Ah op die fiets, eens.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar daar erger ik me dus aan. Die afwijking per gemeente. Regel dat gewoon voor iedereen gelijk.
En ze duren alsmaar langerquote:Op maandag 3 juni 2024 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclames op YouTube
En dan moeten betalen om daar van af te komen![]()
Nooit, dus
Wat voor mij op de desktop iig werkt:quote:Op maandag 3 juni 2024 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclames op YouTube
En dan moeten betalen om daar van af te komen![]()
Nooit, dus
Aanverwant: mensen die zich voordoen alsof ze 24/7 vrolijk zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:56 schreef tong80 het volgende:
Mensen die fluiten. Het ergste is laat in de avond of 's nachts. Ik heb verdomme zelf een wekker. Val me niet lastig met je goeie bui.
Die wantrouw ik. Serieus. Erica Terpstra als rolmodel. De Marc Ruttes van deze wereld. Sander de Kramer. Bas Nijhuis. Linda de Mol. Ali B. Ruud Gullit is denk ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Aanverwant: mensen die zich voordoen alsof ze 24/7 vrolijk zijn.
Dat bepaal ik verdomme zelf wel of het lekkerder is de arrogantie van die bedrijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
"Verbeterd recept!"
"Nu nog lekkerder!"
Rughernia? Is klote ja, ik heb het ook maanden gehad, maar uiteindelijk heel langzaam beetje bij beetje ging het beter. Veel fysio oefeningen blijven doen (cobra pose vooral) en blijven bewegen, wandelen etc.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Ischias die al een half jaar duurt en maar niet over gaat.![]()
Wellicht werkt dat voor de 1e reclame (wil je tip dus niet afzeiken verderquote:Op maandag 3 juni 2024 23:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wat voor mij op de desktop iig werkt:
1: start filmpje dat je wil bekijken (reclame knalt er dan meestal direct in)
2: selecteer één van de video's rechts in het scherm
3: pijl teruggaan klikken om weer in de 'bedoelde' video te belanden en ... géén reclame meer!
Nee, het is geen hernia volgens de huisarts en de fysio. Ik heb eerder hernia gehad, het voelt ook anders. Het zit echt in mijn bil. Het lijkt wel of er een ontsteking zit of zo in de spier die vervolgens de zenuw plaagt. Oefeningen, zwemmen, wandelen, het wordt er alleen maar erger van.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Rughernia? Is klote ja, ik heb het ook maanden gehad, maar uiteindelijk heel langzaam beetje bij beetje ging het beter. Veel fysio oefeningen blijven doen (cobra pose vooral) en blijven bewegen, wandelen etc.
Dit is toch wel zo'n ontzettend racistische opmerking dat het gewoon komisch is.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 22:03 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, maar waar ik me echt dood aan erger zijn mensen die al jaren in Nederland wonen en geen woord Nederlands spreken. Soms op de school van mijn kinderen zie ik leraren tegen ouders dingen proberen uit te leggen in Engels of welke taal dan ook en dan wordt google translate er bij gehaald. En die zelfde ouders wonen dan al sinds 2001 hier of zo. Daar erger ik me dood aan.
Chinezen ook vaak, wonen hier ook al een eeuwigheid , maar velen spreken maar heel beperkt Nederlands.
En dan die Balkans die altijd en overal bijna voor problemen zorgen, of dakloos zijn en alsnog geen Nederlands spreken.. Daar kots ik echt op. En nee ik ben absoluut geen racist. Ben notabene zelf een Aziatische vrouw.
Je irriteert je aan niet de taal spreken van een hele diverse groep.quote:Op zondag 9 juni 2024 08:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is toch wel zo'n ontzettend racistische opmerking dat het gewoon komisch is.![]()
![]()
Het ging mij om de opmerking dat ze zichzelf geen racist vond en dan ook nog er achteraan gooit dat zo 'notabene een Aziatische vrouw" is.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je irriteert je aan niet de taal spreken van een hele diverse groep.
Gaat het dan om de taal of de enkelen van de groep?
Weenie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |