Band als geheel is een feestjequote:Op zondag 1 september 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vlak er voor zag ik een documentaire over de band op NPO-extra. Wat een leuke vent was dat.
Die band was sowieso tof!quote:Op zondag 1 september 2024 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vlak er voor zag ik een documentaire over de band op NPO-extra. Wat een leuke vent was dat.
Ook in Engeland zag ik. In de NME als één van de grootste beloften genoemd.quote:
Dat wist ik eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 1 september 2024 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook in Engeland zag ik. In de NME als één van de grootste beloften genoemd.
Ik keek er ook van op.quote:Op zondag 1 september 2024 14:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wist ik eigenlijk helemaal niet
Ik begrijp de link met de Pixies even niet. Maar dit is wel een grote naam.quote:
Het album heet Bossanova. En ben ik nu aan het draaien.quote:Op vrijdag 6 september 2024 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik begrijp de link met de Pixies even niet. Maar dit is wel een grote naam.
RIP Sergio.
quote:
Mendes verwierf in de jaren 60 wereldwijde bekendheid met het nummer Mas que nada. Het lied, opgenomen met zijn band Brasil '66, hielp het grote publiek kennis te maken met de Braziliaanse muziekstijl bossanova. Binnen het genre wereldmuziek won Mendes in 1992 een Grammy voor zijn album Brasileiro.quote:
quote:. Herbie Flowers, born Brian Keith Flowers in 1938, was an English musician renowned for his work as a session bassist, contributing to over 500 hit recordings with artists like David Bowie, Elton John, Lou Reed, and three of The Beatles. His distinctive bass lines, including the famous one in Lou Reed's "Walk on the Wild Side," have left an indelible mark on rock music, and he was also recognized for his work with the bands Blue Mink, T. Rex, and Sky, as well as his tuba playing. Herbie Flowers passed away on September 5, 2024, at the age of 86.
Ik ben benieuwd of de naam en/of beeltenis van Steve Winwood in dit topic nog wat hartverzakkingen heeft veroorzaakt...quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:13 schreef Ulx het volgende:
Gisteren stierf Will Jennings, de tekstschrijver van o.a. Street Life, Up Where We Belong, Tears in Heaven, My Heart Will Go On en nog een hele riedel andere grote hits.
80 jaar oud.
Nee. Geen last van gehad.quote:Op zondag 8 september 2024 17:54 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik ben benieuwd of de naam en/of beeltenis van Steve Winwood in dit topic nog wat hartverzakkingen heeft veroorzaakt...
Wel herkenning, geen hartverzakking.quote:Op zondag 8 september 2024 17:54 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de naam en/of beeltenis van Steve Winwood in dit topic nog wat hartverzakkingen heeft veroorzaakt...
Tears in Heaven was de andere optie.quote:Op zondag 8 september 2024 17:54 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Och ...quote:Op donderdag 12 september 2024 07:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Catharina Valente (93) is overleden, ik ken haar niet maar blijkbaar was ze zo populair in Nederland dat ze zelf een stukje Nederlands zong
https://nos.nl/artikel/25(...)valente-93-overleden
Goh, ik wist niet dat ze nog leefde.quote:Op donderdag 12 september 2024 07:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Catharina Valente (93) is overleden, ik ken haar niet maar blijkbaar was ze zo populair in Nederland dat ze zelf een stukje Nederlands zong
https://nos.nl/artikel/25(...)valente-93-overleden
Maze...quote:Op donderdag 12 september 2024 09:06 schreef MadMaster het volgende:
Frankie Beverly van Maze (bekend van Back in Stride) is overleden. Hij werd 77 jaar.
Ohja met Ellen ten Damme toch? Vond dat wel leuke muziekquote:Op donderdag 12 september 2024 10:50 schreef PippenScottie het volgende:
De ex-bassist van Soviet Sex misten we nog,
https://www.telegraaf.nl/(...)ashorst-67-overleden
Ellen ten Damme was tijdens een comeback in de nineties.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja met Ellen ten Damme toch? Vond dat wel leuke muziek
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ellen ten Damme was tijdens een comeback in de nineties.
Klashorst was alleen begin jaren ‘80 lid van de band
quote:It's with a heavy heart that I have to announce the passing of Roli Mosimann. Roli died at 2:15am in Wroclaw, Poland, from lung cancer. Roli was my partner in my project Wiseblood. He also produced Young Gods, worked with JoJo Meyer, The The & more.
RIP Roli 11.07.55–09.15.24
Ik las het net bij Erik vd Berg de hoofdredacteur van de OOR. Die plaatste het IM van Jim Thirlwel. Blijkbaar z'n beste vriend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |