Je kunt je afvragen of ze ook uitdraaien op geweld als de politie een (meer) faciliterende rol zou aannemen met het rondbrengen van beverages en andere spijzen. Probeer het, wat heb je te verliezen.quote:Op maandag 10 juni 2024 00:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik durf hem nog wel scherper te stellen: als je nu nog bij die demonstraties bent dan ben je niet te goeder trouw. Het loopt telkens uit op geweld, dat weet je als je er naar toegaat inmiddels.
Je plaat blijft hangenquote:Op maandag 10 juni 2024 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of ze ook uitdraaien op geweld als de politie een (meer) faciliterende rol zou aannemen met het rondbrengen van beverages en andere spijzen. Probeer het, wat heb je te verliezen.²
Het laatste beetje zelfrespect, imago, agenten die andere baan zoeken omdat ze wel nog wat zelfrespect hebben.quote:Op maandag 10 juni 2024 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of ze ook uitdraaien op geweld als de politie een (meer) faciliterende rol zou aannemen met het rondbrengen van beverages en andere spijzen. Probeer het, wat heb je te verliezen.²
Ik sta hier totaal anders. Een beetje pragmatisme geeft je onderaan de streep zoveel meer. Maar je moet inderdaad wel over je ego stappen. Aan de andere kant, ze mogen zichzelf ook laven aan die beverages en spijzen.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:02 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het laatste beetje zelfrespect, imago, agenten die andere baan zoeken omdat ze wel nog wat zelfrespect hebben.
Een politieagent werkt in dienst van de opdracht die hem gegeven wordt, niet voor zijn egoquote:Op maandag 10 juni 2024 11:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik sta hier totaal anders. Een beetje pragmatisme geeft je onderaan de streep zoveel meer. Maar je moet inderdaad wel over je ego stappen. Aan de andere kant, ze mogen zichzelf ook laven aan die beverages en spijzen.²
quote:
quote:
Heb je misschien een cateringbedrijf dat zo heet?quote:
quote:
Volledig interview: https://www.dewereldmorge(...)-kan-palestijn-zijn/quote:Van de rivier tot de zee
Wat bedoel je precies met die slogan?
“Historisch Palestina ligt nu eenmaal tussen de rivier en de zee en het is in dit hele gebied dat de bevrijding moet plaatsvinden. In Gaza is er een blokkade. De Westelijke Jordaanoever wordt volledig gecontroleerd door Israël en de Palestijnen die in ‘48 (binnen de staat Israël, nvdr.) wonen, hebben te maken met Apartheid.”
“De zeven miljoen Palestijnse vluchtelingen in de diaspora verdienen hun recht op terugkeer naar hun thuisland en er moeten herstelbetalingen worden gedaan door Israël en het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en de Europese Unie.”
“Dit zal nooit gebeuren zonder een overwinning op het zionisme en de internationale isolatie van Israël, zonder de ontmanteling van het zionistische leger en de kolonies. Net zoals het koloniale systeem ontmanteld moest worden in Algerije of in Zuid-Afrika, moet dit ook in Palestina gebeuren.”
“Al willen we ook niet kopiëren wat er in die landen gebeurd is.”
Hoe zou een vrij Palestina er volgens jou moeten uitzien?
“Een samenleving vrij van racisme, waar iedereen moet kunnen leven in gelijkheid en rechtvaardigheid ongeacht hun religie of geslacht, een samenleving die migranten en vluchtelingen verwelkomt en beschermt, en hen niet deporteert of isoleert.”
Dit zou je bij geen enkele werkgever kunnen uitvreten maar die lui komen echt overal mee weg.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5176750/Sarah-Bracke
Van je werknemers moet je het in deze kwestie ook niet echt hebben he.
quote:Op maandag 10 juni 2024 18:30 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Sharia was dus een zelfmoordterroriste bij wie de bom, die ze in de jaren zeventig in Tel Aviv wilde laten afgaan, voortijdig explodeerde en sindsdien geldt als een van de eerste vrouwelijke Palestijnse ’martelaars’.
Vanavond hebben de krakers Mohammed Khatib van de Palestijnse organisatie Samidoun uitgenodigd. In Duitsland verboden en de Belgisch autoriteit probeert zijn vluchtelingenstatus in te trekken omdat hij wordt gezien als extremistische haatprediker.
[..]
Volledig interview: https://www.dewereldmorge(...)-kan-palestijn-zijn/
Hoe wereldvreemd kan men zijn?quote:Hoe zou een vrij Palestina er volgens jou moeten uitzien?
“Een samenleving vrij van racisme, waar iedereen moet kunnen leven in gelijkheid en rechtvaardigheid ongeacht hun religie of geslacht, een samenleving die migranten en vluchtelingen verwelkomt en beschermt, en hen niet deporteert of isoleert.”
Het is me nog steeds niet duidelijk wat er woke is aan Palestina demonstranten.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Hexagon
Weer wat woke-spokerij aan de UvA.
Wellicht had Claudia gewoon gelijk.
Uw belastinggeld aan het 'werk'.quote:Op maandag 10 juni 2024 17:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5176750/Sarah-Bracke
Van je werknemers moet je het in deze kwestie ook niet echt hebben he.
Omdat je niet leest.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is me nog steeds niet duidelijk wat er woke is aan Palestina demonstranten.
Intersectionaliteitdenkenquote:Op maandag 10 juni 2024 19:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is me nog steeds niet duidelijk wat er woke is aan Palestina demonstranten.
Tja, als je mensen weg laat komen met vernielingen, bedreigingen, intimidatie, kraken, activisme vermomd als wetenschap en het aan de schandpaal nagelen van de eigen werkgever, dan is dit wat je krijgt. Dat mag niet verbazen.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:28 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dit zou je bij geen enkele werkgever kunnen uitvreten maar die lui komen echt overal mee weg.
Mevrouw schrijft ook dat we met een niet houdbaar kapitalistisch systeem zitten en dat het allemaal eerlijker verdeeld moet worden en gebaseerd op 'gemeenschap'.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, als je mensen weg laat komen met vernielingen, bedreigingen, intimidatie, kraken, activisme vermomd als wetenschap en het aan de schandpaal nagelen van de eigen werkgever, dan is dit wat je krijgt. Dat mag niet verbazen.
Ik snap oprecht niet wat dit met wetenschap te maken heeft. Houd je particuliere meninkjes lekker voor je, zou ik tegen d'r zeggen.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mevrouw schrijft ook dat we met een niet houdbaar kapitalistisch systeem zitten en dat het allemaal eerlijker verdeeld moet worden en gebaseerd op 'gemeenschap'.
Dat is dus iemand die van (royaal) belastinggeld dit soort bagger de wereld in helpt.
Neo-marxisme spat ervan af. Altijd makkelijk als je zelf niet produceert maar gewoon binnenhaalt wat anderen produceren.
Woke is dan ook niet zo van feiten of wetenschap; het is vooral propageren van een ranzige ideologie.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat dit met wetenschap te maken heeft. Houd je particuliere meninkjes lekker voor je, zou ik tegen d'r zeggen.
Waarom gaan ze dan niet de politiek in? Wat moeten ze aan de universiteit?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke is dan ook niet zo van feiten of wetenschap; het is vooral propageren van een ranzige ideologie.
Omdat ze in de politiek weerwoord krijgen.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom gaan ze dan niet de politiek in? Wat moeten ze aan de universiteit?
Dat is niet mijn ervaring van hoe wetenschap werkt. Het is moeilijk om een vaste plek te bemachtigen, je krijgt veel kritiek, moet een dikke huid hebben, staat onder druk om te presteren.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat ze in de politiek weerwoord krijgen.
Daarbij ben je als woke onderzoeker aan een universiteit gewoon binnen. Geen enkele kritiek, alles wordt gefaciliteerd en je kunt met je goudgerande CAO nog jaren door blijven hobby'en op kosten van Jan Boerenlul.
Dan heb je het over echte wetenschap. Dit is woke.quote:Op maandag 10 juni 2024 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet mijn ervaring van hoe wetenschap werkt. Het is moeilijk om een vaste plek te bemachtigen, je krijgt veel kritiek, moet een dikke huid hebben, staat onder druk om te presteren.
En dat klopt niet?quote:Op maandag 10 juni 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mevrouw schrijft ook dat we met een niet houdbaar kapitalistisch systeem zitten en dat het allemaal eerlijker verdeeld moet worden ...
Het is vooral een 'want list' zonder enige fatsoenlijke alternatieven aan te bieden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |