ik heb dit netjes gedaan, die dominee was er niet toen dit speelde is nieuw dus enzo "aangenomen". en die is weet ik voor dit idee, maar kan ik nog wel ff kritiek leveren op hoe het ging?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
beter netjes feedback geven he
Fijn, hopelijk trekt dit je de dag doorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was er wel even aan toe inderdaad.
niet die domineee he want is nieuw????quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou, als je zo overtuigd bent dat hij maar wat amateuristisch loopt te klungelen; misschien!
Nee, wel bezichtigingen gehad en komende week staan er weer 2 ingepland.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd afwachten. Hoop dat je snel iets vindt
Heb je je oude huis al wel verkocht?
nou als jij hier schrijft. dominee afgezeken lees ik dat niet als feedbackquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk?
ik beschrijf ff mijn idee van hoe ik het denk. mss niet eens gelijk? maar hoe zou je het anders zien dan?
nahquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dit netjes gedaan, die dominee was er niet toen dit speelde is nieuw dus enzo "aangenomen". en die is weet ik voor dit idee, maar kan ik nog wel ff kritiek leveren op hoe het ging?
Owjah.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
niet die domineee he want is nieuw????
juist daarom klets ik met hem. kerkenraad is probleem.
Ik denk dat de dominee het licht nog niet heeft gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dit netjes gedaan, die dominee was er niet toen dit speelde is nieuw dus enzo "aangenomen". en die is weet ik voor dit idee, maar kan ik nog wel ff kritiek leveren op hoe het ging?
kree is een helder licht, die gaat wel ff voor hem shinen!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat de dominee het licht nog niet heeft gezien
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
kree is een helder licht, die gaat wel ff voor hem shinen!
naja ok snap doe ik weer onhandig, zeik niet die dominee af die er nu is, maar het beleid en dat gaat boven dominee om etc dus. daar heb ik problemen mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou als jij hier schrijft. dominee afgezeken lees ik dat niet als feedback
ik zeg alleen maar hoe ik het denk, en graag hoor zeg het? wat is beter idee dan volgens jullie?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
kree is een helder licht, die gaat wel ff voor hem shinen!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
nou denk deze wel dus????quote:
Misschien weer een poging wagen om te stoppen met drinken?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar hoe ik het denk, en graag hoor zeg het? wat is beter idee dan volgens jullie?
Leg je problemen met het beleid gewoon op een rustige en respectvolle wijze aan hem voor en zie of hij er iets mee kan doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg alleen maar hoe ik het denk, en graag hoor zeg het? wat is beter idee dan volgens jullie?
Proestquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien weer een poging wagen om te stoppen met drinken?
Dat isquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je had toch ook zoiets met Andre van Duin?
Het is een deluzion dat dat gaat gebeuren!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee ook iets met zei de domineequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is
Hoor de klokken weer eens luiden ?
Bim bom
Die?
ontwijkend dat vroeg ik niet? en heeft hiermee niks te doen nl, want hoeveel ik dronk of deed sta nog steeds achter zelfde principe. Alles over drinken btw in andere topicquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wilde ik laatst posten voor @:JustinK
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat voor antwoord wil je precies van ons?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:41 schreef kree het volgende:
moet zeggen jullie zijn slecht in discussie hoor over onderwerp???/
nee maar we gaan er niet in mee , uit ervaring weet ik dat lange discussie wordtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:41 schreef kree het volgende:
Geloof mequote:
hoe is hetquote:
Stop met drinken lieve schat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:41 schreef kree het volgende:
Tadaaaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:41 schreef kree het volgende:
Z'n nieren?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zie gewoon goede in iedereen
Zelfs in mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vooral in jouquote:
Of mensen hebben gewoon geen zin in een discussie op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:41 schreef kree het volgende:
Nou dat is wel lastig somsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Of z weten dat het toch geen zin heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of mensen hebben gewoon geen zin in een discussie op de zaterdagmorgen
laat t los gaat al jaren zo ..quote:
Ja, koffie!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, hopelijk trekt dit je de dag door![]()
Bakkie doen
Niet multitasken dus?quote:
dit dus iedereen heeft eigen visie op dingenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelijk hebben, of gelijk krijgen. 🤷♂️
quote:
De kerkraad vast ook!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit dus iedereen heeft eigen visie op dingen
Juist je kan beter dan vragen waarom deed u dit zo.. dan kan je sparrenquote:
dat er ook wat was persoonlijk wat er wel goed aan was?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat voor antwoord wil je precies van ons?
ach ja je houd nu eenmaal van discussies en drammenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
dat er ook wat was persoonlijk wat er wel goed aan was?
denk je dat mijn mening dan veranderd?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stop met drinken lieve schat.
Wel de manier van reagerenquote:
aar aanleiding van vragen he? ik kwam niet met dit?????? wtf.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of mensen hebben gewoon geen zin in een discussie op de zaterdagmorgen
Precies.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist je kan beter dan vragen waarom deed u dit zo.. dan kan je sparren
Goed gedaan dat je de boel wil verbeteren!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:48 schreef kree het volgende:
[..]
dat er ook wat was persoonlijk wat er wel goed aan was?
Joost kleinquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Zo'n hele raad van oude mannen zal vast wel wat inzicht hebben die kree misschien net niet heeft.
Ik las iets over moderne muziek in de kerk of zo?
Ik weet niet of Joost Klein het Woord des Heeren zo goed in zijn muziek weet weer te geven.
doe nu eens niet zo agressief als iemand wat zegt is 2 keer deze ochtendquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
aar aanleiding van vragen he? ik kwam niet met dit?????? wtf.
mss dat wel ja eerlijk gezegd, maarre niet mijn mening over denken over dingen..... ik laat het zo vrij he en zonder aanval. en toch weten jullie het weer op iets te brengen om me aan te vallen en me daardoor niet serieus te nemen?quote:
doe ik niet maar merk aanval nu.....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe nu eens niet zo agressief als iemand wat zegt is 2 keer deze ochtend
nee jij ziet alles als aanval .. zo zonde ... iedereen heeft eigen mening en jij reageert aggressiefquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:52 schreef kree het volgende:
[..]
mss dat wel ja eerlijk gezegd, maarre niet mijn mening over denken over dingen..... ik laat het zo vrij he en zonder aanval. en toch weten jullie het weer op iets te brengen om me aan te vallen en me daardoor niet serieus te nemen?
Deze ochtend?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
Voorspelling dat gaat nog wel een keer of 10 gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |