quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Stem christelijk, stem voor Israël!quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom begint de SGP over Israël. Wat een kut partij man.
Heeft niks met Nederland of Europa te maken.
Ik snap die logica dus nooit. Helemaal als je ziet hoe ze in Israël over her algemeen over Christenen denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stem christelijk, stem voor Israël!
Mja, misschien zien ze het als een manier om stemmen te winnen.
Wel leuk die 3.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel teleurgesteld trouwens dat de autisten niets geworden is, maar ze hebben wel 3 dates gehad, dat is beter dan niets!
parttime prinsesje gespotquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht weer dat het vrijdag was.![]()
Prettige avond dan maar allemaal.
Nog een dagje werken morgen, daar kom jij niet zo makkelijk onderuitquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht weer dat het vrijdag was.![]()
Prettige avond dan maar allemaal.
Ik werk gewoon 5 dagen.quote:
Ik ga er vanuit dat de autisten eerlijk waren!quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel leuk die 3.(Al vraag ik me vaak af hoe eerlijk die verhaaltjes zijn.)
Bij deze geloof ik het ook.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat de autisten eerlijk waren!
Vond de houthakker ook best schattig, dus heb nog hoop voor hem.
Deze of de vorige?quote:
Niet helemaal mijn type. Vind kleurtje niet erg maar deze is te white washed.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
@:sapstengel ze is 19 en wil mannen met levenservaring![]()
“Hockeyhoofd”quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Die krullenbol van gister lijkt op deze
Stukjes Wieffer
BOUNTYEDquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn type. Vind kleurtje niet erg maar deze is te white washed.
Ik vind hamster Nieuwkoop niet minder lelijkquote:
Is die term niet voor Beelen bestemd?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hamster Nieuwkoop niet minder lelijk
Als je 18 bent.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
@:pisces29 is je overhemd zo open en shirt eronder leuk bij een man?
oh shitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je 18 bent.
Niet bij een etentje, imo.
Van den belt toch?quote:
Of een knappe kop, dan maakt niks meer uit.quote:
Dan zal het vast een geslaagde date zijnquote:
Beelen is toch geen nerd om te zien. Ook niet heel lelijk. Vind ik dan.quote:
oh dat zit wel goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of een knappe kop, dan maakt niks meer uit.
Thema trash is verschoven naar the full montyquote:
Ik heb ze waarschijnlijk door mekaar gehaald schat, ik heb de mugshots niet allemaal paraat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beelen is toch geen nerd om te zien. Ook niet heel lelijk. Vind ik dan.
Oh die miste ik. Wat was er?quote:
Geen prob, Brub, eh Bug.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb ze waarschijnlijk door mekaar gehaald schat, ik heb de mugshots niet allemaal paraat.
Maar ze filmen altijd een loopje toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja dat waggelen met die jas en in de sneeuw
Ja, komt deze frau niet echt goed uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze filmen altijd een loopje toch.
Dit kan ik niet meer onthorenquote:
Abso!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een abo op storytel?
@:rambodirk
Ik zou inderdaad specifiek vrouw vermelden met een en ander aan eisen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
snap echt niet dat mensen zeggen uiterlijk maakt me niet uit. Dan krijg je sws een mormel
Die kijkers thuis maken het ook wel makkelijk. Ik zou die camera nooit vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
“Het moet een aanvulling zijn”
Niemand komt verder dan dat soort quasi-diep gesprek.
Welke kleur?quote:
100%quote:
quote:
“Mooie ogen”quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
“Ze heeft een leuk gezicht”
(Ze is niet aantrekkelijk)
Bug en z’n Technicsquote:
Ben jij stiekem @Nine. ?quote:
Stukje trashquote:
Nee inderdaad, beetje trash is altijd prima.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje trash toch @:Sapstengel ?
Die kwam wel even aan bij dat ventje.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hij vindt zichzelf niet klein
Zij vindt hem schattig
Arm ding
7,2/10quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Nu weet ik het
Ajax face lijkt op een Froger kind
Zijn toch genoeg kleine vrouwen voor hem.quote:
Krijgt ie zo’n gigant.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg kleine vrouwen voor hem.
Daisy is miniquote:
Je kunt niet alles hebbenquote:
En anders paraglidenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
maat als je wil parachute springen doe dat dan gewoon. Alsof er nu iets is waardoor het niet kan
ik gun zei hijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Zei hij nou "ik vind jou ook een hele leuke vent" of hoorde ik het verkeerd.
Ik was niet de enigequote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Zei hij nou "ik vind jou ook een hele leuke vent" of hoorde ik het verkeerd.
Kusjes voor je oudersquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde ook niet stemmen, maar hebben mijn ouders mij hun volmacht gegeven omdat ze zelf weg zijn... moet ik alsnog naar zo'n stembureau.
Ik vind jeans het leukste.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt nog geen antwoord gegeven op m'n laatste vraag (en is niet voor een date)
Neukt alles.quote:
Ik hou wel van een strakke broek, ik wil nog wel benen en fitheid zien.quote:
Dit moet ik opzoekenquote:
Ja een beetje vorm zien is altijd welquote:Op maandag 3 juni 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou wel van een strakke broek, ik wil nog wel benen en fitheid zien.
Niet haai-strak
Haai haaiquote:
Bij vrouwen nog meer een mustquote:Op maandag 3 juni 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja een beetje vorm zien is altijd wel![]()
Maar niet zo strak
Dit is ook een vorm: Barbapapa.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja een beetje vorm zien is altijd wel![]()
Maar niet zo strak
Ik ken de afkorting. Maar denk beter eerst beginnen met 1 relatiequote:
Ja, dat vond ik eigenlijk ook welquote:
Deze rooie? Oh die vind ik echt heteroquote:
Semiquote:Op maandag 3 juni 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze rooie? Oh die vind ik echt hetero
Altijd lekker bij een knappe kop en ongeschoren bekkiequote:
Ik liever dan Nederlandstalig maar die vrouwen zijn bij alles op RTL.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helaas ken ik ze wel (niet persoonlijk), alleen zou er niet vrijwillig naar luisteren.
Zijn opzich wel prima Nederlandstalige nummers, maarja moet dat wel kunnen tolereren als stukje volksbuurt.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik liever dan Nederlandstalig maar die vrouwen zijn bij alles op RTL.
Je moet die camera die filmt ook wel uit je hoofd zettenquote:Op maandag 3 juni 2024 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
wat een kneus. Je ziet toch dat zij dit onderwerp niets vindt
ja maar ze wordt steeds ongemakkelijker. Praat dan over raizen ofzoquote:Op maandag 3 juni 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet die camera die filmt ook wel uit je hoofd zetten
Ik zou me vermoedelijk continu bewust zijn van het feit dat ik gefilmd wordt tot het stuk buiten.
Dit ja, lijkt me lastig om los te laten.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou me vermoedelijk continu bewust zijn van het feit dat ik gefilmd wordt tot het stuk buiten.
Tja twee stille typesquote:Op maandag 3 juni 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar ze wordt steeds ongemakkelijker. Praat dan over raizen ofzo
Videobellen dan welquote:Op maandag 3 juni 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vooraf bellen, dan weet je wat je krijgt.
moet je wel een mooie stem hebbenquote:Op maandag 3 juni 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vooraf bellen, dan weet je wat je krijgt.
Gewoon bellen is nog beter, weet je of iemand echt spontaan is en het klikt. Videobellen om de foto’s te checken.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Videobellen dan wel
Maar dat doe ik nooit, ik laat me verrassen
Een mindere stem valt in het echt dan toch juist tegen? Vooraf alles weten, heb je geen verrassingen.quote:
Ja maar dan wordt het gecompenseerd door de restquote:Op maandag 3 juni 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een mindere stem valt in het echt dan toch juist tegen? Vooraf alles weten, heb je geen verrassingen.
Misschien vinden vrouwen jouw stem helemaal prima.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt het gecompenseerd door de rest
misschien ook wel. Vind mezelf vooral raar klinken als ik een opname hoorquote:Op maandag 3 juni 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vinden vrouwen jouw stem helemaal prima.
Dat hebben we allemaal een beetjequote:Op maandag 3 juni 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien ook wel. Vind mezelf vooral raar klinken als ik een opname hoor
Je staat weer op scherp zoals altijd.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s zijn wel leuk samen, wedden dat er geen vervolg komt.
Beugel niet. Alleen met tongpiercing, verder niet.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:02 schreef Salina het volgende:
Hebben jullie ooit gezoend met iemand met een beugel?
Ik nooit.
Of iemand met een mondpiercing ofzo?
Ik ook nog nooit.
Jaquote:Op maandag 3 juni 2024 20:02 schreef Salina het volgende:
Ik nooit.
Ik ook nog nooit.
tongpiercing merk je niet veel vanquote:Op maandag 3 juni 2024 20:02 schreef Salina het volgende:
Ik nooit.
Ik ook nog nooit.
quote:
Bij veel mannen vraag je je niet af waarom ze vrijgezel zijnquote:Op maandag 3 juni 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
Per ongeluk een dochter gekregen, goede gesprekstof voor een eerste date.
Per ongeluk van een kant mogelijkerwijs.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
Per ongeluk een dochter gekregen, goede gesprekstof voor een eerste date.
“In maart was het 3 jaar”quote:Op maandag 3 juni 2024 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij veel mannen vraag je je niet af waarom ze vrijgezel zijn
Ja hoor maar weer.quote:
Ik vond het net een leuke crea manier om 2 personen aan te sprekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |