Hij zorgde wel altijd voor heel veel dreiging. Tegenstanders hadden de handen vol aan hem. Vond hem daardoor destijds absoluut van toegevoegde waarde. Maar hij verprutste veel kansen, daar heeft @LitmanenAFCA gelijk in.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik was altijd wel gecharmeerd van Bertje, maar dat kwam meer door zijn swag dan dat hij nou daadwerkelijk de pannen van het dak speelde. Hetzelfde had ik met Bassey, dus het is denk ik beter als we in dit geval niet naar mij luisteren.
Teringquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is bullshit blijkbaar. Nep nieuws van wat twitterpubers
Dat kon je zelf niet bedenken natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is bullshit blijkbaar. Nep nieuws van wat twitterpubers
Die kon echt tegenstanders voorbij lopen alsof ze er niet stonden, maar voor de rest was het echt matig jaquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:02 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij zorgde wel altijd voor heel veel dreiging. Tegenstanders hadden de handen vol aan hem. Vond hem daardoor destijds absoluut van toegevoegde waarde. Maar hij verprutste veel kansen, daar heeft @:LitmanenAFCA gelijk in.
Had sowieso al mogen scoren met z'n kopbal. Prima spits om balletje te vasthouden en kansen te creëren voor lopende spelers maar zelf afmaken blijft nog wel een dingetjequote:Op donderdag 6 juni 2024 22:18 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wel lullig dat Brobs 'm er niet in krijgt en zijn vervanger binnen één minuut wèl
Maar dat blijft toch wel een gek verhaal, het enige zekerheidje die Mislintat heeft gehaald (basisspeler bij nationale ploeg, goed jaar bij een goede ploeg achter de rug) mislukt zo ongeveer het hardst afgezet tegen de transfersom.quote:
Kan alsnog wel een prima speler zijn, maar 20+ miljoen is natuurlijk ongeveer 10 miljoen teveel neergelegd.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat blijft toch wel een gek verhaal, het enige zekerheidje die Mislintat heeft gehaald (basisspeler bij nationale ploeg, goed jaar bij een goede ploeg achter de rug) mislukt zo ongeveer het hardst afgezet tegen de transfersom.
Gewoon een beetje goodwill kweken bij de fans met wat open trainingen en oefenduels op Nederlandse bodem.quote:
Geelen vertelt er wat over in eerste deel van de laatste Pak Schaal podcast.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Gewoon een beetje goodwill kweken bij de fans met wat open trainingen en oefenduels op Nederlandse bodem.
mooi stukje. Echt een goed verhaal, alles in samenspraak ook met farioli. Nu nog waarmaken natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:59 schreef manny het volgende:
[..]
Geelen vertelt er wat over in eerste deel van de laatste Pak Schaal podcast.
Dat lijkt mij een meer dan prima back-up voor Brobbey. Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij met die rol genoegen neemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |