Ah, je laat geen kans onbenut, niet?quote:
Daar hadden we het over ja.quote:
Als ik op blok sta, dan zie je mijn topic niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:34 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ik heb meneer op blok staan.
Ik ben niet de zuiger nu.
Niemand is de zuiger.Behalve als je een piemel wil.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:34 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ik heb meneer op blok staan.
Ik ben niet de zuiger nu.
je ziet de OP niet TT welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als ik op blok sta, dan zie je mijn topic niet
Ik heb genoeg aan mijn eigenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niemand is de zuiger.Behalve als je een piemel wil.
Gaan we volgende maand weer tellen?quote:
Nee niet echt, hou eigenlijk niet zo van advocaat, behalve van die koekjes met een advocaatlaagje.quote:
Ik tel elke maandquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaan we volgende maand weer tellen?
Nee hoor, op mobiel iig nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:38 schreef Rob het volgende:
[..]
jawel staat gewoon in lijst als je op blok staat
Ik vond m niet mislukt hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet echt, hou eigenlijk niet zo van advocaat, behalve van die koekjes met een advocaatlaagje.
Maar het was een mislukte grap
Druk baasje.quote:
Je houdt meer van kleine kale mannen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee niet echt, hou eigenlijk niet zo van advocaat, behalve van die koekjes met een advocaatlaagje.
Maar het was een mislukte grap
Met een dikke vettequote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je houdt meer van kleine kale mannen?
Toen ik nog mensen geblocked had moest ik via een omweg in het topic komen, in de active topic-lijst stond ie nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:40 schreef Rob het volgende:
[..]
net uitgeprobeerd maar topic staat gewoon in de lijst`
Dat dacht ik Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Met een dikke vette
bankrekening
(nee hoor niet echt, voordat mensen denken dat ik serieus ben)
Pizza.quote:
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 14:41 schreef Rob het volgende:
het wordt tijd dat je ook crewleden kan blokeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |