Wellus!quote:
En dat is dus weer een dingetje, ik kan iemand in het Spaans helemaal de tering in schelden maar bij de bakker een brood halen gaat lastig wordenquote:
«Het is de verjaardag van mijn hamster»quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In kalender zetten dat je dan ziek bent en gewoon gaan![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Had een keer thaise gele curry gemaakt maar vond het niet pittig, gooide rawit pepers erin dat was echt een stom idee
Ik ben echt vrij extreem op dat gebied. Ik eet echt hele hete pepers zonder problemen (habanero / madam jeanette, Thaise pepers, Balduk noodlesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat groen de meest pittige is, dat wist ik eerst ook niet. Dacht altijd dat het de rode was totdat ik dat hoorde in het restaurant inderdaad dat het niet zo was.
Ik houd wel van pittig, maar de kunst is dat ze het zo kunnen kruiden dat het wel pittig is, maar niet te. Dat het niet blijft hangen, die pittigheid.
Hij is er ook echt nog niet overheen, da's wel sneu. Maar verwacht niet dat ie dat tegen ons heel hard toe gaat geven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat worden veel therapiesessies dus. Proost alvast!
186 retour, dat is vanaf station Tilburg tot hartje Londen. Vliegen was ongeveer even duur, duurt ongeveer even lang met alles erbij en dan zit je nog kut ook. Nu lekker in een zetel, vrij rondlopen en een heel stuk door het Engelse platteland rijden met de trein.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond de trein wel duur naar Londen, twijfelde tussen Londen en Berlijn was toch Berlijn geworden omdat de prijzen nog beetje normaal zijn. Hoeveel betaal je voor treinreis?
Wil je ook eenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar?
Two birds of a feather?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar?
Two birds of a feather?
Op Fok! kent toch iedereen elkaarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:42 schreef maily het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar?
Two birds of a feather?
Daarom ben je uit de stad in Thailand, eet rijst en blijf ver van al het andere....... Je gaat kapot, en ben serieus wel wat gewend.quote:
bedoelikokniequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Op Fok! kent toch iedereen elkaar
Dat helpt. Ik heb dat met Duits. Ik heb veel Duitse collega's en klanten waar ik ook Engels mee kan spreken, maar ik spreek daar altijd Duits mee zodat ik daar van leer en dat 'up to date' houquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik ken diverse mensen uit Latijns-Amerika, dus ik zou continue spaans kunnen spreken en het niet verleren
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |