pepers. Kleine groene in ieder geval). En ze vroegen wie er eentje wilde proberen uit de tuin.
Ik bood me dus aan, en at zo'n peper. Was vrij scherp merkte ik, maar ik gaf geen krimp. Toen een andere gast vroeg of ze 'te doen' waren zei ik 'ja hoor, valt wel mee deze'. Mijn vrouw zag aan mij dat ik het een beetje onderdrukte en waar ik op doelde dus die zag de bui wel hangen voor die andere gast.
En terecht. Die kerel ging helemaal kapot!Ik vond het hilarisch
Nou zegquote:
De heren moeten ook hun handen wassen vóór het plassenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja wat iemand kan hebben is heel verschillend. Sommigen kunnen niets hebben wat dat betreft.
Maar nooit in je ogen wrijven na het snijden van een pepertje, dat weet ik wel. Het gebeurt nog weleens per ongeluk.
Uhhhmm, nee dit verhaal ga ik niet vertellenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja wat iemand kan hebben is heel verschillend. Sommigen kunnen niets hebben wat dat betreft.
Maar nooit in je ogen wrijven na het snijden van een pepertje, dat weet ik wel. Het gebeurt nog weleens per ongeluk.
Haha ik ben dan hopelijk net beter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In kalender zetten dat je dan ziek bent en gewoon gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhhhmm, nee dit verhaal ga ik niet vertellen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:46 schreef maily het volgende:
[..]
De heren moeten ook hun handen wassen vóór het plassen
Neppe ziek!!!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik ben dan hopelijk net beter.
Nee er is 1 week in september, omtober of november dat we niet wegmogen, we weten alleen nog niet welke week het is
Ook niet gaan pissen zonder je handen te wassen na het versnipperen van gedroogde Thaise chili...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Effe checkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:36 schreef Fogel het volgende:
TRV / Londen #50 - Panic on the streets of London
Voor inspiratie
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:47 schreef Fogel het volgende:
Ik ga maar eens een bed opzoeken.
Truste allemaalTroestuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips
Ja kom dan?quote:
Truste allemaalSlaap lekker FogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Truste allemaalLaters Fogel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Goed bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |