Herkende hem blindbquote:
Dat is dan jammer voor muisjequote:
ALs het goed droog is.. Ik heb nu dat veevoederzout en dat werkt tot nu toe primaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt het het beste op warme, zonnige dagen doen, het liefst als het al een paar dagen zonnig is geweest.
Ik heb strooizout geprobeerd, maar vreemd genoeg trok dat in de randen van de tegels en die witte vlekken waren er niet meer uit te krijgen!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het goed droog is.. Ik heb nu dat veevoederzout en dat werkt tot nu toe prima
Ik woon er om de hoek. Loop er regelmatig langs. De bouwstijl is beeldbepalend voor dat winkelcentrum.quote:
Ik bedoel: hoe herken je 'm als je blind bent?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik woon er om de hoek. Loop er regelmatig langs. De bouwstijl is beeldbepalend voor dat winkelcentrum.
Vraag dat aan Dannyquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik bedoel: hoe herken je 'm als je blind bent?
O echt, strooizout zou ook moeten helpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb strooizout geprobeerd, maar vreemd genoeg trok dat in de randen van de tegels en die witte vlekken waren er niet meer uit te krijgen!
Je bent weer goed wakker heer JKquote:
Ik strooide het wel heel erg dik tussen de randen en liet het daar net zo lang liggen tot het weggeregend was!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, strooizout zou ook moeten helpen.
Ik doe dat in de winterwel, maar nooit witte vlekken gekregen
quote:
dominee afgezeken waar is dat nu goed voor?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef kree het volgende:
naja dominee nog ff afgezeken en die is nieuw nog want ik doe het 20 jaar en met moeite wat het moderner te maken.....
Of iig waarheid verteld, ik wil ze wel helpen muzikaal enzo en kan ook. maar was ff klaar ermee paar jaar.
maar ok ik zie hoop dat ze inzien dat het mss toch wat moderner moet met muziek
Krijg je het ook niet met de hogedruk weg?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik strooide het wel heel erg dik tussen de randen en liet het daar net zo lang liggen tot het weggeregend was!Misschien verklaart dat het wel.
Daar moet eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Schuif 'm dan gewoon een keer tijdens een preek opzij: "Prutser! Kijk, ZO moet je het doen!"quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef kree het volgende:
naja dominee nog ff afgezeken en die is nieuw nog want ik doe het 20 jaar en met moeite wat het moderner te maken.....
Of iig waarheid verteld, ik wil ze wel helpen muzikaal enzo en kan ook. maar was ff klaar ermee paar jaar.
maar ok ik zie hoop dat ze inzien dat het mss toch wat moderner moet met muziek
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuif 'm dan gewoon een keer tijdens een preek opzij: "Prutser! Kijk, ZO moet je het doen!"
Geen idee, was bij een vorig huis, jaren geleden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je het ook niet met de hogedruk weg?
nouja afgezeken niet, maar het komt omdat hij ook niet het hele verhaal heeft, dominee is voor denkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dominee afgezeken waar is dat nu goed voor?
dus lekker daar latenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, was bij een vorig huis, jaren geleden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar sta je open voor een mening van anderen want jou kennende zaag je soms wat doorquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja afgezeken niet, maar het komt omdat hij ook niet het hele verhaal heeft, dominee is voor denk
kerkenraad is meer het probleem waar je elke keer tegen aanloopt, maar ok begreep is wat vernieuwd nu ook, dus ik ga het kans geven wel.
beter netjes feedback geven hequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja afgezeken niet, maar het komt omdat hij ook niet het hele verhaal heeft, dominee is voor denk
kerkenraad is meer het probleem waar je elke keer tegen aanloopt, maar ok begreep is wat vernieuwd nu ook, dus ik ga het kans geven wel.
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Justin alles terug zoeken![]()
Ik blijf het gewoon onkruid noemen
O dan heb je er nu geen last meer vanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, was bij een vorig huis, jaren geleden.
heughms. we zitten niet met 10 man he? maar 500 miniaal?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuif 'm dan gewoon een keer tijdens een preek opzij: "Prutser! Kijk, ZO moet je het doen!"
Was het lekkerquote:
Nee, weglopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
heughms. we zitten niet met 10 man he? maar 500 miniaal?
Zou jij opstaan dan midden in dienst ongeplande en ff de mic pakken en je hele waarheid uitspreken. ???
Ja heerlijk. Net als een klacht indienen... Ook zo bevredigend.quote:
Doet een mens goed hequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Net als een klacht indienen... Ook zo bevredigend.
tuurlijk?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar sta je open voor een mening van anderen want jou kennende zaag je soms wat door
Een paar, maar het is de vraag of je overboden gaat worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je er nu geen last meer van![]()
Heb je alweer wat op het oog?
Ik was er wel even aan toe inderdaad.quote:
Ja nou, als je zo overtuigd bent dat hij maar wat amateuristisch loopt te klungelen; misschien!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
heughms. we zitten niet met 10 man he? maar 500 miniaal?
Zou jij opstaan dan midden in dienst ongeplande en ff de mic pakken en je hele waarheid uitspreken. ???
Ja dat is altijd afwachten. Hoop dat je snel iets vindtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar, maar het is de vraag of je overboden gaat worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |