Beetje gek om smerig beleg op je brood te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang er maar lekker beleg tussen zit niet
Met koetjesquote:
Uuh de zon is nog niet onder? Juist goed dat ze buitenspelenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is bepaald volk dat hun kids nu nog buiten laat spelen
Poolse praat hier.quote:
en lekker geld binnenharken met pleegkinderen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.boevennieuws.(...)buiten-rondzwierven/
Ja moi eem grinne tsies en buttebro wie da nie zeg kan is gin opregte Drentquote:
quote:
Ja ook.quote:
Lekker beertjes knuffelenquote:
Met op de achtergrond de beroemde berg Giewont (1890 m)quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitzicht vanuit mijn appartementje![]()
[ afbeelding ]
Mijn translate-vertaler kan dit niet aanquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja moi eem grinne tsies en buttebro wie da nie zeg kan is gin opregte Drent
Heb jij beerspray bij je als je daar rondwandelt in beer-land?quote:
Neequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij beerspray bij je als je daar rondwandelt in beer-land?
Zou je het wel kopen als je er AH spaarzegels bij krijgt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeSpul is teringduur en mag je ook niet mee in het vliegtuig nemen
Ja, dat werkt niet bij alle berenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
altijd als je een beer ziet doen alsof je niet meer leeft is mij weleens geleerd
Zou het geen compliment vinden als Solo mij een rolmops noemt.quote:
Gewoon daar kopen dan toch?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeSpul is teringduur en mag je ook niet mee in het vliegtuig nemen
Ging de vorige keer ook goed hequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
Er gaat schijnbaar weer een miljonair met een duikboot naar de Titanic. 👀🍿
Alleen bij bruine. Bij zwarte grootmaken en bij ijsberen ben je kansloosquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
altijd als je een beer ziet doen alsof je niet meer leeft is mij weleens geleerd
okee, Bij welke beren gaat dat niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet bij alle beren
En er zijn beren die je bij voorkeur levend op eten en je niet eerst even dood maken.
Zeg ik alleen hier.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou het geen compliment vinden als Solo mij een rolmops noemt.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef Ama het volgende:
Er gaat schijnbaar weer een miljonair met een duikboot naar de Titanic. 👀🍿
Verschilt per beer, een grizzly knaagt er gerust op los danquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Bij de ene soort werkt het, bij de andere moet je je juist groot maken en geluid maken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Denk niet dat de AH het verkooptquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je het wel kopen als je er AH spaarzegels bij krijgt?
Zo'n simpel busje is al gauw $60quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor het beekje straks ook in bed
Het is omdat ze zich helemaal op de bank oprolt...quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een rolmops stinkt, dus nee dat is geen compliment
Straks elk uur naar de wc door dat geluidquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor het beekje straks ook in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |