De meteorologische zomer is begonnen hequote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te warm voor oktober. Echt, ondanks al die regen heeft het hier vrijwel elke dag de 20 aangetikt. Dat is niet best eigenlijk.
Vroegah was het 13 graden of zo als het heel de dag regende in de lente.
Niet doen of je het niet snaptquote:
#teamShii hier! GOGOGO!!1!!quote:
Maar een andere vorm van humor is ook humor. Het lijkt me alleen vermoeiend als nooit iemand je begrijpt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, misschien heeft hij een andere vorm van humor, een die niemand snapt.
Moest jij niet naar intens?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Maar het schijnt komende tijd droger te worden. Outdoor office day wordt er ergens komende maand georganiseerd, eens kijken of dat niet in het water valt
9 minuten geleden jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De meteorologische zomer is begonnen he
Niet doen alsof je niet vermoeid bentquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar een andere vorm van humor is ook humor. Het lijkt me alleen vermoeiend als nooit iemand je begrijpt.
Nee ik ben hier soms.quote:
Moet je het überhaupt willenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar een andere vorm van humor is ook humor. Het lijkt me alleen vermoeiend als nooit iemand je begrijpt.
Ja je bent we zeldenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik ben hier soms.
Maar snap hem al. De winnaar van maand juni.
Ik nietik ben we zelden....
Weet je hoe druk?quote:
Sowwww echt niet normaalquote:
Geen ervaring mee, want ik heb jou en @JustinK om mn slechte humor te begrijpenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Even rechargen en dan in juli KEIHARD terugkomen voor de 3e titel.quote:
Hé?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de paar users die mij hier kennen, vaarwel alvast. Het was gezellig met jullie
Lyltquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Voor de paar users die mij hier kennen, vaarwel alvast. Het was gezellig met jullie
Je kon Oisterwijk gewoon niet inkomenquote:
Huh? Grapje toch hoop ik?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |