Wel voor sommigen hier. Ik heb ook bijna een weekje vrij (de week van 10 juni), Maar ik ga niet op reis. Ga denk ik wat musea bezoeken en naar de film...quote:
Nee bedoel voor kinderen? Er spelen hier nog allemaal kinderen buitenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel voor sommigen hier. Ik heb ook bijna een weekje vrij (de week van 10 juni), Maar ik ga niet op reis. Ga denk ik wat musea bezoeken en naar de film...
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoel voor kinderen? Er spelen hier nog allemaal kinderen buiten
Jaag ze weg. 👀quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dure kostgangerquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Brood vind ik eig ook alleen maar van de bakker lekker
Nee die moeten morgen gewoon naar school verwacht ik. Er is volgens mij geen vakantie meer tot aan de zomervakantie...quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen ze lekker rustig serie kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelen
Kokend lood naar beneden gooienquote:
Tokkies.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelen
Al dat zaagsel en stoelpotenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja.
Hmm.. chocomel maakt vergeetachtig
Met lange tanden?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nah, ik eet het wel op hoor, maar erg lekker vind ik het niet
of een seksdate zoals de geruchten gaan over dat pleeggezin in Vlaardingenquote:
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitzicht vanuit mijn appartementje![]()
[ afbeelding ]
Ja had vanmiddag wat dingen gelezen erover.. werd er niet goed van. Arm kind.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of een seksdate zoals de geruchten gaan over dat pleeggezin in Vlaardingen![]()
![]()
daar zet ik ama altijd buitenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik juist zo lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja geen idee, maar zit raar smaakje aan
Kinderen, Ze hadden meerdere kinderen opgevangen begreep ik...quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had vanmiddag wat dingen gelezen erover.. werd er niet goed van. Arm kind.
Jó szórakozást a magyar országban.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat onderwerp heb ik gemitstquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of een seksdate zoals de geruchten gaan over dat pleeggezin in Vlaardingen![]()
![]()
Ja drie pleeg en één eigen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kinderen, Ze hadden meerdere kinderen opgevangen begreep ik...
Ben je op verkansie?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nee, daar ben ik nog niet Kwarkiequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jó szórakozást a magyar országban.
Mooiquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen stond er een linkje hier in de KSC, maar ik weet niet of het betrouwbaar is..quote:
Is dat je einddoel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja nee, daar ben ik nog niet Kwarkie
Ik hoor dat water in mijn hoofd ook gewoon stromen als ik dat zie.quote:
Gaaf uitzichtquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Jó szórakozást Ausztriábanquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja nee, daar ben ik nog niet Kwarkie
Ja, dat maakt het of breekt hetquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang er maar lekker beleg tussen zit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |