SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Sylvana is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze zelf racistisch was, het echtpaar en de 'getuige' werden op hun afkomst gewezen.
Actieve euthanasie?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:29 schreef Mrmime het volgende:
Hoop wel dat Maike wat geestelijke hulp krijgt want dat heeft ze hard nodig
Als ik hoor dat ze op spelende kinderen jaagde dan was het vroeger niet beter.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:37 schreef NoCigar het volgende:
Ze hadden verplichte geriatrische behandeling moeten eisen. En ik vraag me af of dit uitgezonden had moeten worden. Geen idee hoe Maaike vroeger was natuurlijk
Ik zo in de herhaling.quote:
Volgens mij is Mr. Beuving wel wat sneller van het vermanend toespreken dan Mr. Visserquote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat zij wel kort gehouden werd, ik heb wel eens ergere scheldwoorden en beschuldigingen gehoord in dit programma.
in lelystad kregen ze pas een waarschuwing toen ze elkaars knieschijven eruit wilde slaan.....
Premium.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:57 schreef matthijst het volgende:
https://www.ad.nl/show/je(...)aal-spoort~a7a5dadf/
Victor legde haar het zwijgen op omdat ze zegt "huil maar, je huilt altijd" en "psychisch ben jij niet in orde"quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Volgens mij is Mr. Beuving wel wat sneller van het vermanend toespreken dan Mr. Visser![]()
Plus dat Meike ook niet echt wilde luisteren
Ze vergeet alleen dat je niet gedwongen opgenomen kan worden met dit gedrag.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:57 schreef matthijst het volgende:
https://www.ad.nl/show/je(...)aal-spoort~a7a5dadf/
Maar daarvoor was ze ook al wel flink bezig bij het (elke aflevering terugkerende.. ) goede gesprek op straat naast elkaarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Victor legde haar het zwijgen op omdat ze zegt "huil maar, je huilt altijd" en "psychisch ben jij niet in orde"
Voor dit programma zijn dat hele aardige woorden, er zijn tientallen afleveringen waar Victor niks doet terwijl de bedreigingen je om de oren vliegen.
Ik stop met kijken. Dit is schandalig. Die vrouw is ziek. Dit is misbruik van een mentaal gehandicapte. Walgelijk.quote:
Mooie uitdrukking, die kende ik nog niet, bedankt!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze mevrouw heeft haar roeispanen niet in het water. Eerder geschikt voor geestelijke hulp dan een tv-programma.
Wat heeft dat voor zin? Niemand kan haar dwingen tot zorg en vrijwillig zal ze niet meewerkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooie uitdrukking, die kende ik nog niet, bedankt!
En dit was eigenlijk wel over het randje met dit programma... Eerder had je die compleet versmeerde vent met die verwilderde tuin waarbij ze in elk geval zelf nog aangaven vanuit het programma dat ze even de gemeente hadden geïnformeerd dat deze meneer misschien hulp nodig had. Het had ze gesierd om dat in dit geval ook te doen.
Ik weet wel zeker dat er veel zijn. Daarom is het schandalig dat ze weer gaan bezuinigen op gezondheidszorg. Net zo het schandalig is dat deze vrouw gebruikt wordt voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat er veeeeeel meer mensen zijn zoals deze vrouw dan dat wij denken. En dat het werk voor dit soort rechters heel vaak met dit soort mensen is.
Ik vond het weer een mooie aflevering.
Victor gaat daar natuurlijk ook leuk in mee met ‘die zijn de ergste’quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er veel zijn. Daarom is het schandalig dat ze weer gaan bezuinigen op gezondheidszorg. Net zo het schandalig is dat deze vrouw gebruikt wordt voor de kijkcijfers.
Ook vreemd dat ze met één camera filmen, maar zijn reactie altijd vol in beeld is een seconde als de gesprekspartner iets heeft gezegd. Goeie acteur. Ivo Niehe doet dat ook altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:22 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Victor gaat daar natuurlijk ook leuk in mee met ‘die zijn de ergste’
Ik denk dat hier de onvoorspelbaarheid van de buurvrouw ook een rol speelde. Victor was echt redelijk overrompeld toen ze voorafgaand aan het locatiebezoek ineens begon te schelden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat zij wel kort gehouden werd, ik heb wel eens ergere scheldwoorden en beschuldigingen gehoord in dit programma.
in lelystad kregen ze pas een waarschuwing toen ze elkaars knieschijven eruit wilde slaan.....
Fotos, opnames en appjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:30 schreef TAmaru het volgende:
Victor is wel altijd erg grappig, goede presentator
Hoewel hij het hier ook even niet meer wist geloof ik ..
Maar wat gestoorde vrouw zeg
Ik moet wel bekennen dat ik tijdens het kijken me een heel klein beetje afvroeg of Margriet ook niet gewoon zat te liegen over dingen
Ik kan me zomaar voorstellen dat die zoon die Maike vroeger daadwerkelijk heeft aangeraakt en racistische dingen heeft gerepen
Ik vraag me wel altijd af hoe zo'n contactverbod gehandhaafd wordt. Waar haal je het bewijs vandaan ...
Het lijkt me zo makkelijk te omzeilen. Soms eens een keer wat schreeuwen of roepen en dan doen alsof je niks gezegd hebt. Zeker als mensen buren zijn. Maar hopelijk werkt het verbod op zich afschrikwekkend genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Fotos, opnames en appjes.
Ruud de zinger is door de rechter veroordeeld tot een boete van meer dan 10k nadat hij het gebiedsverbod, opgelegd door mr frank visser, overtrad.
Nu is een gebiedsverbod makkelijker bewijsbaar dan een contactverbod maar niet onmogelijk.
Daarom begon ik me ook bijna af te vragen of het niet toch allemaal of deels klopte. Ook omdat die Margriet wat rood weggetrokken in zichzelf zat te lachen soms. Ik dacht stiekem: misschien is die Margriet wel degene die gek is en die midden in de nacht tijdens een storm die schutting uit elkaar haalt of hele hopen met bladeren bij haar buurvrouw in de dakgoot stopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:31 schreef DrDentz het volgende:
Pfft die mensen mogen wel wat meer van zich afbijten hoor. Dat laat je toch niet allemaal over je zeggen? Alleen die dochter roept af en toe: hou je mond! Zet die gestoorde gek gewoon weg met wat argumenten.
Dat zou wel een en ultieme plottwist zijn geweest ja. Dat ineens bij de hoorzitting blijkt dat ze al een maand aan het filmen zijn en dat je haar zo met een klauw vol bladeren aan die dakgoot ziet hangen door een nachtkijkerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Daarom begon ik me ook bijna af te vragen of het niet toch allemaal of deels klopte. Ook omdat die Margriet wat rood weggetrokken in zichzelf zat te lachen soms. Ik dacht stiekem: misschien is die Margriet wel degene die gek is en die midden in de nacht tijdens een storm die schutting uit elkaar haalt of hele hopen met bladeren bij haar buurvrouw in de dakgoot stopt.
Niet heel gek, haar ouders zijn waarschijnlijk al jarenlang de dupe van het getreiter en gescheld van die buurvrouw Maike.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
En die dochter van 30 jaar kon zich niet inhouden, schold ook. Zo erg netjes waren zij niet.
Je kan niet ingrijpen. We leven niet in een bananen land. Zolang ze geen ernstig gevaar is, blijft de situatie zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
Dat arme mensje (zag er trouwens goed uit voor haar 75 jaar) was duidelijk in de war. Zielig wel. Ik miste ook haar getuigen (familie, man?) in de hoorzitting. En er zal vast zeker een kern van waarheid zitten in haar gekleurde verhaal. De buurman erkende ook dat hij vier jaar geleden de dakgoten schoon had gemaakt (reken maar op ipv 4 ongeveer 10) en er verder ook nooit iets aan gedaan had. Triest wel, maar niet triest genoeg, haar familie moet ingrijpen, niet haar buren. En die dochter van 30 jaar kon zich niet inhouden, schold ook. Zo erg netjes waren zij niet.
Ik denk niet dat het een arm mensje is..quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
Dat arme mensje (zag er trouwens goed uit voor haar 75 jaar) was duidelijk in de war. Zielig wel. Ik miste ook haar getuigen (familie, man?) in de hoorzitting. En er zal vast zeker een kern van waarheid zitten in haar gekleurde verhaal. De buurman erkende ook dat hij vier jaar geleden de dakgoten schoon had gemaakt (reken maar op ipv 4 ongeveer 10) en er verder ook nooit iets aan gedaan had. Triest wel, maar niet triest genoeg, haar familie moet ingrijpen, niet haar buren. En die dochter van 30 jaar kon zich niet inhouden, schold ook. Zo erg netjes waren zij niet.
Wat schold ze dan? Of is zeggen dat de buurvrouw haar mond moet houden ook al schelden?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
En die dochter van 30 jaar kon zich niet inhouden, schold ook.
Hij maakt dat programma echt 10x beter. Heerlijk die koppen die hij trektquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:07 schreef roos94 het volgende:
Viktor speelt wel erg clowntje laatste tijd, even tandje lager maat
Vind ik ook. Stelt ook altijd de juiste vragen om ze uit de tent te lokken. Hij kiest meestal partij voor beide kanten. Wekt vertrouwen op en ze gaan los....quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij maakt dat programma echt 10x beter. Heerlijk die koppen die hij trekt
En dan lekker gezellig zijn. Het Hélène Hendriks virus.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:07 schreef roos94 het volgende:
En hij eet mergpijpen alsof ie een week niet gegeten heeftquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Stelt ook altijd de juiste vragen om ze uit de tent te lokken. Hij kiest meestal partij voor beide kanten. Wekt vertrouwen op en ze gaan los....
Hij maakt het programma. Dat gehos in die hoogwerker tegen die bomen aan bijvoorbeeld met z'n Bob de Bouwer, en de ogen die hij opzet als er weer eens een pikant verhaal wordt verteld, dat is goud waard. En dan een hand die hij niet krijgt, die kop erbij, dat is de kers op de taart van het programma.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij maakt dat programma echt 10x beter. Heerlijk die koppen die hij trekt
Je kunt het natuurlijk altijd zelf oplossen en niet alles jarenlang accepteren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 10:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je kan niet ingrijpen. We leven niet in een bananen land. Zolang ze geen ernstig gevaar is, blijft de situatie zo.
Ik spoel hem altijd door. Hij speelt net alsof hij Telekids presenteert, heel kinderachtig en vervelend.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:23 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hij maakt het programma. Dat gehos in die hoogwerker tegen die bomen aan bijvoorbeeld met z'n Bob de Bouwer, en de ogen die hij opzet als er weer eens een pikant verhaal wordt verteld, dat is goud waard. En dan een hand die hij niet krijgt, die kop erbij, dat is de kers op de taart van het programma.
Dat heb ik ook gedacht. Die man had ook een grimmige trek om zijn mond en gebalde vuisten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:30 schreef TAmaru het volgende:
Ik moet wel bekennen dat ik tijdens het kijken me een heel klein beetje afvroeg of Margriet ook niet gewoon zat te liegen over dingen
Ik kan me zomaar voorstellen dat die zoon die Maike vroeger daadwerkelijk heeft aangeraakt en racistische dingen heeft geroepen
Ja, mag van mij ook wel wat minder met die deprimerende-jaren-vijftig-humor. 'Ondeugende Victor wil nog een bokkepootje, oh oh oh, wat een schavuit.'quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:07 schreef roos94 het volgende:
Ik had wel het idee dat hij ze deze keer zelf had mee gebracht voor een koffiemomentje bij de buurvrouw waar hij geen koffie kreeg.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, mag van mij ook wel wat minder van die deprimerende jaren vijftig humor. 'Ondeugende Victor wil nog een bokkepootje, oh oh oh, wat een schavuit.'
Zijn vrouw was ziek en is overleden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:03 schreef colivo het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk altijd zelf oplossen en niet alles jarenlang accepteren.
[..]
Ik spoel hem altijd door. Hij speelt net alsof hij Telekids presenteert, heel kinderachtig en vervelend.
Wat is er met die andere rechter gebeurd eigenlijk?
Mr Visser is al enkele jaren niet elke aflevering de rechter omdat hij langzaam aan het afbouwen is (hij is 73 inmiddels).quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:59 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zijn vrouw was ziek en is overleden.
die dork, Bart Beuving, is nou niet echt een waardige opvolgerquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mr Visser is al enkele jaren niet elke aflevering de rechter omdat hij langzaam aan het afbouwen is (hij is 73 inmiddels).
Klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
die dork, Bart Beuving, is nou niet echt een waardige opvolger
Nouja, Frank is ook een ontzettende dork natuurlijk dus wat dat betreft heeft Bart wel een rol om naar toe te groeien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
die dork, Bart Beuving, is nou niet echt een waardige opvolger
Gun die man op die leeftijd ook eens wat rust.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mr Visser is al enkele jaren niet elke aflevering de rechter omdat hij langzaam aan het afbouwen is (hij is 73 inmiddels).
De rijdende rechter is ook niet gestopt, reid heeft na enige kritiek zijn draai gevonden en is behoorlijk populair.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb liever dat het gewoon stopt als mr visser wil stoppen.
Maar heeft wel allemaal saaie zakenquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De rijdende rechter is ook niet gestopt, reid heeft na enige kritiek zijn draai gevonden en is behoorlijk populair.
Ja ik ook. Vind hem helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:09 schreef Sorella het volgende:
Mr. Visser en Mr. Bart Beuving kan je niet met elkaar vergelijken maar ik vind Bart Beuving toch wel wat hebben.
Dat is het handige van opnemen. Ik kijk ook nooit direct, ik neem het op, zodat ik langs de reclames kan spoelen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:03 schreef colivo het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk altijd zelf oplossen en niet alles jarenlang accepteren.
[..]
Ik spoel hem altijd door. Hij speelt net alsof hij Telekids presenteert, heel kinderachtig en vervelend.
Maike heeft gewonnen: haar buren moesten verhuizen en zij mocht ook in hun huis wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:43 schreef Charmian het volgende:
Ik was in slaap gevallen tijdens een reclameblok. Heb de hele zitting gemist. De eisen van Maike zijn zeker allemaal afgewezen?
Waar is dat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:54 schreef TjjWester het volgende:
Op jeugd televisie staan de oude afleveringen van de rijdende rechter, zelfs nog met Patrick ipv Mieke.
Daar was visser ook heel akward.
Ik kijk ook al die oude afleveringen, dat is echt ultiem genotquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:54 schreef TjjWester het volgende:
Op jeugd televisie staan de oude afleveringen van de rijdende rechter, zelfs nog met Patrick ipv Mieke.
In een interview voordat ie begon zei hij al dat-ie ijdel was en een "mannetje." Speelde amateurtoneel enzo. Dat heeft ie ook wel over zich. Maar daar zijn er zo veel van op tv. Ik vind hem eerder te saai.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:41 schreef NoCigar het volgende:
Reid vind ik dan soms weer erg zelfingenomen overkomen, maar daar kan ie ook weinig aan doen volgen mij.
Ik vind dat mode woord "akward" zo akward.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:54 schreef TjjWester het volgende:
Dat is het. Er zit bij die vrouw een schroefje los.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:20 schreef Vincent_student het volgende:
En aan het begin van de uitzending werd gewezen op ontbrekende schroeven van die omgewaaide schutting. Zou die man dat op zijn geweten hebben?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maike heeft gewonnen: haar buren moesten verhuizen en zij mocht ook in hun huis wonen.
Het woord bestaat zelfs niet eens.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat mode woord "akward" zo akward.
Bedankt voor de tip! Leuk om de uitzendingen terug te zienquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
175 keer rijdende rechter, succes👍👍😂😂
https://youtube.com/playl(...)&si=W-DbV4X5pe9ZilSO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |