ja, maar nu kan ie zijn voorstel tot contractverlenging in de papierversnipperaar terug vindenquote:Op maandag 27 mei 2024 13:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond die move van Ocon eigenlijk niet eens zo slecht. Hij stuurde gewoon veel te snel recht waardoor die werd gelanceerd. Het had gewoon kunnen lukken
Bonnetje naar Haas.quote:
Deze editie was extreem. Ook de hele instelling bij coureurs en teams was vanaf het begin: zo rustig mogelijk de race uitrijden en geen gekke dingen doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit was echt de ergste race sinds tijden (behoudens het spektakel bij de start).
Er ligt er een bij Haas voor hem klaarquote:Op maandag 27 mei 2024 14:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
ja, maar nu kan ie zijn voorstel tot contractverlenging in de papierversnipperaar terug vinden
En dat vind ik dus niet in de F1 thuis horen. De f1 hoort juist te laten zien hoe hard het kan, op de limiet, niet deze onzin.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:34 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Deze editie was extreem. Ook de hele instelling bij coureurs en teams was vanaf het begin: zo rustig mogelijk de race uitrijden en geen gekke dingen doen.
Sowieso zie je het terug in de F1 met het budgetplafond, dat teams zich ook geen schades meer kunnen veroorloven en dus met veel minder risico rondrijden.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
En dat vind ik dus niet in de F1 thuis horen. De f1 hoort juist te laten zien hoe hard het kan, op de limiet, niet deze onzin.
Bespaar jezelf de moeitequote:Op maandag 27 mei 2024 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik probeer de race terug te kijken omdat ik gisteren niet thuis was, maar wetende dat er na de herstart helemaal niets meer gebeurd maakt het er niet makkelijker op...
Wat dat betreft was het vroeger echt wel beter, toen waren de auto's veel kleiner en hadden de coureurs veel meer overzicht.quote:Op maandag 27 mei 2024 15:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Monaco is gewoon te smal dus dat zie ik dan nog als een op zichzelf staand probleem.
Als je de uitslag al weet, meh. Als je de uitslag verder nog niet weet is deel twee van de race zeker de moeite waardquote:Op maandag 27 mei 2024 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik probeer de race terug te kijken omdat ik gisteren niet thuis was, maar wetende dat er na de herstart helemaal niets meer gebeurd maakt het er niet makkelijker op...
Serieus? Geen moment het gevoel gehad dat er nog iets zou gebeuren aan de volgorde op de baan.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de uitslag al weet, meh. Als je de uitslag verder nog niet weet is deel twee van de race zeker de moeite waard
Ik vond dit live al een erge race om te kijken maar uitgesteld naar deze 78 ronden kijken?quote:Op maandag 27 mei 2024 17:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat 🤨quote:Op maandag 27 mei 2024 17:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de uitslag al weet, meh. Als je de uitslag verder nog niet weet is deel twee van de race zeker de moeite waard
Heb het nog tot de helft gered, maar meer geluisterd naar het commentaar en met m'n telefoon gespeeld dan echt gekeken.. Morgen maar verder.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vond dit live al een erge race om te kijken maar uitgesteld naar deze 78 ronden kijken?
Jij bent wel het toppunt van megafan!
Er is een filmpje van een RB1 VS RB20. Laatstgenoemde is echt bijna 2 maal zo groot dan de RB1 uit 2005.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat dat betreft was het vroeger echt wel beter, toen waren de auto's veel kleiner en hadden de coureurs veel meer overzicht.
Zag laatst een plaatje van een Red Bull uit 2012 oid en de huidige, het leek wel gephotoshopt zoveel groter is de huidige..
Niet echt het gevoel van 'dit gaat nog overhoop gegooid worden', maar er was op meerdere plekken in de top-6 op een gegeven moment constante druk, kans op een pitstop, het drukken om een gratis pitstop juist te voorkomen, etc. Na 15 ronden lag ik bijna plat, maar vanaf ronde 40 ofzo begon ik in elk geval weer lekker op te leven en vloog deel twee van de race echt voorbij doordat er wel constant het gevoel was dat meerderen echt tegen een foutje (en dus de muur) aan zaten.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus? Geen moment het gevoel gehad dat er nog iets zou gebeuren aan de volgorde op de baan.
Ja, dat is ook een manier om sport te beleven; het rete-spannend maken voor jezelf. Kun je achteraf altijd roepen: "maar het was echt mega-interessant, hoor!" , of zo. Ik heb hem zo niet beleefd in ieder geval.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt het gevoel van 'dit gaat nog overhoop gegooid worden', maar er was op meerdere plekken in de top-6 op een gegeven moment constante druk, kans op een pitstop, het drukken om een gratis pitstop juist te voorkomen, etc. Na 15 ronden lag ik bijna plat, maar vanaf ronde 40 ofzo begon ik in elk geval weer lekker op te leven en vloog deel twee van de race echt voorbij doordat er wel constant het gevoel was dat meerderen echt tegen een foutje (en dus de muur) aan zaten.
Ik had het na de eerste dertig ronden ofzo totįįl niet verwacht, maar heb me zo met deel twee nog uitstekend vermaakt
Dat kan, hoewel het uiteraard niks te maken heeft met het 'voor jezelf rete-spannend maken' of iets dergelijks. Je doet net alsof ik zeg dat het de leukste race ooit is geweest, niet andermans woorden zo enorm gaan overdrijven en tot in het belachelijke trekkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:27 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een manier om sport te beleven; het rete-spannend maken voor jezelf. Kun je achteraf altijd roepen: "maar het was echt mega-interessant, hoor!" , of zo. Ik heb hem zo niet beleefd in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |