SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gefeliciteerd @LTVDK![]()
![]()
![]()
Tap tap tap
Ik zit erbij voor spek en bonen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon Fokken tijdens de meeting ook
Nog nietquote:
Jij rent dat er zo weer afquote:
Iewl.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Dacht haal een blikje regular cola voor een vriendin morgen. Heb ik uit gewoonte alsnog zero gehaald.
Turbo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk met een heleboel scheetjes
Oeh klinkt goedquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wraps, zelfde als gisteren.
Had een of ander chicken enchilada recept gevonden op insta.
die verpakkingen lijken steeds meer op elkaarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
Dacht haal een blikje regular cola voor een vriendin morgen. Heb ik uit gewoonte alsnog zero gehaald.
Oke, bedankt voor de MIquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk met een heleboel scheetjes
Ja, ik vind dat vies.quote:
Op welke van de 2?quote:
Ja ik dacht wel een normale te pakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die verpakkingen lijken steeds meer op elkaar
Wel verstandig geluncht.quote:
Ja maar niet te vaak want blijft het lekker.quote:
Zelfs geen Guinness?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik drink gewoon geen zwarte dingen
ik weiger dan weer echt om regular cola te drinkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat vies.
Net als light.
niet met dit weerquote:
doe je ze wel? heueueuquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik drink gewoon geen zwarte dingen
Zeroquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Op welke van de 2?
[..]
Ja ik dacht wel een normale te pakken.
Ben ik wel mee begonnen thuis maar toen ik uit huis was ben ik vrijwel meteen overgestapt op light en sinds een paar jaar is het zero en vind ik light ook vies.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weiger dan weer echt om regular cola te drinken
Ja, de citroen van pepsi max is ook primaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet te vaak want blijft het lekker.En dan met voorkeur Pepsi max cherry. Pepsi max is nu ook in de aanbieding bij de Jumbo.
Oeh, volvette colaquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weiger dan weer echt om regular cola te drinken
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, volvette cola![]()
En geen Pepsi
ik ben niet zo van de zware stouts en porters, maar ene lekker waterige guinness lust ik welquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
niet met dit weer
maar veel stouts smaken naar koffie
Pepsi is met light/zero/max wel beterquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, volvette cola![]()
En geen Pepsi
is eigenlijk nooit gebeurdquote:
Ik heb het nooit in huis, maar uit eten vind ik het wel lekker bijquote:
ik ben sowieso geen fan van frisdrank in het algemeenquote:
ik heb alleen die van Coca Cola gehad en toen vond ik het proeven alsof er nog afwasmiddel in mijn glas zat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, de citroen van pepsi max is ook prima
Alsof ik iemand over sigaretten hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben afgekickt van de cola maar heb er soms nog heel veel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |