Dat zijn dan ook ééncellige wezens die nog te stom zijn om zelf hun kont af te vegen. De Scholfjes van Amerika zeg maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al verbaasd dat er nog zoveel Amerikanen achter hem staan
Maar het is toch ook raar dat in zo groot land als in Amerika maar twee mensen kandidaat zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook ééncellige wezens die nog te stom zijn om zelf hun kont af te vegen. De Scholfjes van Amerika zeg maar.
post ik wel, maar in de nacht was geen kansquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mario wil in top 20 blijven dus dat.. maar post zelf te weinig mee , maar is er druk mee
ja je post en dan weer heel lang tussen poze. handigste is gewoon door posten na elke post en zo proberen zie dat dev aardig heeft gescoord vannacht. dat kan jij dan ookquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
post ik wel, maar in de nacht was geen kans
Maar ik wil @ieniminimuis en @ToT in de top 20quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mario wil in top 20 blijven dus dat.. maar post zelf te weinig mee , maar is er druk mee
dat is aan hunquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar ik wil @:ieniminimuis en @:tot in de top 20
Om president van Amerika te willen worden moet je minimaal over een meervoudige narcistische persoonlijkheid beschikken. Daar voldoet iig Trump wel aanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het is toch ook raar dat in zo groot land als in Amerika maar twee mensen kandidaat zijn.
En kijk naar Biden, die man is aan het einde van zijn latijn, vergeet dingen. En is wel opnieuw verkiesbaar, en dan Trumph
Dat kan. maar het interesseert tot geen holquote:
ahquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die me niet aan een touwtje willen hangen, die help ik.
Andere mensen help ik wat minder
Ja daarin is hij verweg de grootste inquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om president van Amerika te willen worden moet je minimaal over een meervoudige narcistische persoonlijkheid beschikken. Daar voldoet iig Trump wel aan
Heb je er al eens over nagedacht een leven als een volwassene te gaan leiden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:13 schreef mario390 het volgende:
me hebben toch nur gisteren
ochtend de punten gereted
Aldus iemand die woest wordt als ie geen punt pakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet beter je
selfs helpen
hosi zoeken
Sjakiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
aub stop met de onzin het is een spel
schotel geniet van je vakantie is veel leuker johquote:
Negeren. Niet happen, uitlokken, whatever. Laat t los, laat t gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die woest wordt als ie geen punt pakt.
Nee, bedankt, ik denk dat ik geen advies van jou aanneem.
misschien ben ik ouder dann jouquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:14 schreef SwJ het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht een leven als een volwassene te gaan leiden?
Mario aub stop joh . gewoon gezellig posten ...quote:
Nee, lijkt mij niet goed, gelijk maar even er af wassenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:16 schreef DJMO het volgende:
Godver. Sinds afgelopen week een hele droge huid in m'n gezicht, dus gisteren hydraterende creme gekocht bij Etos, maar dat spul brand op m'n buidDat is toch niet normaal ??
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Negeren. Niet happen, uitlokken, whatever. Laat t los, laat t gaan.
En bedankt vriend.quote:
dat kan jij en geniet van je vakantie .. voor je t weet is het voorbijquote:
hosi kann man niet lid zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
En leuk dat je lid bent van HOSI, maar val mij daar niet mee lastig.
Dit verwachte ik dus al dit antwoordquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan als een klein kind?
Was dan ook een wel erg grote open deurquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dit verwachte ik dus al dit antwoord
doe ik niet, maar in overquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan als een klein kind?
quote:
Mario dan moet je door posten en niet steeds 1 ding neerzetten en lang weg blijven. je weet toch hoe t werkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe ik niet, maar in over
5 jaren was ik nie uit de 20
uh niet doen hequote:
Nou, in dts ben je een stampvoetende kleuter die niet tegen zn verlies kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe ik niet, maar in over
5 jaren was ik nie uit de 20
dat bedoel ik helemal nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
We zijn niet dom hoor
https://www.hosiwien.at/
ik kan ook niet tegen mijn verlies.... maar meer met echte spellen spelen. ga niet stampvoeten ben wel fanatiekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou, in dts ben je een stampvoetende kleuter die niet tegen zn verlies kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |