Ik ben nieuwsgierig nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik mezelf IRL echt hilarisch vind.![]()
En niet alleen omdat ik er zo debiel uitzie.
Lol, dat is grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit kunnen betrappen op iets grappigs. Alleen maar zure posts
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wijs man ben jij!
En tevens:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oude kampioen uitzwaaien, op weg naar een nieuwe!![]()
![]()
:"IT'S THE CIRCLE OF DTS!"
:"AND IT MOOOOOOOHOOOOOS US ALL!!!1!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Over 30 dagen julij.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ach, misschien heeft hij een andere vorm van humor, een die niemand snapt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit kunnen betrappen op iets grappigs. Alleen maar zure postsLet's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:03 schreef Shii het volgende:
Gefeliciteerd @:JustinKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd lieve @JustinKEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Te warm voor oktober. Echt, ondanks al die regen heeft het hier vrijwel elke dag de 20 aangetikt. Dat is niet best eigenlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voelt nog steeds als oktober dit weer.
Vroegah was het 13 graden of zo als het heel de dag regende in de lente."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
WIE GAAT HET WORDEN IN JUNI?!?!?!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: