Eensquote:
dat was wel een lekker wijfquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
Krullenbol is echt vreselijk irritant. Met z'n klotegeintjes.
moet je niet een klein beetje huilen als je 12 euro moet afrekenen voor een pakje?quote:
Hoe vind je dit bad vanavond?quote:
ga na de vakantie weer even paar weken stoppen en dan ga ik met de TT weer los.quote:
totaal nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
Hebben jullie niet als je er nu eentje opsteekt dan ga je naar de winkel rennen om een pakje te halen?
Daar ben ik altijd een beetje angstig voor.quote:
oh dacht dat het over drank ging. ik rook al bijna 8 maanden niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je niet een klein beetje huilen als je 12 euro moet afrekenen voor een pakje?
Buurvrouw stuurde me een foto van een pakje shag, bijna 25 euroquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
moet je niet een klein beetje huilen als je 12 euro moet afrekenen voor een pakje?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dacht dat het over drank ging. ik rook al bijna 8 maanden niet meer
link?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wist je dat zij zich aanbiedt aan cashpiggies
heb er ook geen behoefte meer aan en zonde voor conditie met hardlopenquote:
"Mooie denkwijze"quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is diep onder de indruk van haar manier van vertellen dat ze genoeg geld wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |