Mooiquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitzicht vanuit mijn appartementje![]()
[ afbeelding ]
Vanmorgen stond er een linkje hier in de KSC, maar ik weet niet of het betrouwbaar is..quote:
Is dat je einddoel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja nee, daar ben ik nog niet Kwarkie
Ik hoor dat water in mijn hoofd ook gewoon stromen als ik dat zie.quote:
Gaaf uitzichtquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Jó szórakozást Ausztriábanquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja nee, daar ben ik nog niet Kwarkie
Ja, dat maakt het of breekt hetquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang er maar lekker beleg tussen zit niet
Beetje gek om smerig beleg op je brood te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang er maar lekker beleg tussen zit niet
Met koetjesquote:
Uuh de zon is nog niet onder? Juist goed dat ze buitenspelenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelen
Poolse praat hier.quote:
en lekker geld binnenharken met pleegkinderen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.boevennieuws.(...)buiten-rondzwierven/
Ja moi eem grinne tsies en buttebro wie da nie zeg kan is gin opregte Drentquote:
quote:
Ja ook.quote:
Lekker beertjes knuffelenquote:
Met op de achtergrond de beroemde berg Giewont (1890 m)quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn translate-vertaler kan dit niet aanquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja moi eem grinne tsies en buttebro wie da nie zeg kan is gin opregte Drent
Heb jij beerspray bij je als je daar rondwandelt in beer-land?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |