omdat ze niet mee willen doen aan de etnische zuivering van de strook en daarnaast zijn palestijnen niet altijd even gezelligquote:Op maandag 27 mei 2024 17:51 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Waarom laat Egypte de Palestijnen niet gewoon binnen? Moslims zijn toch allemaal broeders en zusters?
Oh ja johquote:Op maandag 27 mei 2024 19:08 schreef Qarrad het volgende:
Joden eten geen baby's en er is niet één islamitische cultuur waarin alles met geweld opgelost wordt.
Nou heb ik zin in snert.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:11 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Snert eten met je handen omdat je lepel in de afwasmachine zit noem ik ook niet de menselijke maat.
de behoefte is er zeker wel. en iemand als arafat kreeg het bijna voor elkaar. maar dat was een tijd dat men de radicale organisaties maar accepteerde, ipv bestreed.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:33 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Je zult dat volk toch echt beter moeten begrijpen dan dat. Zij gaan dit niet uit zichzelf doen omdat de ruimte en de behoefte er niet is.
Die mensen denken niet als wij. Zij moeten hun eigen pad volgen en het enige dat wij kunnen doen, is proberen te voorkomen dat ze het kwaad bedrijven. Dus haal het kwaad eruit op een manier die zij accepteren, de rest moeten ze zelf doen. Al is dat via autocratieën.
Hoe? Ik ben een westerling... vraag het mij niet.
Nogal ja.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ze niet mee willen doen aan de etnische zuivering van de strook en daarnaast zijn palestijnen niet altijd even gezellig
lijkt me een vrij domme vraag dit
Ja.quote:
Behalve 1 persoon:quote:Op maandag 27 mei 2024 19:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de behoefte is er zeker wel. en iemand als arafat kreeg het bijna voor elkaar. maar dat was een tijd dat men de radicale organisaties maar accepteerde, ipv bestreed.
Ze hangen allemaal de islam aan. Natuurlijk zullen er ook verschillen zijn. Maar we zijn nu eenmaal geneigd om groepen die in veel zaken op elkaar lijken op 1 hoop te gooien. Zo ook met de westerse cultuur en de Amerikaanse cultuur enz...quote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja.
Er wonen niet twee islamitische volkeren naast elkaar ooit of ze zijn met met elkaar oneens of doen van alles heel anders maar elke keer monakeijzert men erop los "de islamitische cultuur! de islamitische cultuur!"
"We" zien vrij weinig.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
Lachen? Nee, we zien juist dat het tot veel woede leidt als dit aspect van de Islamtische culturen worden benoemd.
Gast. Echt?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:11 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, nee, het gaat om een volk dat al bijna een eeuw niets anders doet dan Joodse gemeenschappen en later de staat Israël aanvallen, op grote schaal terrorisme uitvoert en zweert Israël te willen vernielen. Weldenkende mensen hebben daar niet veel sympathie voor. Gelukkig maar, want als je dat volk steunt, sta je namelijk aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Alles wat ik daar stel is historisch juist en tevens roep ik nergens op voor een genocide, dus waar heb je het over?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gast. Echt?
Wat een bizarre, nee ronduit genocidale, retoriek is dit zeg. Wow.
Jij kijkt niet vaak mee.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gast. Echt?
Wat een bizarre, nee ronduit genocidale, retoriek is dit zeg. Wow.
Twee keer onnodig 'dus'. Je bent emotioneel.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alles wat ik daar stel is historisch accuraat en tevens roep ik nergens op voor een genocide, dus waar heb je het over?
Dus in plaats met dit soort lege aantijgingen te komen, ga gewoon eens inhoudelijk in op de punten die er worden gemaakt.
Als je na alle islamitische aanslagen nog steeds bij dat clubje wil horen is de waardering niet hoog nee.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:00 schreef Momo het volgende:
maar het gemakkelijker antwoord is vast voor je dat alle moslims slecht en kut zijn.
Als je stelt dat een volk dat slachtoffer is van vermoedelijke oorlogsmisdaden (oa uithongeren) steunen maakt dat je aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat dan heb je het echt niet begrepen vriend.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alles wat ik daar stel is historisch juist en tevens roep ik nergens op voor een genocide, dus waar heb je het over?
Dus in plaats met dit soort lege aantijgingen te komen, ga gewoon eens inhoudelijk in op de punten die er worden gemaakt.
Ik snap het wel. Je kunt het gewoon over stromingen en extremisme hebben. Dat is het mooie met een geloof. Iedereen kan zijn eigen invulling eraan geven.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:20 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Als je na alle islamitische aanslagen nog steeds bij dat clubje wil horen is de waardering niet hoog nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |