Bergwijn voor 500 bitcoin naar de woestijn..quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Helaas, enkel wat crypto-onzin.
[ x ]
als het maar geld oplevert. Heb verder niks met crypto maar is wel businessquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Helaas, enkel wat crypto onzin.
[ x ]
Wat ik zo snel zie hadden die in augustus '21 een contract van 3 jaar getekend als official partner, dus loopt af.quote:
32 000 000. Zou leuk zijnquote:Op woensdag 5 juni 2024 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bergwijn voor 500 bitcoin naar de woestijn..
En jorge sanchez mogelijk snel. Toch dan al 26 miljoen gepakt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar is de volgende 10 miljoen, Conceicao definitief naar Porto.
Waar wij netto maar 5 miljoen van krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar is de volgende 10 miljoen, Conceicao definitief naar Porto.
We waren toch faillietquote:Op woensdag 5 juni 2024 19:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En jorge sanchez mogelijk snel. Toch dan al 26 miljoen gepakt.
Mwoah nee dankje. Die is ontzettend matig voor de goal. Na Ajax ook geen stap meer gezetquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
Matige bronnen hebben het over Bertrand Traoré voor Ajax. Maar dat is iemand die er wel graag bij zou zien.
Ziet er goed uit.quote:
Lang is bij een wedstrijd geweest dus de interesse zal er wel zijn of was er in ieder geval.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
Matige bronnen hebben het over Bertrand Traoré voor Ajax. Maar dat is iemand die er wel graag bij zou zien.
Een kanon dat de Eredivisie kapot zou spelen na zijn sterke voorbereiding voor Chelseaquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef Black-Death het volgende:
Is alweer wat jaartjes geleden dat ie bij Ajax speelde. Vond hem altijd wel sterk.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Een kanon dat de Eredivisie kapot zou spelen na zijn sterke voorbereiding voor Chelsea
Is niet helemaal uitgekomen
De hemel in prijzen om hem daarna met de grond gelijk te maken zien we overal in de voetbal journalistiekquote:
Nee maar voor Ajax geen slechte speler denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Een kanon dat de Eredivisie kapot zou spelen na zijn sterke voorbereiding voor Chelsea
Is niet helemaal uitgekomen
Ik was altijd wel gecharmeerd van Bertje, maar dat kwam meer door zijn swag dan dat hij nou daadwerkelijk de pannen van het dak speelde. Hetzelfde had ik met Bassey, dus het is denk ik beter als we in dit geval niet naar mij luisteren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee maar voor Ajax geen slechte speler denk ik.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bergwijn voor 500 bitcoin naar de woestijn..
Is bullshit blijkbaar. Nep nieuws van wat twitterpubersquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me toch stug dat PSV 25 miljoen voor hem wil betalen, maar zo ja, prima.
waarom post je het dan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is bullshit blijkbaar. Nep nieuws van wat twitterpubers
Aldus de twitterpuberquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is bullshit blijkbaar. Nep nieuws van wat twitterpubers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |