Dan een travel storyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je in BNW/SC had meegelezen had je geweten dat ik de grootste noob ooit ben en nog steeds geen foto's kan posten![]()
Ik duik er na de vakantie wel een keer echt in. Ik ben meer the voice of reasonNog meer veren mezelf in de reet steken gaat pijn doen
Ik ken alleen de scheldwoorden uit Vis a Visquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, ik ken de basis van de taal een beetje. En met handen en voetenwerk kom je ook een heel eind.
Als ik bij een bakker ben snappen ze vast wel dat ik geen tshirt maar brood wil kopen enzo
Leuk!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naar Londen!![]()
![]()
Serieus, hebben we nog geen seconde over nagedacht. Maat van me die in scheiding ligt wilde in september als alles officieel was een weekendje weg. En dat werd naar Londen dus. Appartementje gehuurd, lekker met de trein er heen. En dan zien we wel wat we daar doen. Ik verwacht veel goede gesprekken boven een dikke pint en lange wandelingen door het centrum
Dat groen de meest pittige is, dat wist ik eerst ook niet. Dacht altijd dat het de rode was totdat ik dat hoorde in het restaurant inderdaad dat het niet zo was.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Groen is wel mijn favoriet, ook al is het over het algemeen wel het meest pittige terwijl ik over het algemeen niet van al te pittig houd
Hehe, ja. En uit Narcos.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ken alleen de scheldwoorden uit Vis a Vis
Paar weken geleden zat ik in Barcelona en omgeving. Ik verstond er echt geen réét van.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje. Zo'n mooie taal dat Spaans
Het is een bepaalde frisheid van de groene curry dat ik die pittigheid wel oke vindquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat groen de meest pittige is, dat wist ik eerst ook niet. Dacht altijd dat het de rode was totdat ik dat hoorde in het restaurant inderdaad dat het niet zo was.
Ik houd wel van pittig, maar de kunst is dat ze het zo kunnen kruiden dat het wel pittig is, maar niet te. Dat het niet blijft hangen, die pittigheid.
Mag?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik moet nog steeds een weekendje plannen, zou mei zijn, dat lukt niet, dus nu willen we november, maar ik hoor pas over 2 maanden of ik in november vrij mag nemen
Maar ik ken diverse mensen uit Latijns-Amerika, dus ik zou continue spaans kunnen spreken en het niet verlerenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, in principe moet je het blijven gebruiken/oefenen in het echte leven. Na een cursus vergeet je het na een tijdje weer. Zelfde met Duits of Frans of whatever
Sky rojoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh die ook en uit die andere serie, naam ff kwijt.. Iets met Rojos
Trustequote:
Was een leuke serie.quote:
quote:
Daarnaast is "pittig" ook persoonlijk. Ik kan iets heel milds koken, maar mijn dochtertje vindt het dan nog te heetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat groen de meest pittige is, dat wist ik eerst ook niet. Dacht altijd dat het de rode was totdat ik dat hoorde in het restaurant inderdaad dat het niet zo was.
Ik houd wel van pittig, maar de kunst is dat ze het zo kunnen kruiden dat het wel pittig is, maar niet te. Dat het niet blijft hangen, die pittigheid.
Helaas, zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag?
In kalender zetten dat je vrij bent en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |