Kunnen ze lekker rustig serie kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelen
Kokend lood naar beneden gooienquote:
Tokkies.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelen
Al dat zaagsel en stoelpotenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja.
Hmm.. chocomel maakt vergeetachtig
Met lange tanden?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nah, ik eet het wel op hoor, maar erg lekker vind ik het niet
of een seksdate zoals de geruchten gaan over dat pleeggezin in Vlaardingenquote:
Veel plezier daar!quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitzicht vanuit mijn appartementje![]()
[ afbeelding ]
Ja had vanmiddag wat dingen gelezen erover.. werd er niet goed van. Arm kind.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of een seksdate zoals de geruchten gaan over dat pleeggezin in Vlaardingen![]()
![]()
daar zet ik ama altijd buitenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat vind ik juist zo lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ja geen idee, maar zit raar smaakje aan
Kinderen, Ze hadden meerdere kinderen opgevangen begreep ik...quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had vanmiddag wat dingen gelezen erover.. werd er niet goed van. Arm kind.
Jó szórakozást a magyar országban.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat onderwerp heb ik gemitstquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of een seksdate zoals de geruchten gaan over dat pleeggezin in Vlaardingen![]()
![]()
Ja drie pleeg en één eigen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kinderen, Ze hadden meerdere kinderen opgevangen begreep ik...
Ben je op verkansie?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nee, daar ben ik nog niet Kwarkiequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jó szórakozást a magyar országban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |