Lijkt nu vooral wappierechts dat aan het moddergooien is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Nou het moddergooien kan weer beginnen bij links hoor.
Moet altijd wel lachen om mensen die half aankondigen dat ze echt vertrekken als dit gebeurd, of als dat gebeurd. Heb ik eigenlijk maar een ding op te zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit de koers is die Nederland wil gaan moeten ik en gelijkgestemden ons eens goed achter de oren krabben of we hier nog wel willen blijven.
Leuk die fast cash on the chest en zo, maar niet te koste van alles!²
Jij weet ons in ieder geval op waarde te schatten. Ik waardeer dat. Alleen zoals je ziet moet ik het hier een aantal toch uitleggen. Dus jou bedoel ik zeker niet. Anderen kunnen zeker een voorbeeld nemen. We zouden ons veel meer welkom voelen als ze jouw lijn zouden volgen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om mensen die half aankondigen dat ze echt vertrekken als dit gebeurd, of als dat gebeurd. Heb ik eigenlijk maar een ding op te zeggen.
[ afbeelding ]
Wie is we? Maar neem ze gerust mee. Wie we dan ook is. Kunnen de extra huizen goed gebruikenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Be carefull for what you wish. We dragen enorm bij aan de welvaart van dit land. Je wilt types als ik koste wat kost hier houden. En terecht.²
Het vakje ‘WEF’ op mijn bingokaart is nog niet doorgekrast, maar dat zal een kwestie zijn van tijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt nu vooral wappierechts dat aan het moddergooien is.
[ x ]
Wie is ons?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij weet ons in ieder geval op waarde te schatten. Ik waardeer dat. Alleen zoals je ziet moet ik het hier een aantal toch uitleggen. Dus jou bedoel ik zeker niet. Anderen kunnen zeker een voorbeeld nemen. We zouden ons veel meer welkom voelen als ze jouw lijn zouden volgen.²
Hoogopgeleide islamitische allochtonen met eigenwaarde/sterke principes én met poezelige voetjes in de klei van vader- en of moederland.quote:
http://www.dickschoof.nlquote:Over Dick Schoof
Dr. D.J.W. (Dick) Schoof houdt praktijk als professioneel tarotist en is als voorzitter en docent verbonden aan het Centrum voor Tarot (www.centrumvoortarot.nl). Dick is registertarotist®SBT.
Dick heeft een exacte achtergrond als scheikundige en is gepromoveerd in de beleidswetenschappen. Hij vervulde een pioniersrol als milieukundige en heeft dit vakgebied mede vorm gegeven.
Dick is altijd gebiologeerd geweest door normatieve vraagstukken en de interactie tussen het harde en zachte denken en doen.
Hij verdiepte zich intensief in de I Tjing en de Tarot en heeft beide systemen op een eenduidige wijze aan elkaar gekoppeld.
Vooral rechts en wappie-land lijkt in rep en roer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef ReplaR het volgende:
Nou het moddergooien kan weer beginnen bij links hoor.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alleen Tiny Kok was wat dat betreft nog geschikter geweest
Oke, zo te zien past hij goed bij dat clubje.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Dick's zelfrespect zit.
Respect voor de wet heeft hij iig sowieso al niet.
[..]
Wybren met zijn 0 zetels.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Vooral rechts en wappie-land lijkt in rep en roer.
[ x ]
Dan is hij dus geschikt!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Nou Kees, voor het eerst in 20 jaar ben ik het met een post van je eensquote:
Van Hagaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:38 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Dicksticks?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou Kees, voor het eerst in 20 jaar ben ik het met een post van je eens
ik ga dit vieren, ik heb nog kaas dipsticks,wel toepasselijk
Zal wel meevallen als die Dick de Strijder zo makkelijk weg kon. Papieren tijger joh.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
zonder geheime dienst zouden we dagelijks het aantal lichaamsdelen moeten tellen om in te schatten hoeveel er nu weer zijn opgeblazen door religieuze fanaten en/of extreem rechts en/of extreem links en/of gewoon iemand die wil dat er breedbeeld tv beschikbaar is, altijd, overal!!!
dat valt niet mee. Dankzij o.a. dat soort instanties is het een stuk beter leven hier.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zal wel meevallen als die Dick de Strijder zo makkelijk weg kon. Papieren tijger joh.²
Ik zie al dat sarcasme en humor niet aan jou besteed is. Typische kenmerken van de zandbakhaas.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ben er van overtuigd, ik ben klassiek geschoold. Dank je wel.
Overigens ga ik mezelf écht niet druk maken. Dit talkpoederkabinet houdt toch geen stand.
Hoop alleen niet dat de immense voorsprong die we afgelopen maanden hebben opgedaan in het Palestina debat ineens ongedaan gemaakt wordt door een dergelijk kabinet. Ik kijk daarbij ook even naar @:Olliea²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |