abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 mei 2024 @ 22:43:23 #26
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_213707424
Ga nu terugkijken, wordt genieten :)
  maandag 27 mei 2024 @ 23:07:29 #27
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213707616
Die donkere spoort echt niet :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213709160
In het begin had ik nog even mijn twijfels over het stel en of ze wel echt oprecht waren, maar al snel bleek dat ze echt bang waren van Maike (begrijpelijk). Wat een mens zeg.. niet te doen _O- ook echt klagen over de kinderen die speelden 30 jaar geleden :D
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213709807
Ook gewoon twee strijkijzers in huis :D
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 12:22:28 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_213710793
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:43 schreef leolinedance het volgende:
Ga nu terugkijken, wordt genieten :)
Ik zo in de herhaling. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213710994
Valt me op dat zij wel kort gehouden werd, ik heb wel eens ergere scheldwoorden en beschuldigingen gehoord in dit programma.

in lelystad kregen ze pas een waarschuwing toen ze elkaars knieschijven eruit wilde slaan.....
speak only if it improves the silence.
pi_213711041
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat zij wel kort gehouden werd, ik heb wel eens ergere scheldwoorden en beschuldigingen gehoord in dit programma.

in lelystad kregen ze pas een waarschuwing toen ze elkaars knieschijven eruit wilde slaan.....
Volgens mij is Mr. Beuving wel wat sneller van het vermanend toespreken dan Mr. Visser o|O
Plus dat Meike ook niet echt wilde luisteren |:)
  dinsdag 28 mei 2024 @ 12:57:13 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213711103
Haters everywhere but I don't really care.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 13:02:17 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_213711165
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213711172
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 12:52 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Volgens mij is Mr. Beuving wel wat sneller van het vermanend toespreken dan Mr. Visser o|O
Plus dat Meike ook niet echt wilde luisteren |:)
Victor legde haar het zwijgen op omdat ze zegt "huil maar, je huilt altijd" en "psychisch ben jij niet in orde"

Voor dit programma zijn dat hele aardige woorden, er zijn tientallen afleveringen waar Victor niks doet terwijl de bedreigingen je om de oren vliegen.
speak only if it improves the silence.
pi_213711189
quote:
Ze vergeet alleen dat je niet gedwongen opgenomen kan worden met dit gedrag.

Voor een gedwongen opname door de burgemeester moet je een ernstig gevaar zijn.
speak only if it improves the silence.
pi_213711317
twitter
speak only if it improves the silence.
pi_213711325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
Premium. :{

:T
https://archive.ph/ is je vriend :)
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 13:18:10 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_213711345
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 13:15 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]
Dat voorspelt wat. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  roze dinsdag 28 mei 2024 @ 13:22:26 #40
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213711396
Ook maar even terugkijken.
Your beauty never ever scared me.
pi_213711746
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Victor legde haar het zwijgen op omdat ze zegt "huil maar, je huilt altijd" en "psychisch ben jij niet in orde"

Voor dit programma zijn dat hele aardige woorden, er zijn tientallen afleveringen waar Victor niks doet terwijl de bedreigingen je om de oren vliegen.
Maar daarvoor was ze ook al wel flink bezig bij het (elke aflevering terugkerende.. ) goede gesprek op straat naast elkaar
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 14:07:45 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_213711810
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 13:22 schreef Ama het volgende:
Ook maar even terugkijken.
Ik stop met kijken. Dit is schandalig. Die vrouw is ziek. Dit is misbruik van een mentaal gehandicapte. Walgelijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 mei 2024 @ 14:49:17 #43
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213712391
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze mevrouw heeft haar roeispanen niet in het water. Eerder geschikt voor geestelijke hulp dan een tv-programma.
Mooie uitdrukking, die kende ik nog niet, bedankt! :D

En dit was eigenlijk wel over het randje met dit programma... Eerder had je die compleet versmeerde vent met die verwilderde tuin waarbij ze in elk geval zelf nog aangaven vanuit het programma dat ze even de gemeente hadden geïnformeerd dat deze meneer misschien hulp nodig had. Het had ze gesierd om dat in dit geval ook te doen.
pi_213713012
Ik denk dat er veeeeeel meer mensen zijn zoals deze vrouw dan dat wij denken. En dat het werk voor dit soort rechters heel vaak met dit soort mensen is.

Ik vond het weer een mooie aflevering.
pi_213713199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mooie uitdrukking, die kende ik nog niet, bedankt! :D

En dit was eigenlijk wel over het randje met dit programma... Eerder had je die compleet versmeerde vent met die verwilderde tuin waarbij ze in elk geval zelf nog aangaven vanuit het programma dat ze even de gemeente hadden geïnformeerd dat deze meneer misschien hulp nodig had. Het had ze gesierd om dat in dit geval ook te doen.
Wat heeft dat voor zin? Niemand kan haar dwingen tot zorg en vrijwillig zal ze niet meewerken
speak only if it improves the silence.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 16:43:52 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_213713471
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 15:58 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik denk dat er veeeeeel meer mensen zijn zoals deze vrouw dan dat wij denken. En dat het werk voor dit soort rechters heel vaak met dit soort mensen is.

Ik vond het weer een mooie aflevering.
Ik weet wel zeker dat er veel zijn. Daarom is het schandalig dat ze weer gaan bezuinigen op gezondheidszorg. Net zo het schandalig is dat deze vrouw gebruikt wordt voor de kijkcijfers.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213713851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 16:43 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker dat er veel zijn. Daarom is het schandalig dat ze weer gaan bezuinigen op gezondheidszorg. Net zo het schandalig is dat deze vrouw gebruikt wordt voor de kijkcijfers.

:T
Victor gaat daar natuurlijk ook leuk in mee met ‘die zijn de ergste’ :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 17:37:44 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_213713972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 17:22 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]
Victor gaat daar natuurlijk ook leuk in mee met ‘die zijn de ergste’ :P
Ook vreemd dat ze met één camera filmen, maar zijn reactie altijd vol in beeld is een seconde als de gesprekspartner iets heeft gezegd. Goeie acteur. Ivo Niehe doet dat ook altijd. :)
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213715003
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 12:48 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat zij wel kort gehouden werd, ik heb wel eens ergere scheldwoorden en beschuldigingen gehoord in dit programma.

in lelystad kregen ze pas een waarschuwing toen ze elkaars knieschijven eruit wilde slaan.....
Ik denk dat hier de onvoorspelbaarheid van de buurvrouw ook een rol speelde. Victor was echt redelijk overrompeld toen ze voorafgaand aan het locatiebezoek ineens begon te schelden.

En volgens mij hadden de buren nog geen ervaring met de bijzondere beschuldigingen van haar op dat van de schutting na. Dus dat teveel zijn beloop laten gaan betekent dat tijdens de zaak het vuurtje verder wordt opgestookt terwijl het in andere zaken vaker een afspiegeling is van de dynamiek waar beide partijen al bekend mee waren als het ware.

Meester Frank Visser slaat partijen er nog weleens mee om de oren als ze tijdens het locatiebezoek zelf al heel onbeschoft waren of onbeschoft gedrag hebben bevestigd en tijdens de hoorzitting doen alsof ze geen vlieg kwaad doen.
pi_213715142
Victor is wel altijd erg grappig, goede presentator
Hoewel hij het hier ook even niet meer wist geloof ik ..
Maar wat gestoorde vrouw zeg
Ik moet wel bekennen dat ik tijdens het kijken me een heel klein beetje afvroeg of Margriet ook niet gewoon zat te liegen over dingen
Ik kan me zomaar voorstellen dat die zoon die Maike vroeger daadwerkelijk heeft aangeraakt en racistische dingen heeft gerepen

Ik vraag me wel altijd af hoe zo'n contactverbod gehandhaafd wordt. Waar haal je het bewijs vandaan ...
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')