Wat heeft die dame een onprettige stemquote:
Er ligt enorme lading op deze race vanwege Charles en zijn thuishaven. Dat maakt deze race zo vet.quote:
Charlie is eigenlijk iets van anderhalf jaar over zijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 26 mei 2024 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er ligt enorme lading op deze race vanwege Charles en zijn thuishaven. Dat maakt deze race zo vet.
Ehm 2021 was niet zijn schuld.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kijken uit naar de nieuwe Ferrari CHOKE.
Gefeliciteerd Oscar.
Charles heeft z’n prime nog niet bereiktquote:Op zondag 26 mei 2024 13:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Charlie is eigenlijk iets van anderhalf jaar over zijn hoogtepunt heen![]()
Zou de makkelijkste overwinning voor hem moeten zijn in de huidige situatie.
Wat een overdreven gedoe.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er ligt enorme lading op deze race vanwege Charles en zijn thuishaven. Dat maakt deze race zo vet.
Vandaag maar anderhalf team.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:24 schreef Mike het volgende:
Ik gun Leclerc echt z'n overwinning vanmiddag. Sowieso leuk dat er nu 2,5 teams zijn die kunnen winnen.
Op lekke banden kan die net zo goed helemaal niet van start gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat hij de eerste 20 ronden ook doen. Daarna gaat het gas er opquote:Op zondag 26 mei 2024 13:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles gaat hoop ik het veld gewoon lekker compact houden.
je hebt alvast vooruit gekeken op Netflix?quote:Op zondag 26 mei 2024 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat hij de eerste 20 ronden ook doen. Daarna gaat het gas er op
quote:Op zondag 26 mei 2024 13:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Op lekke banden kan die net zo goed helemaal niet van start gaan.
Mja wanneer komt die SC? Is het in ronde 1-5 kun je gerust doortouren op die harde banden, terwijl de rest dan misschien naar binnen gaat, maar heb je dan echt een nadeel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baanpositie is het allerbelangrijkst. Bij een hele vroege SC komt bijna niemand binnenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Mja wanneer komt die SC? Is het in ronde 1-5 kun je gerust doortouren op die harde banden, terwijl de rest dan misschien naar binnen gaat, maar heb je dan echt een nadeel?
Hopelijk kan Sainz dat doen.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gaat hij de eerste 20 ronden ook doen. Daarna gaat het gas er op
Dat verwacht ik wel als hij voor Piastri weet te komen, lekker de boel wat ophouden zodat Leclerc een vrije stop heeft.quote:
Morgen ochtend.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:22 schreef Nober het volgende:
Wanneer moeten ze de bandenkeuze bekend maken?
Op Viaplay TV begint de race om 22:10. Dus nog alle tijd.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:22 schreef Nober het volgende:
Wanneer moeten ze de bandenkeuze bekend maken?
Max kan er vandaag wel relax instappen, 'de niets moet, alles mag modus'quote:Op zondag 26 mei 2024 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Max vandaag op het podium komt verdient hij een diepe buiging.
Als hij wint dan een eigen standbeeld.
Zou normaal toch wel een Ferrari of een McLaren moeten zijn die wint.
Weet niet of ze er zo naar kijken, ieder puntje kan eind van het seizoen belangrijk zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Max kan er vandaag wel relax instappen, 'de niets moet, alles mag modus'
Fixedquote:Op zondag 26 mei 2024 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op SBS9 begint de race om 22:10. Dus nog alle tijd.
Vooral dat laatste, niet te gretigquote:Op zondag 26 mei 2024 14:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet of ze er zo naar kijken, ieder puntje kan eind van het seizoen belangrijk zijn.
Hopelijk niet te gretig.
en dan nog... je moet dan ook net op de goede plek op de baan zitten en de pitcrew moet alert zijn Pitten bij een VSC kan besloten worden binnen een seconde (letterlijk 1 stuuractie net voor de pit) en als de banden niet klaar staan elke ronde kost het teveel tijd.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:03 schreef FvanS het volgende:
[..]
Mja wanneer komt die SC? Is het in ronde 1-5 kun je gerust doortouren op die harde banden, terwijl de rest dan misschien naar binnen gaat, maar heb je dan echt een nadeel?
en dan nog wordt de nummer 1 DotDquote:Op zondag 26 mei 2024 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Max vandaag op het podium komt verdient hij een diepe buiging.
Als hij wint dan een eigen standbeeld.
Dat zou het saaiste scenario zijn voor de race. Ik hoop op een gevecht tussen Leclerc en Piastriquote:Op zondag 26 mei 2024 14:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel als hij voor Piastri weet te komen, lekker de boel wat ophouden zodat Leclerc een vrije stop heeft.
DOTD wordt die ene persoon die het voor elkaar krijgt een plek naar voren op te schuivenquote:
O ja, 2015 inhaalacties van Max totdat ie tegen Grosjean aanreedquote:
Turven hoe vaak de vriendin van Leclerc in beeld gaat komen.quote:
Pieter Storms weet er alles vanquote:Op zondag 26 mei 2024 14:43 schreef pmponer het volgende:
Inhalen kan hier alleen met het breekijzer, dus dat moet wel een keer mis gaan
Leeft die nog?quote:
Toto vindt hier wat van.quote:
en zelfs zn vrouw ook nogquote:
Ooooh when the saaaainnnts...quote:
Jouw schuldquote:Op zondag 26 mei 2024 14:46 schreef _UserName_ het volgende:
De trainingen waren niet geweldig, de kwali ook niet voor Verstappen. Maar toen was ik er niet. Nu ben ik er wel. Dussss... Hallo!
De punten worden vandaag verdeeldquote:
kijken of mensen wakker zijnquote:Op zondag 26 mei 2024 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat ik niet snap...op de F1 site staat "kijk de race" en dan kijk je tot 14:55uur naar zwart beeld
Waarom starten ze niet gewoon met het programma vóór de race?
Of ben ik nou gek?
Waarom doe je het jezelf aan dan?quote:
net als bij het dubbelspel tennisquote:Op zondag 26 mei 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
soms lijkt het net of Newey aan het seinen is met die vingers op zijn rug
Altijd fijn om te wetenquote:
Kan jou niet alleen laten hequote:
Kanaaltje wisselen naar F1 LIVE dan krijg je wel uitzendingquote:Op zondag 26 mei 2024 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wat ik niet snap...op de F1 site staat "kijk de race" en dan kijk je tot 14:55uur naar zwart beeld
Waarom starten ze niet gewoon met het programma vóór de race?
Of ben ik nou gek?
Nou ja, ik was er gister en vrijdag niet maar vandaag komt alles goedquote:Op zondag 26 mei 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan jou niet alleen laten he
5e denk ik.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 14:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik was er gister en vrijdag niet maar vandaag komt alles goed
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 26 mei 2024 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Kanaaltje wisselen naar F1 LIVE dan krijg je wel uitzending
Manaco!quote:
Eerste bocht eruit door een doorschietende Hamilton die zelf gewoon verder kan.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 14:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Kanaaltje wisselen naar F1 LIVE dan krijg je wel uitzending
Dat rondje bovenin rechtsquote:Op zondag 26 mei 2024 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]F1 TV klik ik en dan staat er kijk de race
hebben we een koperen lamp gevonden en opgepoetst?quote:
Vandaag niet denk ikquote:
ben bezigquote:Op zondag 26 mei 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben we een koperen lamp gevonden en opgepoetst?
Ik verwacht wel iets van Stroll of Sargeantquote:
Dat zou mooi zijn..maarquote:
Pile up bij de hairpinquote:Op zondag 26 mei 2024 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk in de eerste bocht een crash tussen 2 rijders die voor max rijden
Wat zeg ik nou? Kijk eens wie er net achter Max staat? Ik vrees ervoorquote:Op zondag 26 mei 2024 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
En waar Max verder géén last van heeftquote:Op zondag 26 mei 2024 14:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wel 2 plekjes verder naar voren dan hij gekwalificeerd heeftquote:Op zondag 26 mei 2024 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die rijdt toch achterin
hebben we niks aan
De crashkoning staat er voorquote:Op zondag 26 mei 2024 14:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou? Kijk eens wie er net achter Max staat? Ik vrees ervoor
toch weer knap van Perezquote:Op zondag 26 mei 2024 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel 2 plekjes verder naar voren dan hij gekwalificeerd heeft
Sst, je maakt iemand pissigquote:
Nee, denk het niet.quote:
Achter Max staat anders de startcrashkoning van de laatste sprintracequote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe een koe een Haas vangt
Met een hengel.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tikje tegen het bekende achterwielquote:Op zondag 26 mei 2024 14:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achter Max staat anders de startcrashkoning van de laatste sprintrace
*Stierquote:Op zondag 26 mei 2024 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door ze te lokken met het geluid van een bos wortelenquote:Op zondag 26 mei 2024 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Iemand hierquote:
je mist een h en een kommaquote:
In Monaco ligt alles dichter op elkaar dan andere circuits.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag trouwens dat Perez maar 3 tienden langzamer was dan Verstappen, dat is beter dan gemiddeld maar toch ineens een heleboel gezeik op hem.
cashen denk ikquote:
Lange stint, dus ben benieuwd.quote:
je zult iets meer info dan dit moeten gevenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max had een een beetje wiebel wiebel.
Wiggle, wigglequote:Op zondag 26 mei 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen onderbroek aan?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meer heb ik nietquote:Op zondag 26 mei 2024 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zult iets meer info dan dit moeten geven
En het is een kort baantje maar bij had met dit snelheidsverschil bij veel races top 6 gekwalificeerd.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In Monaco ligt alles dichter op elkaar dan andere circuits.
Sargeant ofzoquote:
Ohnee, toch Sainzquote:
Ja toen zag ik Perez nog nietquote:
aerodynamica is geweldig nuquote:Op zondag 26 mei 2024 15:05 schreef heywoodu het volgende:
Zo snel is Perez zijn auto nog niet geweest dit weekeinde.
Eindelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |