nee vandaag, of gevt het bijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee joh laatste dag morgen ga jij vol gas
ik begrijp je even niet . morgen kan je toch opnieuw starten?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vandaag, of gevt het bij
jou 32 mei-dagen?
Goedemorgen Cupquote:
ja maar de laatste dag is belangrijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik begrijp je even niet . morgen kan je toch opnieuw starten?
oh ja dat is dan even door posten en proberenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de laatste dag is belangrijk
ik will in de 20 blijven
Dan moet je de juiste momenten uitzoeken, in de vroege morgen haal je dat bijna niet meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will in de 20 blijven
ben maar nog slafarigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ja dat is dan even door posten en proberen
Dit is niet gezond hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik will in de 20 blijven
nee beter tussen 7 - 9quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je de juiste momenten uitzoeken, in de vroege morgen haal je dat bijna niet meer.
Goedemorgenquote:
A de witte ridder van Fok!quote:
je bent irriirritantquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig als @:ieniminimuis er is, dan is er tenminste wat actie
Volgende maand nieuwe kansen moet je maar denken Marioquote:
straks en paar achter je lepelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind het gezellig als @:ieniminimuis er is, dan is er tenminste wat actie
Het rare is dat hij gewoon nog president kan wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:04 schreef DJMO het volgende:
TrumpHet lachertje van de klas
![]()
Schuldig bevonden op alle 34 punten, maar vol blijven houden dat hij onschuldig is, het een schande noemen en dan ook nog regering Biden de schuld geven. Dat die kleuter maar eens goed in de hoek gezet wordt
huhquote:
Als je nog tenminste 2 hersencellen hebt, stem je toch ook niet meer op die man ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het rare is dat hij gewoon nog president kan worden
lekker hoorquote:
Ik ben al verbaasd dat er nog zoveel Amerikanen achter hem staanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je nog tenminste 2 hersencellen hebt, stem je toch ook niet meer op die man ?
kan, maar is laatste dag maak je niet zo druk... morgen nieuwe kansen alleen nr 1 belangrijk en post dan vaker mee en doorquote:
quote:
Wat is de bedoeling, misschien weet jij het?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan, maar is laatste dag maak je niet zo druk... morgen nieuwe kansen alleen nr 1 belangrijk en post dan vaker mee en door
Mario wil in top 20 blijven dus dat.. maar post zelf te weinig mee , maar is er druk meequote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou, leg me dat dan maar eens eventjes uit.
Dat zijn dan ook ééncellige wezens die nog te stom zijn om zelf hun kont af te vegen. De Scholfjes van Amerika zeg maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al verbaasd dat er nog zoveel Amerikanen achter hem staan
Maar het is toch ook raar dat in zo groot land als in Amerika maar twee mensen kandidaat zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook ééncellige wezens die nog te stom zijn om zelf hun kont af te vegen. De Scholfjes van Amerika zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |