Dat doen mn huidige kilos ook alquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn wel kilos die je jaren blijven achtervolgen
Ik vind het helemaal prima zoquote:
Dat deel heb ik al geregeldquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je komt er ook eerst een 'paar' aan
ik hou wel van ietsje meer warmtequote:
Swinger ja?quote:
helaas zo werkt het nietquote:
?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ramp die niet plaats vond.
neuhquote:
Ja jammer wel. Ik dacht dat borstvoeding ook een goede manier was om af te vallen, maar mn zus zei dat ze het toch niet zou aanraden.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ramp die niet plaats vond.
kloptquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja jammer wel. Ik dacht dat borstvoeding ook een goede manier was om af te vallen, maar mn zus zei dat ze het toch niet zou aanraden.
Zou ook wel raar zijn als je zus je borstvoeding zou gevenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja jammer wel. Ik dacht dat borstvoeding ook een goede manier was om af te vallen, maar mn zus zei dat ze het toch niet zou aanraden.
ow echtquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als je zus je borstvoeding zou geven
Ik dacht ff de intro van Zeg 'ns Aaa te lezen!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
mits je genoeg hebt
en je niks tegen hebt op tepelkloven
stuwing
doorlekken
harde pijnlijke borsten
ontstekingen
preciesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig kijk ik nergens meer van op
Ik liep stage in een bejaarde tehuis en we moesten rekening houden dat er bejaarden geëvacueerd naar ons werden. Was gelukkig niet nodig.quote:
Nee, ik ben niet zo masochistischquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
mits je genoeg hebt
en je niks tegen hebt op tepelkloven
stuwing
doorlekken
harde pijnlijke borsten
ontstekingen
Ja toch niet dan @devzeroquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
voor je het weet drink je biologische moedermelk van jezus
al die vrouwen die het romantiserenquote:
Tegenwoordig kan allesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als je zus je borstvoeding zou geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |