Klopt dus wel. Zie ook WhatsAppquote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat die tekst het beste aangaf waarom je autisme niet op latere leeftijd ontwikkelt en dat het soms niet op tests opduikt
Hoorde je ook dat geklikt van de "sonar" van de dolfijnen? Dat vond ik indrukwekkend, net zoals de grote van de beestenquote:
zijn echt mooie beestenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoorde je ook dat geklikt van de "sonar" van de dolfijnen? Dat vond ik indrukwekkend, net zoals de grote van de beesten
Goedemorgenquote:
Nee, niet opgevallen iig, de motor van de boot stond ook nog aanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoorde je ook dat geklikt van de "sonar" van de dolfijnen? Dat vond ik indrukwekkend, net zoals de grote van de beesten
mooie ervaring hequote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, niet opgevallen iig, de motor van de boot stond ook nog aan
goedemorgenquote:
dat neemt niemand je meer afquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was echt uniek, tientallen van die dieren om je heen
Er zitten redelijk wat in de Golf van Mexico, maar ze zwemmen vaak net te ver van de kust om in de buurt te komen. Een keertje eentje die onder me door zwom, en dan besef je pas hier sterk en groot ze zijnquote:
Gaafquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Was echt uniek, tientallen van die dieren om je heen
Jij negeert mij op WhatsAppquote:
Trustenquote:
Weer niet lekker geslapen zie ikquote:
quote:
Nope. Hoop op een interne doorverwijzing naar de slaappoli. Heb het net tegen de nachtdienst gezegd zodat ze dat bij de overdacht aan kunnen geven dat ik een vraag voor de psychiater heb.quote:
Dat zou wel fijn zijn. Een goede nachtrust doet een mens goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Nope. Hoop op een interne doorverwijzing naar de slaappoli. Heb het net tegen de nachtdienst gezegd zodat ze dat bij de overdacht aan kunnen geven dat ik een vraag voor de psychiater heb.
Hey Marioquote:
Zal wel weer een poosje overheen gaan, maar zelfs als ik over vier ipv 7 weken aan de beurt zou zijn is dat al mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn. Een goede nachtrust doet een mens goed.
dan kan je toch groetenquote:
O lekker, samen op stap en genieten van de mooie dingenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:43 schreef DJMO het volgende:
Maar eerst 10 dagen Luxemburgen in augustus nog twee weken richting Berlijn
cultuur snuiven
nee joh laatste dag morgen ga jij vol gasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |