Blanco strafblad, krijgt hooguit een werkstrafje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:24 schreef Nexum het volgende:
Komt er wel met een lichte straf van af. Ik voorspel een ruime winst voor hem in November (helaas)
Denk het niet perse.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:26 schreef michiel_merk het volgende:
Dit levert hem alleen maar meer stemmen op..
DeSantis en Hayley waren in 2023 aan het domineren. Op het moment dat Trump gearresteerd werd schoten zijn nummers omhoog. Het is gewoon weer hetzelfde populistische geneuzel als vorige keer. Trump supporters komen niet verder als ‘het is wij tegen de elite’.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Denk het niet perse.
Zijn aanhangers gaan sowieso al op hem stemmen, daarom staat hij ook goed in de peilingen.
De Democraten willen niet echt op Biden stemmen maar zullen dat met de echte verkiezingen toch wel gaan doen...mag ik hopen.
Of een flinke geldboete bovenop alle boetes die er al liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Blanco strafblad, krijgt hooguit een werkstrafje.
Ik denk inderdaad dat de mensen die op Trump stemmen het helemaal niet erg vinden dat hij schuldig is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:24 schreef Nexum het volgende:
Komt er wel met een lichte straf van af. Ik voorspel een ruime winst voor hem in November (helaas)
Uit een poll een tijdje terug gaf een kwart van de republikeinse stemmers aan niet op hem te stemmen als hij veroordeeld wordt. Ze zijn daar niet allemaal voor die zak stront.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de mensen die op Trump stemmen het helemaal niet erg vinden dat hij schuldig is.
Zoals hij zelf zegt: Hij kan midden op 5th Avenue iemand doodschieten en ze stemmen nog op hem.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de mensen die op Trump stemmen het helemaal niet erg vinden dat hij schuldig is.
'we'quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:12 schreef superniger het volgende:
Belachelijk.
Op 5 November gaan WE gewoon winnen.
Wequote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:12 schreef superniger het volgende:
Belachelijk.
Tegen wie moeten WE dan ook al weer spelen? De Flevo boys, of VV Akkrum ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:12 schreef superniger het volgende:
Belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |