Trek in koekjes nu.quote:
Jij hebt altijd al een dirty mind gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:18 schreef Tegan het volgende:
Two guys one cup associaties krijg ik bij deze TT.
Soms is dat een vloek en soms is dat een zegen. Nu dat eerstequote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt altijd al een dirty mind gehad.
Snel omschakelen naar goede dirty gedachten dan maar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Soms is dat een vloek en soms is dat een zegen. Nu dat eerste.
Als ik eens wist hoe...quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel omschakelen naar goede dirty gedachten dan maar.
Geen bronnen van inspiratie?quote:
Geen honger, heb avondeten al op en zit nu aan de koekjes.quote:
Ik zat een beetje te doomscrollen en nu is het alweer bedtijdquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen honger, heb avondeten al op en zit nu aan de koekjes.Bronnen van inspiratie heb ik altijd wel.
Ik ben ÉÉN grote bron van inspiratie!quote:
We hoeven slechts met een klik naar dat fotoboek en danquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ÉÉN grote bron van inspiratie!
[]supHashtagburp[/sup]
Oh ja, dat bestaat nogquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hoeven slechts met een klik naar dat fotoboek en dan![]()
.
Trots op jouquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
Goedemorgen.
Twee keer knipperen en het was ineens ochtend. Het is een wonder dat ik toch nog op tijd was opgestaan.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Trots op jou
quote:
Yeah!quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
Goedemorgen.
Twee keer knipperen en het was ineens ochtend. Het is een wonder dat ik toch nog op tijd was opgestaan.
Toch leuk om te zien hoe aantrekkelijk jij 20 jaar geleden was.quote:
Ik zit gewoon thuis, in trainingsbroek. Terwijl ik nog moet douchen. Op een werkdag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso wie de gangbare kantoortijden heeft bedacht.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, in trainingsbroek. Terwijl ik nog moet douchen. Op een werkdag.
Tja... blijkbaar werkt dat beter dan iedereen een zooi taken en een deadline geven...quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sowieso wie de gangbare kantoortijden heeft bedacht.
Ik draag dan alleen gepaste bovenkleding hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil me aanwennen weer gewoon kleren aan te doen (ipv joggingpak) op thuiswerk dagen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit gewoon thuis, in trainingsbroek. Terwijl ik nog moet douchen. Op een werkdag.
Oh ja, het aantrekken van een jeans ipv een joggingbroek ben ik ook aan het aanlerenquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil me aanwennen weer gewoon kleren aan te doen (ipv joggingpak) op thuiswerk dagen.
Bron?quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... blijkbaar werkt dat beter dan iedereen een zooi taken en een deadline geven...
Ik zat normaal gewoon in slobbertrui.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik draag dan alleen gepaste bovenkleding hoor.
Edit: Voor het videobellen.
Ligt er wel aan hoe strak de jeans zitquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, het aantrekken van een jeans ipv een joggingbroek ben ik ook aan het aanleren
Ik zal aan je denken als ik zo uitgebreid aan het douchen ben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef Tegan het volgende:
. Maar ook
.
Ik moest het vanmorgen uit tijdsgebrek doen met een twee minuten douche ofzo.
Nu ga ik zeker aan je denken als ik uitgebreid aan het douchen ben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef Tegan het volgende:
Hoeft hier niet hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja.. joggingbroek is uiteraard fijner, alleen voor bijna elke dag is dat gewoon niet prettig. Uiteindelijk voel ik me beter over mezelf als ik een beetje mijn best doequote:Op donderdag 30 mei 2024 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zat normaal gewoon in slobbertrui.
[..]
Ligt er wel aan hoe strak de jeans zit
Joggingbroek of korte broek op thuiswerkdagen. Zo fijn. Tenzij ik het verzoek krijg of ik jeans wil aantrekken omdat mijn billen daar zo mooi in uitkomen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef TaMieke het volgende:
Sallyquote:
Van je collega's?quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joggingbroek of korte broek op thuiswerkdagen. Zo fijn. Tenzij ik het verzoek krijg of ik jeans wil aantrekken omdat mijn billen daar zo mooi in uitkomen.
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik zo uitgebreid aan het douchen ben.
[..]
Nu ga ik zeker aan je denken als ik uitgebreid aan het douchen ben.
Fijn begin van de werkdag; aan jouw billen denkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joggingbroek of korte broek op thuiswerkdagen. Zo fijn. Tenzij ik het verzoek krijg of ik jeans wil aantrekken omdat mijn billen daar zo mooi in uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |