McEnroe en Henman zijn niet in dienst?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef TjjWester het volgende:
Vreemd dat Eurosport niemand in dienst heeft die engels als moedertaal heeft.....
Geen idee, het viel me op bij het interview van musetti, de vrouw in de studio maar vooral bij de verslaggever ter plaatsen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
McEnroe en Henman zijn niet in dienst?
Met een break achterstand? Alles kan maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Fokina moet deze wedstrijd pakken
Nu is het mentaal klaar ja. Break point gemist helaas. Kansen zat gehad..quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Met een break achterstand? Alles kan maar dat zie ik niet gebeuren.
Wat denk je van etcheverry?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nu is het mentaal klaar ja. Break point gemist helaas. Kansen zat gehad..
Kovalik ook een aardige comeback trouwens.
Niet te vroeg juichen. Bij Stan ging het ook nog mis gisteren.quote:
Wilander, Schett en Corretja. Wees blij dat Boris Becker niet meer van de partij is,quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Geen idee, het viel me op bij het interview van musetti, de vrouw in de studio maar vooral bij de verslaggever ter plaatsen.
Gebrekkig Engels met een zwaar accent, duidelijk niet afkomstig uit een Engelstalig land
Was een sjook van Cobolli in de supertiebreak, speelde supergoed om op een enorme voorsprong te komen en deed toen de raarste dingenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:06 schreef Alpha0 het volgende:
Heeft Rune helemaal op eigen kracht gewonnen of moest de trukendoos weer open?
Alizé Lim in de ochtend samen met Laura Robson 🥰quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:41 schreef EP3 het volgende:
[..]
Wilander, Schett en Corretja. Wees blij dat Boris Becker niet meer van de partij is,.
Zoiets ja, vooral onbegrip waarom hij een tijdswaarschuwing kreeg toen hij het checkte of zo. Weet het in ieder geval goed te kanaliseren tot dusverquote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:16 schreef chufi het volgende:
Ze pakken wel de 1e break , game.. Robin klaagde over die zeilen die vochtig zijn waardoor de ballen dat ook worden ... of zoiets..!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |