Want ze blijven dezelfde selectie hebben als ze naar de eredivisie gaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Best leuk hoor en best leuke groep supporters enzo.
Maar naast dat tweeluik moet je nog 32 wedstrijden van hun aangluren en die zullen pure aids zijn.
Als neutrale supporter zou ik wel weten welke van de 2 ploegen ik volgend jaar in de Ere wil zien.
Ben alleen geen neutrale supporter.
Drive To Survive gaat toch over F1 dus laat gaanquote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Whahaha
.en ik mag dit dus niet melden in DTS want iemand wil het terugkijken
Maar wat kunnen ze drinken hè.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Gezellige Brabo's gaan zo hun eigen stad slopen.
Vooral voorin heerlijk team.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook best lekker gebald dit seizoen. Prima ploeg.
True.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Drive To Survive gaat toch over F1 dus laat gaan
En daarom staan ze nu tegen een KKD team te voetballen?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook best lekker gebald dit seizoen. Prima ploeg.
Weer een flashback naar VFlquote:Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
pAs eEn rAMp alS heT biEr oP iS
Kansloos volk
Pas op dat je geen nagel breekt.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En daarom staan ze nu tegen een KKD team te voetballen?
Nee ik noteer dit even
Ja en die zijn ze kwijt.quote:
Spartamars allenquote:Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vur Welke Club Bende Gai...
Eerlijk is eerlijk, die hebben wel het mooiste clublied.
M-site hier. En bevriend met Jan en Jan Hein.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben er jaren ballenjongen geweest genot
Nee.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vur Welke Club Bende Gai...
Eerlijk is eerlijk, die hebben wel het mooiste clublied.
John Karelse die het hele Nederlandse voetbaljournaille tegen de grond werkt.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Gezellige Brabo's gaan zo hun eigen stad slopen.
Oude M-side of jonge?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
M-site hier. En bevriend met Jan en Jan Hein.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef RipCity het volgende:
Over 2 weken staan we eerste in de Poule van het EK met 3 punten.
Gehuurd van Tottenham toch?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is die Parrott ook al verkocht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |