Dit is pas meepratenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:27 schreef Goitske het volgende:
Ik ga op reis en neem mee... Moest even iemand eerst bij de scouting droppen en ben onderweg
[ afbeelding ]
Het is goed met je, er wordt gezegd dat ik loop te janken en daar mag ik dan niet op reageren, en dan zou ik ook nog een zeikerd en zuur zijn, er zijn er hier 2 zuur en dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vooral lekker op door gaan. Je bent duidelijk geweest toch dan is het klaar lijkt mij zo zorg je gelijk dat mensen denken wat een zeikerd en dit is niet leuk
Dit IS leuk! Welkom en veel plezier met stokken!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:11 schreef Mauve. het volgende:
Ik dacht dat dit leuk moest zijn...
Maar jeetje , dit gezeur had ik niet verwacht
Heb je nog?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer. Ik was al popcorn aan het opwarmen
Woah. Klinkt bijna als mijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb je nog?
In leukere feitjes trouwens
De stok is nu zes keer op rij in handen van een andere vrouwelijke fokker
Met een pincodequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ben jij ook groot, hard en hang jij steeds aan een ander plaatsnaambord?
Tot hier klopte t nog wel aardigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja. In ben niet zo voor iedereen te gebruiken. Je moet wel de code hebbenquote:
@Deisyy doe eens arbeitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:11 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 5: Nog 999 Redenen om te Klikken
6969?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja. In ben niet zo voor iedereen te gebruiken. Je moet wel de code hebben
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:deisyy doe eens arbeiten
Zet me gerust aan het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Deze keer was ik je voorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:deisyy het is hard werken dit weekend
tevens is de volgende verplaatsing de 100ste van deze stok
Je hebt dm.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:22 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik ben nu op Ameland en rij morgen vlak langs het bord terug naar huis!mag ik de code?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |