Sjakiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
aub stop met de onzin het is een spel
schotel geniet van je vakantie is veel leuker johquote:
Negeren. Niet happen, uitlokken, whatever. Laat t los, laat t gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aldus iemand die woest wordt als ie geen punt pakt.
Nee, bedankt, ik denk dat ik geen advies van jou aanneem.
misschien ben ik ouder dann jouquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:14 schreef SwJ het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht een leven als een volwassene te gaan leiden?
Mario aub stop joh . gewoon gezellig posten ...quote:
Nee, lijkt mij niet goed, gelijk maar even er af wassenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:16 schreef DJMO het volgende:
Godver. Sinds afgelopen week een hele droge huid in m'n gezicht, dus gisteren hydraterende creme gekocht bij Etos, maar dat spul brand op m'n buidDat is toch niet normaal ??
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:16 schreef SwJ het volgende:
[..]
Negeren. Niet happen, uitlokken, whatever. Laat t los, laat t gaan.
En bedankt vriend.quote:
dat kan jij en geniet van je vakantie .. voor je t weet is het voorbijquote:
hosi kann man niet lid zijnquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
En leuk dat je lid bent van HOSI, maar val mij daar niet mee lastig.
Dit verwachte ik dus al dit antwoordquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan als een klein kind?
Was dan ook een wel erg grote open deurquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dit verwachte ik dus al dit antwoord
doe ik niet, maar in overquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:18 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom gedraag je je dan als een klein kind?
quote:
Mario dan moet je door posten en niet steeds 1 ding neerzetten en lang weg blijven. je weet toch hoe t werkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe ik niet, maar in over
5 jaren was ik nie uit de 20
uh niet doen hequote:
Nou, in dts ben je een stampvoetende kleuter die niet tegen zn verlies kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
doe ik niet, maar in over
5 jaren was ik nie uit de 20
dat bedoel ik helemal nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
We zijn niet dom hoor
https://www.hosiwien.at/
ik kan ook niet tegen mijn verlies.... maar meer met echte spellen spelen. ga niet stampvoeten ben wel fanatiekquote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou, in dts ben je een stampvoetende kleuter die niet tegen zn verlies kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |