quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weinig punkten. Niet dat het deze maand überhaupt nog wat uitmaakt. Morgen weer fris beginnen met een schone lei.
Nou, wij willen graag dat je voor ons je heerlijke koffie zet, en 'en passant' ook een ontbijtje voor ons klaarmaakt? Kan dat?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar en ik zit in de bolk modus vandaag
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wij willen graag dat je voor ons je heerlijke koffie zet, en 'en passant' ook een ontbijtje voor ons klaarmaakt? Kan dat?
yeah.quote:
Kijkt u eens aan, eetsmakelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, wij willen graag dat je voor ons je heerlijke koffie zet, en 'en passant' ook een ontbijtje voor ons klaarmaakt? Kan dat?
Ohquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijkt u eens aan, eetsmakelijk
[ afbeelding ]
ja heeft gister haar laatste avonddienst gedraaid ze kan nu rusten enzovoortsquote:
WIe het kleine niet eert is het grote niet weertquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel wat weinig. Of mag ik dat niet zeggen.
Ja nee ja, oké.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe het kleine niet eert is het grote niet weert
er liggen drie eieren met spekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee ja, oké.![]()
Maar ik heb een groot lichaam, daar kan veel in. Met 1 koffie en een geroosterd broodje red ik het zeker niet.
Zijn jullie van plan ook een soort dagboek bij te houden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze draagt het alleen voor is net een enorme skippy bal . valt nog net niet om. zeg ik vd week loop is door bolle. dat hoofd van haar![]()
![]()
![]()
Zo, kijk, now we're talking...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
er liggen drie eieren met spek![]()
[ afbeelding ]
ja ik heb van haar voor moeder dag een boek gekregen daar kan ik alle leuke dingen in bijhouden en fotos ... trouwens wordt meisje hayley.. vd week gouden armband met naam gekocht en natuurlijk een spelde met de kraal uit suriname eraanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn jullie van plan ook een soort dagboek bij te houden?
Wat wellicht wel leuk is: een paar kranten kopen van de dag waarop ze geboren wordt.
Zodat ze later als ze volwassen is kan zien wat het actuele nieuws was en hoe het nieuws gebracht werd op haar geboortedatum.
Een krant is dan leuker dan nieuws moeten terugzoeken met google.
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |