Het is tenslotte donerdagquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:22 schreef KingRoland het volgende:
Eerder vrij, taken afgerond. Ga lekker eerder naar huis
Broodje doner nu halen
Schattig olifantje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kreeg ik net mijn bier niet mee bij de supermarkt omdat ik mijn ID niet bij mij had. Wat een fijn compliment.
Als je eruit ziet zoals een 60 jarige boomerquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kreeg ik net mijn bier niet mee bij de supermarkt omdat ik mijn ID niet bij mij had. Wat een fijn compliment.
Je bent 12?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Namen en rugnummers graag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon niet zo uitgewoond uit i.t.t. vele andere users hier.
Maar die users hebben nu wel bier in huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon niet zo uitgewoond uit i.t.t. vele andere users hier.
Of de meisjes aan de balie 17 en volgen de regels braaf.quote:
Dat is natuurlijk een goed ietsquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of de meisjes aan de balie 17 en volgen de regels braaf.
Gewoon vriendelijk bedankt voor het compliment en natuurlijk heel veel begrip getoond.quote:
Het zou ook intens triest zijn om ruzie te gaan maken over zoiets.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon vriendelijk bedankt voor het compliment en natuurlijk heel veel begrip getoond.
(en ik moet natuurlijk gewoon mijn ID op zak hebben!!)
Buitendam award. Walgelijke titel. Demonisering in z’n zuiverste vorm.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oh @:scrummie laat Oekraïne al winnen van België. Een open sollicitatie naar de @:buitendam award van 2024.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |