Bron: https://www.bnnvara.nl/de(...)prequelserie-onthuldquote:Dexter: Original Sin: castleden voor nieuwe prequelserie onthuld
Patrick Gibson (The OA) geeft gestalte aan de jonge Dexter Morgan en ook is bekend wie straks te zien zullen zijn als vader Harry en zus Debra.
De website TVLine bericht dat de Ierse acteur Patrick Gibson (Shadow and Bone, The OA) gecast is als een jonge Dexter Morgan in de tiendelige prequelserie Dexter: Original Sin. Ook de andere twee hoofdrollen zijn gecast: Christian Slater (Mr. Robot) geeft gestalte aan Dexters adoptievader Harry (in het origineel gespeeld door James Remar) en Molly Brown (Billions) zal te zien zijn als zijn zus Debra (in het origineel gespeeld door Jennifer Carpenter). De prequelserie speelt zich af in 1991 in Miami, vijftien jaar voor de start van de originele serie, wanneer Dexter transformeert van student tot moordenaar. Zijn adoptievader helpt hem met het opstellen van zijn 'code', terwijl hij begint aan een stage bij Miami Metro PD. Original Sin werd ontwikkeld door Clyde Phillips, die ook showrunner was van de eerste vier seizoenen van Dexter, dat in zijn geheel te zien is op Netflix en op NPO Plus. Phillips maakte ook het vervolg New Blood, dat enkel op NPO Plus staat.
Ik eigenlijk niet zo. Ik vond het einde van het origineel echt superkut (laatste seizoen heb ik zelfs overgeslagen) en die vervolgserie viel uiteindelijk ook erg tegen.quote:
Ik eigenlijk ook wel.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Ik vond het einde van het origineel echt superkut (laatste seizoen heb ik zelfs overgeslagen) en die vervolgserie viel uiteindelijk ook erg tegen.
Ik had eigenlijk liever een soort remake/nieuwe serie gezien op basis van de boeken.
Ach serieus?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
Vanaf eind januari bij Showtime.
quote:Op woensdag 27 november 2024 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach serieus?
In die trailer staat 13 december, dus dan zit er anderhalve maand tussen de Amerikaanse release en hier.
Geen wonder dat mensen downloaden.
Ik ga niet 6 weken wachten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:31 schreef GGMM het volgende:
Vanaf vandaag is de eerste aflevering te zien in Amerika
In Nederland moeten we nog 6 weken wachten, omdat Skyshowtime haar betalende klanten in Nederland niet serieus neemt.
Ja oke. In gevaar zal die vast vaak komen. Maar bedoel. Dood gaat die niet. Dus het is meer: Wat als dexter een slechte dag heeftquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
In gevaar misschien wel een keermaar klopt.. de uitkomst weten we al.
Ben wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.
Nouuuuuuu ook dat weten we nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja oke. In gevaar zal die vast vaak komen. Maar bedoel. Dood gaat die niet. Dus het is meer: Wat als dexter een slechte dag heeft
Anyway. Kijk het wel een keer als alles er op staat
Buffy manquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:44 schreef RotatoR het volgende:
Ziet er ontzettend B uit. Ik voorspel een flopshow.
Te ordiquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:36 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik vond Faith leuker.
Heb je het al gezien?quote:
Op één na allemaal. Wel leuk gedaan hoor maar meer ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het al gezien?
Des te meer ik er over nadenk des te meer ik eigenlijk tot de conclusie kom dat Buffy eigenlijk 0,0 toegevoegde waarde heeft gehad in deze serie. Echt een weggegooide rol.
Bron/meer op: https://www.ad.nl/show/de(...)de-seizoen~a552d6e0/quote:Dexter: Original Sin krijgt een tweede seizoen
De serie Dexter: Original Sin krijgt een tweede seizoen. Het Amerikaanse Deadline meldt dat de schrijvers voor de tweede reeks binnenkort aan het werk gaan. Een datum waarop het nieuwe seizoen in productie wordt genomen, wordt op een later moment bekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |