Ik las ; Puntjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend is dat als je niet lekker kan slapen. Hopelijk kan je zo nog wat uurtjes pakken dan
ja bijhouden kost minder tijd en energiequote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
beetje regen boeit mij niet btw, maar dit is het perfecte weer om onkruid en shit te laten groeien in mijn tuin, kan er denk 2 dagen vooruit trekken om dat weg te krijgen.
Heb wel natuurtuin nu btw.
Afkloppen. Het is een tranendal buiten...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
humzz geen regen nog hier .
WIl je er weer planten of struiken inzetten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:40 schreef kree het volgende:
[..]
beetje regen boeit mij niet btw, maar dit is het perfecte weer om onkruid en shit te laten groeien in mijn tuin, kan er denk 2 dagen vooruit trekken om dat weg te krijgen.
Heb wel natuurtuin nu btw.
Heer Justin.quote:
ohquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Afkloppen. Het is een tranendal buiten...
Dan had je zeker de verkeerde bril opquote:
Gewoon asfalteren die hap.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIl je er weer planten of struiken inzetten?
hahaha ja. gehehe ben ik slecht in dat plannen enzo he.....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja bijhouden kost minder tijd en energie
Ik heb toestemming.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je zeker de verkeerde bril op
ik overweeg nu toch maar tegels te leggen of asfalteren ouzo nadat ik zie hoeveel moeite en tijd t kost. heb er geen tijd of zin in meestal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIl je er weer planten of struiken inzetten?
Dan koop je een grote zak veevoederzout en strooi je voor een regenbui in je tuin. Gaat het onkruid vanzelf dood. Zonodig nog een keer herhalenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg nu toch maar tegels te leggen of asfalteren ouzo nadat ik zie hoeveel moeite en tijd t kost. heb er geen tijd of zin in meestal.
gevraagd 450 euro voor dagje om weg te halen.......... naja mss valt het nog mee. maar vond het nog duur.quote:
erg hoogquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
gevraagd 450 euro voor dagje om weg te halen.......... naja mss valt het nog mee. maar vond het nog duur.
Via perspectief kan je ook mensen vragen, dan mag je zelf weten wat je die mensen geeft als ze klaar zijn.quote:
euhmmmm serieus he, wat is deze, want dat is nieuwe tip?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan koop je een grote zak veevoederzout en strooi je voor een regenbui in je tuin. Gaat het onkruid vanzelf dood. Zonodig nog een keer herhalen
met twee man een dag, zwart ook nog, en ja vond ik het nog duur, maar denk ook niet legaal dat het veel goedkoper zou zijn?quote:
En een boze Buurman.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmmm serieus he, wat is deze, want dat is nieuwe tip?
nou niet dat die er zelf wat mee willen? ik wil heel die coniferen haag weg en gewoon schutting eigenlijk. maar weet dat ze dat niet kunnen delen in kosten nu. dat zou trouwens deel oplossing zijn.quote:
Kan je gewoon bij de gamma of een welkoop kopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmmm serieus he, wat is deze, want dat is nieuwe tip?
Ja, het is niet gratis.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
gevraagd 450 euro voor dagje om weg te halen.......... naja mss valt het nog mee. maar vond het nog duur.
Je moet het niet bij de buren in de tuin gooien natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |