Klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
die dork, Bart Beuving, is nou niet echt een waardige opvolger
Nouja, Frank is ook een ontzettende dork natuurlijk dus wat dat betreft heeft Bart wel een rol om naar toe te groeien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
die dork, Bart Beuving, is nou niet echt een waardige opvolger
Gun die man op die leeftijd ook eens wat rust.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mr Visser is al enkele jaren niet elke aflevering de rechter omdat hij langzaam aan het afbouwen is (hij is 73 inmiddels).
De rijdende rechter is ook niet gestopt, reid heeft na enige kritiek zijn draai gevonden en is behoorlijk populair.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb liever dat het gewoon stopt als mr visser wil stoppen.
Maar heeft wel allemaal saaie zakenquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De rijdende rechter is ook niet gestopt, reid heeft na enige kritiek zijn draai gevonden en is behoorlijk populair.
Ja ik ook. Vind hem helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:09 schreef Sorella het volgende:
Mr. Visser en Mr. Bart Beuving kan je niet met elkaar vergelijken maar ik vind Bart Beuving toch wel wat hebben.
Dat is het handige van opnemen. Ik kijk ook nooit direct, ik neem het op, zodat ik langs de reclames kan spoelen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:03 schreef colivo het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk altijd zelf oplossen en niet alles jarenlang accepteren.
[..]
Ik spoel hem altijd door. Hij speelt net alsof hij Telekids presenteert, heel kinderachtig en vervelend.
Maike heeft gewonnen: haar buren moesten verhuizen en zij mocht ook in hun huis wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:43 schreef Charmian het volgende:
Ik was in slaap gevallen tijdens een reclameblok. Heb de hele zitting gemist. De eisen van Maike zijn zeker allemaal afgewezen?
Waar is dat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:54 schreef TjjWester het volgende:
Op jeugd televisie staan de oude afleveringen van de rijdende rechter, zelfs nog met Patrick ipv Mieke.
Daar was visser ook heel akward.
Ik kijk ook al die oude afleveringen, dat is echt ultiem genotquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:54 schreef TjjWester het volgende:
Op jeugd televisie staan de oude afleveringen van de rijdende rechter, zelfs nog met Patrick ipv Mieke.
In een interview voordat ie begon zei hij al dat-ie ijdel was en een "mannetje." Speelde amateurtoneel enzo. Dat heeft ie ook wel over zich. Maar daar zijn er zo veel van op tv. Ik vind hem eerder te saai.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:41 schreef NoCigar het volgende:
Reid vind ik dan soms weer erg zelfingenomen overkomen, maar daar kan ie ook weinig aan doen volgen mij.
Ik vind dat mode woord "akward" zo akward.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:54 schreef TjjWester het volgende:
Dat is het. Er zit bij die vrouw een schroefje los.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:20 schreef Vincent_student het volgende:
En aan het begin van de uitzending werd gewezen op ontbrekende schroeven van die omgewaaide schutting. Zou die man dat op zijn geweten hebben?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maike heeft gewonnen: haar buren moesten verhuizen en zij mocht ook in hun huis wonen.
Het woord bestaat zelfs niet eens.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dat mode woord "akward" zo akward.
Bedankt voor de tip! Leuk om de uitzendingen terug te zienquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
175 keer rijdende rechter, succes👍👍😂😂
https://youtube.com/playl(...)&si=W-DbV4X5pe9ZilSO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |