Nola is nu zogenaamd 15 dus dat lijkt me niet okee. Nog afgezien van dat die verhaallijn van mij niet hoeftquote:Op maandag 16 september 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Een lesbisch trio met Nola, Merel en Jessica lijkt me wel een mooie plottwist
Dat was ik vergeten omdat Noa Jacobus wel 18 plus isquote:Op maandag 16 september 2024 14:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nola is nu zogenaamd 15 dus dat lijkt me niet okee. Nog afgezien van dat die verhaallijn van mij niet hoeft
Ik las van de week een artikel, 'deze week in Meerdijk' of zoiets, en daar vroegen ze zich hetzelfde af. Dus ik vermoed dat dit weer te vaag gaat worden om interessant te zijn, want je kan dat zo niet weten. Waarom zou zij terugkomen als hetzelfde personage maar met een andere naam, dan zou Bing haar toch binnen no time herkennen? Maar het is ook raar om een nieuw personage te introduceren met zo'n herkenbare actrice.quote:Op dinsdag 17 september 2024 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Rosie nou dezelfde als toen met Bing en die drugs of is het dezelfde actrice in een andere rol dat was mij nog niet duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. uit de serie gaat?
Het is een spoiler van een dag oud en nog niet opgepikt door boulevard ofzo. Enige reden die ik heb om het te checken is dat het niet weersproken wordt in de reacties 🙈't Echte en 't ware!
Grappig, in de classic aflevering van vandaag (via rtl lounge, niet videoland) krijgt Janine een compliment van een non dat ze mooi haar heeft. En deze week kreeg ze datzelfde compliment in de huidige seriequote:Op woensdag 18 september 2024 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag bij de Videoland uitzending letterlijk een remake van een scene die recent bij de classics te zien was. Een huwelijksaanzoek van de kroegbaas en dezelfde afloop alleen nu was de Koning minder vol zelfs het gekozen nummer was hetzelfde.
Ja daar echt wel klaar mee cirkeltjes en gaat nooit ergens heen.quote:Op donderdag 19 september 2024 00:56 schreef freaky40 het volgende:
De verhaallijn van Linda met de huisarts wordt maar weer eens nieuw leven in geblazen, pff. Man man, wat een creatieve armoe bij de schrijvers. Het moet weer dat 'komische verhaallijntje' worden..vond daar nooit wat komisch aan, aan die 2. Niveau: hele slechte sitcom.
Oh geloof me, ze heeft - op de naam van het personage en de actrice na - niks meer te maken met de Linda die je kent van seizoen 1.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:09 schreef MisterFox het volgende:
Huh? De Linda die ik ken van seizoen 1?
Maar echt hoor. Zelden zo'n onsympathiek koppel gezien (ligt vooral aan Linda. Sinds haar terugkeer echt NUL bijgedragen behalve irritant gezanik en gezeur).quote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Linda Luuk geneuzel weer maak daar lekker een eigen serie van.
Dit dacht ik ook maar ik zag een stukje over de comeback van de twee waarin Kees aangaf dat hij tegen de schrijvers heeft gezegd het jammer te vinden dat hij later meer serieuze verhaallijnen kreeg als je dat niet wil moet je niet in gtst gaan meedoen.quote:Op donderdag 19 september 2024 23:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar echt hoor. Zelden zo'n onsympathiek koppel gezien (ligt vooral aan Linda. Sinds haar terugkeer echt NUL bijgedragen behalve irritant gezanik en gezeur).
Klopt, dat is dezelfde acteur (Michiel Nooter). Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Laura op mysterieuze wijze zwanger isquote:Op donderdag 19 september 2024 22:46 schreef Was-beer het volgende:
Zag ik nou in het voorstukje voor maandag (tv) meneer Brama die Laura komt verzorgen? Of lijkt die acteur er gewoon heel erg op
quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt, dat is dezelfde acteur (Michiel Nooter). Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Laura op mysterieuze wijze zwanger is
Neem het op en spoel die scènes door.quote:Op donderdag 19 september 2024 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Linda Luuk geneuzel weer maak daar lekker een eigen serie van.
Ik kan al niet wachten op de onverwachte comeback van Dokter Peerquote:Op vrijdag 20 september 2024 10:37 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
![]()
Of een kussen in haar gezicht gedrukt krijgt terwijl ze slaapt
Het is WEL een realistisch beeldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het seizoen begint wel met een herhaling van zetten voor Henk en Laura eigenlijk is dit geneuzel al een jaar bezig Henk wil Laura verzorgen vraagt hulp er gaat iets mis bij een van de twee Julian wil ze weer in huis nemen en Laura accepteert geen hulp.
En dan zijn Luuk en Linda nog niet terug he want ook dat verhaal kennen we inmiddels wel.
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zit vooral te wachten op de introductie van Nick Sanders geweldig personage met veel lagen. Die veel meer op Ludo leek dan dat hij zelf wil inzien.
Helaas tijdens al zijn comebacks werd er telkens alleen maar die negatieve wraakzuchtige kant belicht van hem. Alsof de latere schrijvers zijn geloven in die loer die Maxime hem geflikt heeft door iedereen te laten geloven dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn dat was toen hij een vast rol had juist totaal niet aan de orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |