abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214195056
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2024 10:35 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]
Storm heeft een cursus gevolgd.
Dit lijkt wel antireclame voor werken bij Pon. Wat een gatlikker.
Vakman pur sang
pi_214208120
Dubbele punten voor deze bagger; nooit gebeurd én onnodige enters:

quote:
Jij krijgt geen brownie want jij bent de schoonmaker

Wie jarig is trakteert.

60 brownies, zodat iedereen op de afdeling kan meesnoepen.

Tijdens het uitdelen kom ik de schoonmaker tegen.

Vol enthousiasme roep ik: Haaaaai, ik ben jarig vandaag. Wil je ook een brownie?

Waarop hij zegt: Nee, dat is niet voor mij. Ik ben schoonmaker.

Ik schiet ik de lach en zeg: Gekkie, doe is normaal. Tuurlijk mag jij er ook 1.

Dat zette me wel aan het denken.

Is hij minder, omdat hij geen kantoor functie heeft?

Hij draagt toch ook bij aan het eindresultaat?

Het valt me op dat er nog steeds een groot verschil is tussen de schoonmaker en de directeur.

Beide een functie in hetzelfde bedrijf.

Beide werken in hetzelfde pand.

Beide dragen bij hetzelfde doel.

Zullen we elkaar gewoon hetzelfde behandelen?
Ja we behandelen iedereen hetzelfde, behalve die mongolen met kut verhalen op LinkedIn. Sterf, kreng.

https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214208486
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 10:23 schreef Black-Death het volgende:
Dubbele punten voor deze bagger; nooit gebeurd én onnodige enters:
[..]
Ja we behandelen iedereen hetzelfde, behalve die mongolen met kut verhalen op LinkedIn. Sterf, kreng.

https://www.linkedin.com/(...)edium=member_desktop
:')

Een van de reacties die ik meteen zie staan:

quote:
Wat een k*t bedrijf dan. Aan je verhalen te lezen heb je dus alleen maar klanten waar diversiteit en inclusiviteit en menselijkheid ver te zoeken is. Of is dit weer zo'n verzonnen verhaaltje om aandacht te trekken?
pi_214208753
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2024 11:02 schreef Serinde het volgende:

[..]

[..]

Terechte reactie.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_214208782
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2024 11:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Terechte reactie.
Vond deze ook wel mooi en terecht:
quote:
Wat een verhaal weer, is iedereen van Facebook af gegaan en massaal op LinkedIn zijn verhalen gaan posten?
pi_214208796
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2024 11:02 schreef Serinde het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig zien meerdere mensen in dat haar post een dikke emmer stierenpoep is.
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 8 juli 2024 @ 11:39:36 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214208938
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouw verlaat “corporate” om de hele dag in leren BH rond te lopen.

https://www.linkedin.com/(...)tm_medium=member_ios
quote:
Je kan heel simpel een call in plannen of mij een dm sturen. https://calendly.comXXXXX/30min [url ff geanonimiseerd)
zegt ze ook nog. Ik betwijfel of het allemaal serieuze 'business' gesprekken gaan zijn :X
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214209652
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2024 11:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
[..]
zegt ze ook nog. Ik betwijfel of het allemaal serieuze 'business' gesprekken gaan zijn :X
Alle geile oomjes van accounting in haar DM. :')
Vakman pur sang
  maandag 8 juli 2024 @ 19:13:02 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214213370
quote:
Gekkie
:') :') :')

Fakeshit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 juli 2024 @ 19:13:29 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_214213372
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2024 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Alle geile oomjes van accounting in haar DM. :')
Als ze er geld voor krijgt is ze overal voor in gok ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_214213410
Dat wolfpack of women kwam me meteen bekend voor :P
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:

Haha mooie naam Wolfpack of woman. Gestolen uit een mannenfilm.

Maar vlg mevrouw moeten bedrijven dus preventief veel geld en energie steken in werknemers die ,in hun persoonlijke leven, nogal snel van slag zijn.
Waar gaat dit heen joh. Ik wil op kantoor elke dag 118 blauwe M&Ms
pi_214344932
Ze wordt steeds nukkiger, zie dat haar lopende contract ten einde is en even een Ibiza shoot gedaan. Kost schat ik tussen de 5 en 10K

Ze meldt dat de “hoge bomen” allemaal actief op LinkedIn posten.
Eigenlijk zou ze eens de Top 100 van de quote moeten ondervragen, hoeveel van de echte entrepreneurs post meer dan eens per week bijdragen op LinkedIn.

Aantal Linkedin bullsjitchoaches neemt nu heel hard toe. Zie nu ook pas afgestudeerden met “ik help jou aan 1 miljoen omzet binnen een maand” posts.

Nu is het snel gedaan denk ik met dit beroep en de grote verdiensten daarin.
Vakman pur sang
  zondag 21 juli 2024 @ 09:59:59 #38
80382 manny
30 is best veel
pi_214357963
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2024 11:26 schreef Piles het volgende:

[..]
Vond deze ook wel mooi en terecht:
[..]

Verleidelijk om dat ook te doen en er in te hakken bij dat soort posts, maar het plakt wel aan je LinkedIn profiel en je wil (laat ik voor mezelf spreken) Ik wil niet als een LinkedIn comment-discussieerder te boek staan als iemand mij een keer zoekt vi LI.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214358949
De queen of nothing heeft op een pagina “how can i make this about me” gestaan en is nu boos.

quote:
. Is LinkedIn een verlengstuk van Facebook geworden? Hieronder lees je de vreselijkste comments op mijn post.

LinkedIn wordt overspoeld met persoonlijke verhalen, selfies en zelfpromotie.

Het irriteert veel mensen.

Ik kreeg zelfs een repost op Instagram met gigantisch veel negatieve comments over hoe ik mezelf profileer op LinkedIn.

Dan denk je dat LinkedIn Facebook is geworden.

De comments op Instagram?

Wauw.

Zelfs de honden lusten hier geen brood van.

🔴 “Helaas is dit al een tijdje op LinkedIn een trend onder mijn "Recruiter-collega's "! 0,00% relevant!”

🔴 "Linkedin is het social mediaplatform voor mensen die voor de spiegel masturberen."

🔴 ”LinkedIn Algoritme werkt helaas beter met deze achterlijke fotos erbij. Betekent natuurlijk niet dat je eraan mee hoeft te doen”

Zelfs LinkedInners haten mee. Ik wilde die specifieke LinkedInners hier eigenlijk taggen, maar ik heb toch besloten dat ik ze niet laat meeprofiteren van mijn bereik.

Het zet me wel aan het denken.

Waarom roept Personal Branding zoveel weerstand op?

Is het echt zo erg om jezelf zichtbaar te maken en je expertise te delen?

Ondanks dat mensen het belachelijk maken, trekt deze content vaak veel likes en reacties.

Waarom deze content zo goed scoort?

Het gaat om balans.

Personal branding kan krachtig zijn.

Het moet wel authentiek blijven.

Wees eerlijk, bied waarde en blijf professioneel.

Deel je verhaal en zorg ervoor dat het relevant is voor je netwerk.

Het draait niet om jou.

Het draait erom wat je de ander te bieden hebt.
Dat met de spiegel masturberen. _O-
Vakman pur sang
pi_214373028
quote:
Dit is de beste Chat-GPT / A.I. hack ever!

Ofja,
Ik vind hem in ieder geval echt mega goed.
En het gaat je VEEL tijd besparen.
Trust me.

Oke komt ie:
Afgelopen maandag was ik dus bij Suzan Alberts.
En deze vrouw vertelde mij dat ze al haar posts tegenwoordig inspreekt in Chat-GPT.

Dit is hoe het werkt:
- Je gaat naar Chattie op je telefoon
- Je klikt op het microfoontje
- Je deelt (vertellend) alle losse hersenspinsels die in je op komen.
- En Chattie schrijft het voor je uit.
HALLO.
Dat is toch briljant?

Daarna plak je boven de uitgeschreven tekst de volgende pompt;

>> Maak van deze tekst een boeiende LinkedIn-post die voldoet aan de volgende elementen:
Hook: Begin met een krachtige zin die de aandacht trekt. Bijvoorbeeld een vraag, een interessant feit of een prikkelende uitspraak.
Body:Introduceer kort en bondig het onderwerp en leg uit waarom het belangrijk is.
Geef een stap-voor-stap uitleg of deel een anekdote die het onderwerp ondersteunt.
Zorg voor een logische flow in de tekst, met overgangszinnen om de lezer betrokken te houden.
Call-to-Action (CTA): Eindig met een oproep tot actie die de lezer uitnodigt om te reageren, zoals een vraag om hun mening of ervaringen te delen in de reacties.
Tone of Voice: Schrijf in een [beschrijf de gewenste toon, bijvoorbeeld: vriendelijke, professionele, enthousiaste, inspirerende] toon om mijn persoonlijkheid en merkidentiteit weer te geven. <<

En voilaa. Je post staat voor 80 procent.
Nu alleen nog je eigen sausje erover gooien en klaar.
Kind kan de was doen.

Thank me (en Suzan) later als je straks 4 uur over hebt om naar het terras te gaan!

P.S. Welke AI tools en functies gebruik jij voor LinkedIn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chattie ...

pi_214373915
Bibian Cosijn - coach (uiteraard)

quote:
Yes, vakantietijd. Ik mag dit jaar 2 weken genieten in de Auvergne, in een prachtige franse gîtes, bij een super lieve gastvrouw en heer.

Dat betekent; mooie motorritten door bijna ongerepte natuur, samen met mijn hondje Binky, die al 11 jaar meerijdt.

Dat betekent; heerlijke tafelen, op de berg, onder de bomen waar lichtjes in hangen en gesprekken dwarrelen van licht naar zwaar en weer terug.

Dat betekent; tot rust komen, afschakelen van de ratrace in het dagelijkse leven anno 2024.

Wat doe jij graag tijdens jouw vakantie?

#coaching
#afschakelen
#vakantie

🔔 Wil jij geen tip of trick missen? Ga dan naar mijn profiel en klik op het belletje rechtsboven.

⛏ Ben je een echte doe-het-zelver? Bij de ✅ in mijn profiel staat een link naar de e-learningmodules en gratis proeflessen.
Maar het mooie is dat ze bovenstaande tekst opluistert met een filmpje van een grote groep mensen in een all-in resort die hun handdoekje klaar leggen op een ligbed voor het zwembad :')
Ik ben lekker op vakantie bij een gastheer en vrouw, kijk al deze paupers dan massaal doen.

How can i make this about me?
U MAD?
pi_214379664
Deze kennen we ook nog, van de anti hbo Recruitement verhalen.

quote:
Je hebt geen opleiding afgerond, dus er komt niks van je terecht.

Is iets niet leuk? Doe het dan niet!

Dit lijkt een heel leeg statement, en misschien is dat het ook, maar ik bedoel het letterlijk zo.

Beleef je geen plezier aan een studie? Stop er dan mee.

Je kind wil zijn of haar school niet afmaken? Prima toch.

Iedereen maakt eigen keuzes.

Vaak zie je in je directe omgeving dat anderen het beter weten voor jou.

“Je moet wel minstens een HBO diploma afronden, anders heb je geen kans op een goede baan.”

Ook bedrijven vinden hier van alles van. Het behalen van een papiertje is een graadmeter voor je succes in deze wereld.

Als iedereen precies datgene doet wat diegene leuk vindt, dan is alles in de wereld geregeld.

Enkel en alleen doen wat je leuk vindt, verbant alle conflicten in je leven.

Je kan dan zeggen: “Maar wat als ik het niet leuk vind om X te doen, wie doet het dan?!”

Er is ALTIJD iemand die het wél leuk vindt om te doen.

Er zijn ALTIJD mensen die wel plezier halen uit dat specifieke leerproces.

En zo is het met alles.

Ik kan me nog goed herinneren dat ik vorig jaar contact had met een manager die een nieuwe werknemer zocht.

We waren er snel over uit dat een hbo-diploma geen meerwaarde had.

Puntje bij paaltje zei hij toen: “Deze kandidaten zijn echt precies wat we zoeken… maar, ik mis toch echt een hbo-opleiding bij beiden."

Ja, daar zit je dan, met je bek vol tanden.

Fuck die diploma als je er geen plezier uithaalt.

Doe exact, en uitsluitend, dat wat je leuk vindt, en alle zwaarte verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Precies om die reden besloot ik mijn recruitmentbusiness te beëindigen, en me uitsluitend te focussen op persoonlijke ontwikkeling.

Gek genoeg verkennen we andere planeten zoals Mars en hebben we de meest geavanceerde technieken uitgevonden.

Maar een universele sleutel om succes te hebben in wat je ook doet? Die hebben we nog niet.

Als je het mij vraagt is die sleutel: plezier hebben in wat je doet met volledig(100%!) vertrouwen in jezelf.
ALLEEN nog maar doen wat je leuk vind!
Hoeren neuken, nooit meer werken, maar dan in een fris jasje.
Vakman pur sang
  dinsdag 23 juli 2024 @ 10:04:24 #43
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214380979
De laatste tijd krijg ik vooral relevante posts te zien op linkedin ipv die bullshitverhalen. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 23 juli 2024 @ 10:31:11 #44
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_214381200
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2024 00:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze kennen we ook nog, van de anti hbo Recruitement verhalen.
[..]
ALLEEN nog maar doen wat je leuk vind!
Hoeren neuken, nooit meer werken, maar dan in een fris jasje.
Fuck die diploma
pi_214478132
Twee posts onder elkaar

quote:
The 9-5 workday is dead.
It’s time to bury it.
quote:
Een collega is 2 dagen geleden overleden. HR is druk bezig met het opruimen van haar kantoor ...
Moest lachen. :@ ;(

Die tweede klinkt wel verzonnen trouwens. Zijn status is "Open to work".

quote:
Een collega is 2 dagen geleden overleden. HR is druk bezig met het opruimen van haar kantoor en er wordt gesproken over het plaatsen van vacatures voor haar functie. Ondertussen rouwt een gezin om het verlies van een geliefde vrouw en moeder. Dit herinnert ons eraan dat je op je werk vervangbaar bent, maar thuis ben je van onschatbare waarde. Maak van je werk niet je leven. 🙌🙌
pi_214491751
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2024 16:09 schreef Evangelion het volgende:
Twee posts onder elkaar
[..]
[..]
Moest lachen. :@ ;(

Die tweede klinkt wel verzonnen trouwens. Zijn status is "Open to work".
[..]

Wat een gelul ook. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een collega overleed. We hebben dat keurig afgehandeld als werkgever, maar na een week ook een vacature opengezet omdat de beste man nou eenmaal belangrijk werk deed.
pi_214491770
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:31 schreef ISVV het volgende:

[..]
Wat een gelul ook. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een collega overleed. We hebben dat keurig afgehandeld als werkgever, maar na een week ook een vacature opengezet omdat de beste man nou eenmaal belangrijk werk deed.
Ik lees er ook geen commentaar op de werkgever in hoor. Maar gewoon een constatering, dat het (werk)leven gewoon doorgaat.
pi_214491792
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:34 schreef Piles het volgende:

[..]
Ik lees er ook geen commentaar op de werkgever in hoor. Maar gewoon een constatering, dat het (werk)leven gewoon doorgaat.
Heb je gelijk in. Maar ik vind het maar een open deur/cliché, al is dit topic daar deels ook voor. Ja, het leven gaat inderdaad door. Logisch.
pi_214508632
quote:
'IT'S TIME TO DIE, MOTHERFOCKER"

05.50 uur vanochtend.

"Papa, papa.....wakker worden.'

Ik draai me om en zie mijn dochter aan m'n bed staan. Droom ik of is dit echt?

Ik mompel. "Wat is er?"

'Er zit een kakkerlak op onze kamer."

Wakker worden ging nog nooit zo snel. Binnen één seconde schiet ik van slaapdronken naar alarmfase 1.

Het is veel te vroeg voor grapjes. De gezichten van mijn kinderen in het schemerdonker laten er geen misverstand over bestaan. Er zit een kakkerlak in hun Portugese slaapkamer. De deur is dicht en zij gaan onder geen beding meer terug naar binnen. Drie keer raden wie dit zwarte monster moet uitschakelen.

Mijn eerste gedachte: kak.
Gedachte 2: stel je niet aan en los het op.
Gedachte 3: gadverdamme, een kakkerlak.'

Elk mens heeft zijn dromen. Laat ik het erop houden dat ik nooit een carričre als ongediertebestrijder heb overwogen. Thuis ben ik (bij gebrek aan vrijwilligers) de onbetwiste spinnenvanger. Maar dit probleem vereist andere competenties. Moed. Strijdlust. Kakkerlakken pakken is niet de passie van Bassie.

Maar ik heb geen keus. En dus loop ik - gewapend met bezem en een hoop stoere praatjes- de slaapkamer in. Tergend langzaam, in opperste staat van paraatheid. Het voelt als een vredesmissie. Verre van comfortabel maar noodzakekijk om de rust in de tent te herstellen.

Brrrŕ.

Mijn ogen scannen de ruimte. Het plafond. De muren. Onder de bedden. Alle kieren en gaten.

En dan zie ik 'm. In vol ornaat, zeker vijf centimeter lang, hangend tussen de plooien van de gordijnen.

Ik klem mijn bezem stevig vast, loop naar het gordijn, haal uit en schreeuw;

'Fock you, I kill you.'

En daar ligt hij dan, voor me op de vloer.
Spartelend en volledig overrompeld. Wachtend op de genadeklap.

"It's time to die, motherfokker.'

Achter me hoor ik mijn kinderen gillen. Niet van de schrik, maar van plezier..De aanblik van hun vader die strak van de adrenaline zijn angst wegschreeuwt, bezorgt hen de slappe lach.

En zo begon deze donderdag in de Algarve.

Mission accomplished.

Vanavond gaan we weer rustig slapen. Airco aan, balkondeuren op slot.
Och gossie het is me wat, een kakkerlak.. ja dat moet je op LinkedIn delen
pi_214509753
Wakker worden ging nog nooit zo snel? Tering, als een kakkerlak je grootste probleem is en je daarover op LI post, heb je echt een fucking gepamperd leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')