SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gefeliciteerd @LTVDK![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
Ik zit erbij voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon Fokken tijdens de meeting ook
Nog nietquote:
Jij rent dat er zo weer afquote:
Iewl.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Dacht haal een blikje regular cola voor een vriendin morgen. Heb ik uit gewoonte alsnog zero gehaald.
Turbo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk met een heleboel scheetjes
Oeh klinkt goedquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wraps, zelfde als gisteren.
Had een of ander chicken enchilada recept gevonden op insta.
die verpakkingen lijken steeds meer op elkaarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Dacht haal een blikje regular cola voor een vriendin morgen. Heb ik uit gewoonte alsnog zero gehaald.
Oke, bedankt voor de MIquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk met een heleboel scheetjes
Ja, ik vind dat vies.quote:
Op welke van de 2?quote:
Ja ik dacht wel een normale te pakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die verpakkingen lijken steeds meer op elkaar
Wel verstandig geluncht.quote:
Ja maar niet te vaak want blijft het lekker.quote:
Zelfs geen Guinness?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik drink gewoon geen zwarte dingen
ik weiger dan weer echt om regular cola te drinkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat vies.
Net als light.
niet met dit weerquote:
doe je ze wel? heueueuquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik drink gewoon geen zwarte dingen
Zeroquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op welke van de 2?
[..]
Ja ik dacht wel een normale te pakken.
Ben ik wel mee begonnen thuis maar toen ik uit huis was ben ik vrijwel meteen overgestapt op light en sinds een paar jaar is het zero en vind ik light ook vies.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weiger dan weer echt om regular cola te drinken
Ja, de citroen van pepsi max is ook primaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet te vaak want blijft het lekker.En dan met voorkeur Pepsi max cherry. Pepsi max is nu ook in de aanbieding bij de Jumbo.
Oeh, volvette colaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weiger dan weer echt om regular cola te drinken
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, volvette cola![]()
En geen Pepsi
ik ben niet zo van de zware stouts en porters, maar ene lekker waterige guinness lust ik welquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet met dit weer
maar veel stouts smaken naar koffie
Pepsi is met light/zero/max wel beterquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, volvette cola![]()
En geen Pepsi
is eigenlijk nooit gebeurdquote:
Ik heb het nooit in huis, maar uit eten vind ik het wel lekker bijquote:
ik ben sowieso geen fan van frisdrank in het algemeenquote:
ik heb alleen die van Coca Cola gehad en toen vond ik het proeven alsof er nog afwasmiddel in mijn glas zat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, de citroen van pepsi max is ook prima
Alsof ik iemand over sigaretten hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben afgekickt van de cola maar heb er soms nog heel veel zin in.
die ik toen in zwolle had meegenomen was eeeeerg lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de zware stouts en porters, maar ene lekker waterige guinness lust ik wel
Dat lijkt mij helemaal goorquote:
ja, die heb ik niet geproefdquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die ik toen in zwolle had meegenomen was eeeeerg lekker
Zie je er ook uit als een hipster?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef McGrath het volgende:
En verder ben ik hipster dus drink ik fritz-kola
Ik doe er zelf citroen in.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
ik heb alleen die van Coca Cola gehad en toen vond ik het proeven alsof er nog afwasmiddel in mijn glas zat.
Oké Giel Beelenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt cola junkie. Mijn bloed bestaat uit cola zero denk ik.
ik lust het niet, maar als ik er een moet drinken voor een vuurpeleton dan de pepsi maxquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij helemaal goor![]()
Inb4 kan je niet weten als je het nog nooit geproefd hebt, maar ik heb geen zin in een 'zie je nou wel-moment.'
Ik heb een corduroy broekquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zie je er ook uit als een hipster?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt cola junkie. Mijn bloed bestaat uit cola zero denk ik.
Dan maar het ergste van het ergste?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik lust het niet, maar als ik er een moet drinken voor een vuurpeleton dan de pepsi max
De laatste tijd koop ik vooral heel saai water, maar nu had ik afgelopen weekend een flesje ice tea gekocht en die is gaan lekken, driekwart flesje leegquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik iemand over sigaretten hoor
quote:
Ik vind dit ook weer precies iets wat jou moet overkomenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste tijd koop ik vooral heel saai water, maar nu had ik afgelopen weekend een flesje ice tea gekocht en die is gaan lekken, driekwart flesje leegM'n straf.
ja, kom je achteraf mee..quote:
Boks.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in huis, maar uit eten vind ik het wel lekker bij
heb dit wel eens getest bij mensen die dat zeiden, dat ze zero wel lekker vinden en light niet. Die hebben nooit iets gemerktquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben ik wel mee begonnen thuis maar toen ik uit huis was ben ik vrijwel meteen overgestapt op light en sinds een paar jaar is het zero en vind ik light ook vies.
Ow jawel, voor icetea (wel Lipton). Maar drink vooral water.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben sowieso geen fan van frisdrank in het algemeen
Artic is van de cola (zero) dus als hij het koopt hebben we het in huis. Als er echt geen andere keuze is, drink ik het wel maar liefste niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het nooit in huis, maar uit eten vind ik het wel lekker bij
Oh ik proef dat 100%.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb dit wel eens getest bij mensen die dat zeiden, dat ze zero wel lekker vinden en light niet. Die hebben nooit iets gemerkt![]()
misschien jij wel hoor
Hele kluisje zeiknat, tas zeiknat, spijkerjack die in kluisje lag zeiknat, kokoscroissant zompig maar nog steeds opgegeten natuurlijk want had honger.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit ook weer precies iets wat jou moet overkomen
altijd voorbereid zijnquote:
ik zie nu cola voor me met van die vetkringenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, volvette cola![]()
En geen Pepsi
ja ik ook wel maar dat is ongeacht huidskleurquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is eigenlijk nooit gebeurd
maar nou moet ik ook zeggen dat als ik op tinder kijk wat het aanbod is dan sla ik de vlotte entrepeneur met dikke auto meestal over
Tussen die twee zat ook alleen maar een marketing verschil, net als amstel/heinekenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb dit wel eens getest bij mensen die dat zeiden, dat ze zero wel lekker vinden en light niet. Die hebben nooit iets gemerkt![]()
misschien jij wel hoor
Ik weet niet of dat hipster is, eigenlijkquote:
echt?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef McGrath het volgende:
En verder ben ik hipster dus drink ik fritz-kola
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele kluisje zeiknat, tas zeiknat, spijkerjack die in kluisje lag zeiknat, kokoscroissant zompig maar nog steeds opgegeten natuurlijk want had honger.
Ik haat naar buiten gaan.
Ik proef dat wel hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tussen die twee zat ook alleen maar een marketing verschil, net als amstel/heineken
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie nu cola voor me met van die vetkringen
[..]
ja ik ook wel maar dat is ongeacht huidskleur
Waarschijnlijk proef ik ook geen verschil als iemand verschillende merken en soorten cola mij laat testen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien jij wel hoor
Is gratis he.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
Zero gaat wel altijd het hardst in de supermarkt.
jupquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tussen die twee zat ook alleen maar een marketing verschil, net als amstel/heineken
Ik weet niet of ik verschil tussen light en zero zou kunnen proevenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien jij wel hoor
Ik moet deze test nog een keer met @Solotovski doen met Arla melk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk proef ik ook geen verschil als iemand verschillende merken en soorten cola mij laat testen.
er is een correlatiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
ja ik ook wel maar dat is ongeacht huidskleur
Ik vind de nasmaak bij beiden gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verschil tussen light en zero zou kunnen proeven
ik had ook geen rugzakje bij mequote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
altijd voorbereid zijn
ga toch niet zoveel wandelen en dan geen bvotje hebben
@:harrie zou teleurgesteld zijn in me
Waren dat die cheapass blikjes? Die waren verrassend goed te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef TaMieke het volgende:
Vroeger wel veel dei 3es cola gedronken, die was nog wel te doen.
ik ook ook niet maar pak wel altijd zeroquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verschil tussen light en zero zou kunnen proeven
aanbod blanke mensen is ook wat groterquote:
ja klopt, maar het is ook niet iets dat je dagelijks zou moeten drinkenquote:
Dat zit denk ik een beetje tussen je oren, maar dat zou al genoeg moeten zijn om een voorkeur te hebbenquote:
Volgens mij tegenwoordig niet meer, maar ik heb wel een aantal hipster voorkeuren, maar zou me niet volledig hipster noemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat hipster is, eigenlijk
Same, heb ik bij Crystal Clear (?) ookquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de nasmaak bij beiden gewoon niet lekker.
slechte voorbereiding blijkt maar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Wat voor smaak?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik drink meestal limonade thuiszonder suiker. Kan me voorstellen dat dat vies is maar ben niet anders gewend
buiten de deur is er veel te weinig aanbod voor zero varianten van frisdrankquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis drink ik trouwens de zero variant, maar als ik buitenshuis ben, bestel ik meestal de gewone variant.![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
slechte voorbereiding blijkt maar weer
weet je wat ik zondag heb gedaan trouwens?lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb wel komende zondag weer 35km op de agenda staanReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
slechte voorbereiding blijkt maar weer
weet je wat ik zondag heb gedaan trouwens?Even door naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Volgens mij wel. Pap kocht altijd een try zodat ik die mee naar school kon nemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Waren dat die cheapass blikjes? Die waren verrassend goed te doen.
Cola zero is gelukkig er altijd wel. Dubbele score als het ook nog Pepsi is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
buiten de deur is er veel te weinig aanbod voor zero varianten van frisdrank
ik ga zondag fietsen met dudje naar een italie dingquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker bezig
ik heb wel komende zondag weer 35km op de agenda staan
Die sinas was ook lekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Pap kocht altijd een try zodat ik die mee naar school kon nemen.
Cola is er altijd wel. En dat is eigenlijk altijd wat ik dan drink. Terwijl thuis wissel ik het af.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
buiten de deur is er veel te weinig aanbod voor zero varianten van frisdrank
ja maar ik dus nietquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cola is er altijd wel. En dat is eigenlijk altijd wat ik dan drink. Terwijl thuis wissel ik het af.
Ik heb kerel de zonder suiker variant laten opdrinken (niet in één keerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik drink meestal limonade thuiszonder suiker. Kan me voorstellen dat dat vies is maar ben niet anders gewend
blij als het brabantse projectje klaar is, dan krijg ik weer tijd om te fietsen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga zondag fietsen met dudje naar een italie ding
en mini dud gaat ook mee
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kerel de zonder suiker variant laten opdrinken (niet in één keer) toen 'ie dat per abuis mee had genomen ipv de normale.
Daar ben ik ook nog benieuwd naar, lees wel positieve dingen online.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag deze laatst staan maar heb het toch maar niet meegenomen
https://www.nl.teisseire.(...)rsen-cola-suikervrij
een evenement, hij kwam ermeequote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blij als het brabantse projectje klaar is, dan krijg ik weer tijd om te fietsen.
wat is een italie ding?
Aardbei - citroen - kers - bloedsinaasappel/grapefruit - appel - multivruchtenquote:
die vond het niet erg?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb kerel de zonder suiker variant laten opdrinken (niet in één keer) toen 'ie dat per abuis mee had genomen ipv de normale.
Sommige smaken zijn zonder suiker echt niet te doen, dus ik koop gewoon de smaken die dat wel zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Wel aanmaaklimo toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardbei - citroen - kers - bloedsinaasappel/grapefruit - appel - multivruchten
dit was het, denk ik
[..]
die vond het niet erg?of had het niet door?
Boks.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben opgevoed als Karvan Cevitam meisje
Met. Vroeger sowieso met. En veel ookquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel aanmaaklimo toch?
Ik vond vroeger die van Karvan Cevitam wel lekker
Maar geen idee of dat met of zonder suiker was
Roosvicee jonguh!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben opgevoed als Karvan Cevitam meisje maar drink nu alleen nog maar Raak
Mijn moeder kocht ook echt alleen sinaasappel en met hele hoge uitzondering wel eens citroen als het warm was in de zomer. Ik kwam er na jaren pas achter dat er ook andere smaken warenquote:
spul is zo duur gewordenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben opgevoed als Karvan Cevitam meisje maar drink nu alleen nog maar Raak
Ja iewl die suikervrije zijn echt ranzig, daarom (en vanwege de prijs) ben ik overgegaan op Raakquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
spul is zo duur geworden
en de suikervrije varianten zijn nietm eer lekker sinds de suikertax ze echt 0,0 gram suiker laat hebben
Oh, vast wel, zo blind is 'ie wel. Maar hij neemt het me in ieder geval niet kwalijk dat ik het niet opdrink.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goede straf
Doet ie gelijk nooit meer?
Die is ook niet echt fan, maar hij heeft heel sterk dat je voeding/drinken niet weggooit. En op zich is dat prima, maar ik ga niet iets drinken wat me tegenstaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aardbei - citroen - kers - bloedsinaasappel/grapefruit - appel - multivruchten
dit was het, denk ik
[..]
die vond het niet erg?of had het niet door?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht ook echt alleen sinaasappel en met hele hoge uitzondering wel eens citroen als het warm was in de zomer. Ik kwam er na jaren pas achter dat er ook andere smaken warenVanaf toen kreeg ik aardbei
Wow, wat een grotemensensmaak.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Sinaasappel is wel heel 'vanille' (inb4: nee sinaasappel)
Ik had eh... Cactus-citroen?
quote:
Ja, maar ik had het laatst gekocht en toen hadden ze de smaak helemaal vercracktquote:
Mijn vriend had laatst Bonomel gehaald en toen kwamen er vrienden van ons langs en hij bood het eigenlijk een beetje als grapje aan, maar die waren er zo hyped over dat ze alles hebben opgedronkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
Maak ik visite ook blijer mee denk ik. Die willen vaak een glas ranja nml.
Ik heb eigenlijk altijd lekker basic aardbei. Volgens mij heb ik nu aardbei-appel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb standaard aardbei, sinaasappel en peer in huis qua limonadesmaak.
Al hebben ze de peer wel een beetje verpest, die was vroegah lekkerder.
Yo als iemand dat tegen mij zegt zou ik ook zeggen oke lekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend had laatst Bonomel gehaald en toen kwamen er vrienden van ons langs en hij bood het eigenlijk een beetje als grapje aan, maar die waren er zo hyped over dat ze alles hebben opgedronken
Ik moest googlen wat Bonomel was..quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vriend had laatst Bonomel gehaald en toen kwamen er vrienden van ons langs en hij bood het eigenlijk een beetje als grapje aan, maar die waren er zo hyped over dat ze alles hebben opgedronken
ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat Bonomel was..
Als ik "zoiets" wil drinken dan ga ik voor Fristiquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat Bonomel was..
Diezelfde avond kregen ze gestampte Doritos op hun burrito en nu vreet die jongen niets anders meer appte z'n vriendin laatst, heeft sindsdien iedere avond chips bij het eten gehadquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Yo als iemand dat tegen mij zegt zou ik ook zeggen oke lekker.
Heeft hij een blog?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Diezelfde avond kregen ze gestampte Doritos op hun burrito en nu vreet die jongen niets anders meer appte z'n vriendin laatst, heeft sindsdien iedere avond chips bij het eten gehad![]()
Fuck health influencers, mijn vriend is gewoon een fat influencer.
Zo slecht. Zelfs ik heb al 2 keer gedronken vandaag!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal maar eens iets te drinken gaan pakken
nog niet gedaan vandaag
Nee gewoon gekke gewoontes die mensen vervolgens overnemen als ze een keer mee-eten, meedrinken of meesnackenquote:
Ik heb onlangs nog Fristi besteldquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik "zoiets" wil drinken dan ga ik voor Fristi
krijg echt niets gedaan vandaag, altijd fijnquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zo slecht. Zelfs ik heb al 2 keer gedronken vandaag!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
krijg echt niets gedaan vandaag, altijd fijn
maar 3 slokken fanta opquote:
Oh is het zo'n dag?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
krijg echt niets gedaan vandaag, altijd fijn
Oh help dat is zijn andere verslaving van dit momentquote:
Soms moet je gewoon lekker doen waar je trek in hebtquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog Fristi besteld
Voel me dan wel weer even 3 jaar oud, maar / care
*gaat in bed liggenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon lekker doen waar je trek in hebt
onze ijsman maakt gember frambozen witte chocolade ijsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie sommige smaken ijs ook nog steeds grotemensensmaken?Ik heb dat met pecan-, walnoten- en advocaatijs (dat zit niet allemaal in één bak)
Dat zijn smaken die ik niet hoef.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
Vinden jullie sommige smaken ijs ook nog steeds grotemensensmaken?Ik heb dat met pecan-, walnoten- en advocaatijs (dat zit niet allemaal in één bak)
Ik heb eigenlijk maar een paar dingen die ik associeer met "oud" en ijs valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik doe daar niet aan maar die smaken sla ik alsnog over!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
quote:
Woah, bijzondere combinatiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onze ijsman maakt gember frambozen witte chocolade ijs
gember in ijs is voor volwassenen
But whyquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah, bijzondere combinatieDat zou ik dan wel weer proberen, omdat vers
Intelligentia ICE in Eindhoven vind ik daarom ook echt top. Daar heb ik wel eens Cubaanse sigarenijs gegeten
Worstenbroodjesijs was toen helaas op
Wat vind je van After eight ijs ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
Wat lees ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Daar heb ik wel eens Cubaanse sigarenijs gegeten Worstenbroodjesijs was toen helaas op
avocaatje erbijquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar een paar dingen die ik associeer met "oud" en ijs valt daar niet onder.
Tokkelroom dan weer wel, maar da's omdat m'n grootmoeder daar af en toe wat te veel van snoepte. Associaties.
prima keuzequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind je van After eight ijs ?
@:essnhills
@:LTVDK
@:Airwin
En de rest die ik vergeten ben.
Nee, het moest echt specifiek tokkelroom zijn.quote:
Dat woord: Tokkelroomquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar een paar dingen die ik associeer met "oud" en ijs valt daar niet onder.
Tokkelroom dan weer wel, maar da's omdat m'n grootmoeder daar af en toe wat te veel van snoepte. Associaties.
Omdat het kan denk ikquote:
Ik vind alles met munt vies, ik lust m'n tandpasta nog maar netquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*voegt McGrath toe aan het After Eight lijstjequote:
Dat was m'n bijnaam voor m'n eerste cavia.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat woord: Tokkelroom
Ja ik wist wel van het bestaan af, maar geniale woordkeuze
ik heb speciale olijfolie voor bij mijn chocoladeijsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het kan denk ikCitroenijs met peper en chocolade-ijs met olijfolie kan ik me ook nog herinneren. Het smaakt allemaal erg bijzonder, maar het is niet vies en werkt op een bepaalde manier. Heel vreemd
Maar het is geen plek om naar toe te gaan als je gewoon zin hebt in een ijsje, vind ik.
...die was ook bezopen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was m'n bijnaam voor m'n eerste cavia.
Lol, je hebt ook tandpasta zonder muntsmaakquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind alles met munt vies, ik lust m'n tandpasta nog maar net
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb speciale olijfolie voor bij mijn chocoladeijs
Die maakte een soort kipgeluidje, dus dat noemde ik getokkel, en toen werd dat tokkelroompje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die maakte een soort kipgeluidje, dus dat noemde ik getokkel, en toen werd dat tokkelroompje.
Oh nee iewl die smaakt naar heksenrituelenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, je hebt ook tandpasta zonder muntsmaak
Die vieze parodontax of zo
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee iewl die smaakt naar heksenrituelen
Elmex
Boks.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind alles met munt vies, ik lust m'n tandpasta nog maar net
Nice.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb pepermuntthee meegenomen uit Engeland.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb pepermuntthee meegenomen uit Engeland.
welke voordelen neemt dat met zich mee?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*voegt McGrath toe aan het After Eight lijstje
Je hoeft dan nooit meer Paradontax te gebruikenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke voordelen neemt dat met zich mee?
Nog nooit paradontax gekochtquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hoeft dan nooit meer Paradontax te gebruiken
Nah, ik ben vooral tegen munt-met-choco. Verder vind ik munt in m'n eten of drinken echt dikke prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef Ama het volgende:
Er zijn hier echt 2 kampen in deze SC als het gaat om munt in eten of drinken.
Liefst gewoon zo'n vijfpack.quote:
Ja nog handiger. Zijn vaak wel cheap bij de Kruidvat volgens mij.quote:
Lol quequote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee iewl die smaakt naar heksenrituelen
Elmex
Dat je af en toe genoemd wordt als het over After Eight gaatquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke voordelen neemt dat met zich mee?
quote:
ik ga daar tegenwoordig voor naar de normalquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nog handiger. Zijn vaak wel cheap bij de Kruidvat volgens mij.
Hebben we hier niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga daar tegenwoordig voor naar de normal
ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je af en toe genoemd wordt als het over After Eight gaat
Ik heb voor bepaalde producten nog nooit de volle mep betaald. Heel chill hoe korting bij sommige producten per week afwisselt tussen de bekende drogisterijenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:28 schreef Ama het volgende:
Maar deo en shampoo koop ik liefst ook met 1+1 gratis. Ja blijf toch een Nederlander die daar niet teveel geld aan uit wil geven.
Hoi Haags.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, uit Engeland zegt ze toch net.
Denk dat ik voor deo ook al jaren niet meer de volledige prijs heb betaald. Dat is echt om de week voor mijn gevoel bij de Kruidvat wel in de aanbieding. Net als toiletblokken trouwens, ook altijd in de aanbieding.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb voor bepaalde producten nog nooit de volle mep betaald. Heel chill hoe korting bij sommige producten per week afwisselt tussen de bekende drogisterijen
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh....quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh het is al half 2
En wat hebben we voor elkaar gekregen op het werk ?
Ik heb anderen aan het werk gezetquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uh....
Ik heb een driehoekje met uitroepteken bij mijn mail staan.
Lamp aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het begint hier te waaien en het wordt al donker.
Tenzij ze in de wc van het kantoor van @RockNijntje hangenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Hebben ze weer 10 van die dure toiletblokken voor een 10tje. Kan je weer heel lang er tegenaan.
Braafquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
draai deze maar gewoon op repeat tot ik blij ben
Zoals?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja klopt, maar het is ook niet iets dat je dagelijks zou moeten drinken
[..]
Dat zit denk ik een beetje tussen je oren, maar dat zou al genoeg moeten zijn om een voorkeur te hebben
[..]
Volgens mij tegenwoordig niet meer, maar ik heb wel een aantal hipster voorkeuren, maar zou me niet volledig hipster noemen.
werkt het ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
draai deze maar gewoon op repeat tot ik blij ben
Wat voor hipstervoer heb jij ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
bepaalde niet mainstream merken, voor voedsel, maar ook voor sporten enzo
toch wel echte batu kombucha he?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
fritz-kolaNee denk dat het met voedsel wel meevalt, maar ik heb wel eens kombucha enzo
Oh ja, is dat lekker?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
fritz-kolaNee denk dat het met voedsel wel meevalt, maar ik heb wel eens kombucha enzo
Vorig seizoen waren ze 2 straten van mij vandaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er was laatst ééntje in Ter Apel, om je dood te schamen
quote:
Jawel, alleen het is wel zoiets dat je lekker vindt of echt haat.quote:
Met de rijdende rechter toen ik nog op de middelbare school zat waren er ouders van een klasgenoot in dat programmaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren ze 2 straten van mij vandaan.
geen idee, nooit kombucha gehad, maar wordt in mijn dorp gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef McGrath het volgende:
Met de rijdende rechter toen ik nog op de middelbare school zat waren er ouders van een klasgenoot in dat programma
In wat voor grond moet je dat planten?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wie plant er nou een meeting rond lunchtijd?
Met compostquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
In wat voor grond moet je dat planten?
Zij hadden een zwembad en toen kwamen er achterburen die daar ook een camping hadden en de campinggasten gebruikten een privé pad naast hun huis waardoor ze continu mensen langs hun zwembad hadden lopen en wilden daar dus een hek plaatsen, maar dat wilden de campingeigenaren niet. Ze kregen wel gelijk want dat pad is niet bedoeld voor de camping, maar alleen voor de mensen die er wonen.quote:
Oh dat zou ik ook kut vinden ja. Beter dat ze gelijk hebben gekregen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zij hadden een zwembad en toen kwamen er achterburen die daar ook een camping hadden en de campinggasten gebruikten een privé pad naast hun huis waardoor ze continu mensen langs hun zwembad hadden lopen en wilden daar dus een hek plaatsen, maar dat wilden de campingeigenaren niet. Ze kregen wel gelijk want dat pad is niet bedoeld voor de camping, maar alleen voor de mensen die er wonen.
Dat is op zich niet erg, maar dan moet er wel een verzorgde lunch bij zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wie plant er nou een meeting rond lunchtijd?
Superlekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
moeten de campingeigenaren maar ook een zwembad makenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zij hadden een zwembad en toen kwamen er achterburen die daar ook een camping hadden en de campinggasten gebruikten een privé pad naast hun huis waardoor ze continu mensen langs hun zwembad hadden lopen en wilden daar dus een hek plaatsen, maar dat wilden de campingeigenaren niet. Ze kregen wel gelijk want dat pad is niet bedoeld voor de camping, maar alleen voor de mensen die er wonen.
Ik gok dat die er bij @TaMieke niet bij zatquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is op zich niet erg, maar dan moet er wel een verzorgde lunch bij zitten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook kut vinden ja. Beter dat ze gelijk hebben gekregen.
Zo even checken.quote:
das ook onzin, mensen in de verpleging die doorgaans harder werken dan mensen op kantoor hebben dat ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is op zich niet erg, maar dan moet er wel een verzorgde lunch bij zitten.
Wat is dit voor vergelijking?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
das ook onzin, mensen in de verpleging die doorgaans harder werken dan mensen op kantoor hebben dat ook niet.
hebben die meetings rond de lunch dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
das ook onzin, mensen in de verpleging die doorgaans harder werken dan mensen op kantoor hebben dat ook niet.
Eentje van lik m'n vestjequote:
Die verdienen ook een verzorgde lunch tijdens meetings rond lunchtijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heb je een lekker vestje?quote:
Ja, natuurlijk.quote:
smaakt die naar kiep?quote:
Ja? Je pauze wordt gebruikt voor werktijd, daar mag gerust wel íets tegenover staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |