Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jazeker, jaja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
Môgguh luitjes! Ik maak kans om in de Top 20 te komen, volgens @:aardappelschotel?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Yepquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
Môgguh luitjes! Ik maak kans om in de Top 20 te komen, volgens @:aardappelschotel?
![]()
![]()
Kan iemand die puntenlijst voor me uitprinten? M'n schijt papier is opIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nog 20 puntjuhs zien te halen vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:02 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand die puntenlijst voor me uitprinten? M'n schijt papier is op![]()
komt vast goedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.![]()
![]()
yepp..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is ook weer waar en ik zit in de bolk modus vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Misschien kan je deze uitprinten: https://forum.fok.nl/user/history/147316quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:02 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand die puntenlijst voor me uitprinten? M'n schijt papier is op![]()
printpapier zo scherp.. haalt zo je vet van je bil weg
quote:
well donequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ow, jij wil me uit de Top 20 houden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar en ik zit in de bolk modus vandaag![]()
![]()
Latersquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
![]()
![]()
Weinig punkten. Niet dat het deze maand überhaupt nog wat uitmaakt. Morgen weer fris beginnen met een schone lei.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.
Slinger zequote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weinig punkten. Niet dat het deze maand überhaupt nog wat uitmaakt. Morgen weer fris beginnen met een schone lei.![]()
![]()
![]()
en ik ga nooit meer voor plaats 1... kom wanneer het uitkomt en niet meer hele dagen
Nou, wij willen graag dat je voor ons je heerlijke koffie zet, en 'en passant' ook een ontbijtje voor ons klaarmaakt? Kan dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar en ik zit in de bolk modus vandaagCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wij willen graag dat je voor ons je heerlijke koffie zet, en 'en passant' ook een ontbijtje voor ons klaarmaakt? Kan dat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nog 45 dagen![]()
![]()
![]()
yeah.quote:![]()
![]()
Op de koffie van Dot
zijn we helemaal verzot.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Kijkt u eens aan, eetsmakelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wij willen graag dat je voor ons je heerlijke koffie zet, en 'en passant' ook een ontbijtje voor ons klaarmaakt? Kan dat?
Ohquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijkt u eens aan, eetsmakelijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja heeft gister haar laatste avonddienst gedraaid ze kan nu rusten enzovoortsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
WIe het kleine niet eert is het grote niet weertquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel wat weinig. Of mag ik dat niet zeggen.
ze draagt het alleen voor is net een enorme skippy bal . valt nog net niet om. zeg ik vd week loop is door bolle. dat hoofd van haar![]()
![]()
![]()
nu was makkelijk ik werkte aan de overkant van haar zag haar vaak. nu is het even anders maar bijna vakantieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja nee ja, oké.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe het kleine niet eert is het grote niet weert![]()
Maar ik heb een groot lichaam, daar kan veel in. Met 1 koffie en een geroosterd broodje red ik het zeker niet.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dochter en ik doen zelfde werk is echt prachtig... kunnen samen sparrenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
er liggen drie eieren met spekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, oké.![]()
Maar ik heb een groot lichaam, daar kan veel in. Met 1 koffie en een geroosterd broodje red ik het zeker niet.![]()
![]()
Zijn jullie van plan ook een soort dagboek bij te houden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze draagt het alleen voor is net een enorme skippy bal . valt nog net niet om. zeg ik vd week loop is door bolle. dat hoofd van haar![]()
![]()
![]()
Wat wellicht wel leuk is: een paar kranten kopen (Telegraaf, AD, etc) van de dag waarop ze geboren wordt.
Zodat ze later als ze volwassen is kan zien wat het actuele nieuws was op haar geboortedatum en hoe het nieuws gebracht werd.
Een krant is dan leuker dan nieuws moeten terugzoeken met google.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zo, kijk, now we're talking...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
er liggen drie eieren met spek![]()
[ afbeelding ]![]()
Bedankt dot. Je bent een schat.![]()
ja ik heb van haar voor moeder dag een boek gekregen daar kan ik alle leuke dingen in bijhouden en fotos ... trouwens wordt meisje hayley.. vd week gouden armband met naam gekocht en natuurlijk een spelde met de kraal uit suriname eraanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn jullie van plan ook een soort dagboek bij te houden?
Wat wellicht wel leuk is: een paar kranten kopen van de dag waarop ze geboren wordt.
Zodat ze later als ze volwassen is kan zien wat het actuele nieuws was en hoe het nieuws gebracht werd op haar geboortedatum.
Een krant is dan leuker dan nieuws moeten terugzoeken met google.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Veel foto's maken voor later.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ik heb van haar voor moeder dag een boek gekregen daar kan ik alle leuke dingen in bijhouden en fotos ... trouwens wordt meisje hayley.. vd week gouden armband met naam gekocht en natuurlijk een spelde met de kraal uit suriname eraan![]()
Ook met ei?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas geniet met volle teugen van het ontbijt van Dotteke.
[ afbeelding ]![]()
Ja inderdaad. Je kunt geen foto's genoeg maken.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
ja precies altijd leuk .quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, ze heeft opgebakken eitjes erbij gedaan...quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Allemaal herinneringenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Je kunt geen foto's genoeg maken.![]()
![]()
Ei is altijd goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ze heeft opgebakken eitjes erbij gedaan...![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goed gezien. Voor op de hamquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Genoeg bullshitbanen of gewoon evil banenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zoals...? ik vind als je werkt voor je geld doe je iets zinvols♡♡♡♡![]()
Dat het u moge smakenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas geniet met volle teugen van het ontbijt van Dotteke.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is dat voor worst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen die zo ziedend zijn omdat ze gebolk worden dat ze niet eens goedemorgen kunnen zeggen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2024 08:35:45 ]![]()
![]()
![]()
@wilmaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:41 schreef Paul het volgende:
Vandaag met @:misshobje stukje fietsen en hier en daar wat gluren![]()
Mogguhh ToTquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
Zo, die is ook weer veilig geland zonder z'n tandjes te hoeven rapen.![]()
![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: