Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jazeker, jaja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
Môgguh luitjes! Ik maak kans om in de Top 20 te komen, volgens @:aardappelschotel?
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Yepquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
Môgguh luitjes! Ik maak kans om in de Top 20 te komen, volgens @:aardappelschotel?
![]()
![]()
Kan iemand die puntenlijst voor me uitprinten? M'n schijt papier is opIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nog 20 puntjuhs zien te halen vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:01 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:02 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand die puntenlijst voor me uitprinten? M'n schijt papier is op![]()
komt vast goedFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.![]()
![]()
yepp..quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat is ook weer waar en ik zit in de bolk modus vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Misschien kan je deze uitprinten: https://forum.fok.nl/user/history/147316quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:02 schreef DJMO het volgende:
Kan iemand die puntenlijst voor me uitprinten? M'n schijt papier is op![]()
printpapier zo scherp.. haalt zo je vet van je bil weg
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
well donequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ow, jij wil me uit de Top 20 houden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar en ik zit in de bolk modus vandaag![]()
![]()
Latersquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
![]()
![]()
Weinig punkten. Niet dat het deze maand überhaupt nog wat uitmaakt. Morgen weer fris beginnen met een schone lei.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:03 schreef ToT het volgende:
Ja als het hier gezellig is of er is weer een hele discussie, dan is er weinig kans punten te verdienen, natuurlijk.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Slinger zequote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: