2x vandaag.quote:
Je hebt mij nog.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
De verwachtingen dalen alweer
Dat verlicht de pijn wel 😉quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik kan van je houden zoals niemand anders kan.
Gelukkig ben je niet in verwachting.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
Hey Justinlovequote:
Dat gaat snelquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe hoog moeten die verwachtingen zijn, gemiddeld?quote:
The only way is upquote:
Als de Maas in 1995…quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe hoog moeten die verwachtingen zijn, gemiddeld?
Was het hier maar 13 graden. En ik slaap al een tijdje onder een lakentje, want het is te warm voor een dekenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is hier 13 graden
gaat niet gebeuren
tenzij je op een electrische deken zit
ik ruil graagquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het hier maar 13 graden. En ik slaap al een tijdje onder een lakentje, want het is te warm voor een deken
Mjah, dan zou ik straks wel opeens een paar kilo kwijt zijn, dat klinkt ook zo slecht nog nietquote:
Heb je geen HVAC?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Was het hier maar 13 graden. En ik slaap al een tijdje onder een lakentje, want het is te warm voor een deken
2 minuten maximaalquote:
Zijn wel kilos die je jaren blijven achtervolgenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mjah, dan zou ik straks wel opeens een paar kilo kwijt zijn, dat klinkt ook zo slecht nog niet
je komt er ook eerst een 'paar' aanquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mjah, dan zou ik straks wel opeens een paar kilo kwijt zijn, dat klinkt ook zo slecht nog niet
De ramp die niet plaats vond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |