Ik zeg sorry. heb gewoon geen zin in gerel.Mag jullie beide graag.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar goed @:FreshFruit ik zal hem 1 DM sturen met de vraag waarom hij zo doet, en dan is het van mijn kant klaar. Ik laat me niet meer zo bedreigen en het over me heen laten gaan. Hij mag sorry zeggen voor het bedreigen.
Soms...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is pizza hoor
eet je vor middag koekies?
Oh jee, ben jij klein, kaal en met een dikke vette bankrekening?quote:
@Monsterkoekiequote:
Dat weet ik toch niet.quote:
Happyquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
MoemaarHappienogwel![]()
Val ik ergens in? Zal ik weer gaan?
2 vliegen in een klapquote:
Nee hoor, niks aan de hand. Van mijn kant af is het al opgelost.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
MoemaarHappienogwel![]()
Val ik ergens in? Zal ik weer gaan?
En m'n innerlijk heb ik ook al niet meequote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jee, ben jij klein, kaal en met een dikke vette bankrekening?
Helaas, dat is niet per definitie mij typemja het gaat toch allemaal om het innerlijk
Geen koekjes meer.quote:
Sommige mensen hebben ook altijd pech. Mja volgende keer beterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
En m'n innerlijk heb ik ook al niet mee
Dank voor deze opbeurende woordenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd pech. Mja volgende keer beter
Hij heeft wel 37,8 cmquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd pech. Mja volgende keer beter
Gister was ze ziek van een koekje.quote:
prima, dan gewoon hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:54 schreef BPS70 het volgende:
Doe maar niet een dm sturen @:AardappelSchotel. Ik kan toch niet reageren.
Ik heb je nergens bedreigd, dus ophouden aub.
Met DJ Willem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |