Nu ben je zelf aan het pseudo modden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
´pseudomodden (mods vertellen wat ze moeten doen of je als mod gedragen door te roepen om slotjes e.d.) achterwege laten´
Ik roep niemand op, om iets te doen. Ik trek alleen een conclusie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
´pseudomodden (mods vertellen wat ze moeten doen of je als mod gedragen door te roepen om slotjes e.d.) achterwege laten´
Tuurlijk, want jij weet het beter dan iemand die 6 jaar gestudeerd heeft en jarenlange ervaring heeft. Mafklapper.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja man, alsof hij mijn advies gaat opvolgen(zou hem wel goed doen btw)
Nee, dit Twitter bericht is een faker..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Oplichters. De ms media is fake theater
Wie zegt dat dit bericht klopt? Jij doet toch zelf altijd onderzoek? Of neem je dit bericht waarin 2 fotootjes even onder elkaar worden gezet meteen voor waar aan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Het bericht klopt niet, dat is in 2020 al uitgezocht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit bericht klopt? Jij doet toch zelf altijd onderzoek? Of neem je dit bericht waarin 2 fotootjes even onder elkaar worden gezet meteen voor waar aan?
Ben je zelf in Bergamo geweest dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit Twitter bericht is een faker..
En anno 2024 nog eens komen met iets uit 2020
Goede redenatie. Als er in al die jaren 0 babies worden geboren en er 0 mensen vanaf buiten de stad in verhuizen dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Sowieso is Bergamo een grote leugen geweest en hebben ze de dodentallen gigantisch opgeblazen.
Van de 119.550 inwoners zijn er 4.500 overleden? Dat klopt al niet. Het inwonersaantal is van 1 januari 2023. Als je teruggaat naar 2019, toen was het inwonersaantal rond de 120.000. Indien het dodental zou kloppen, dan zouden er toen 125.000 inwoners zijn geweest, wat dus niet zo is. Er zijn dus maximaal 450 mensen overleden, waarvan het nog niet eens bekend is of het door corona komt. Daarnaast zijn de mensen in Bergamo stokoud, dus griep/corona kan sowieso al het laatste zetje geven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bergamo_(stad)
Ben je zelf in Bergamo geweest dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 23:21 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Sowieso is Bergamo een grote leugen geweest en hebben ze de dodentallen gigantisch opgeblazen.
Van de 119.550 inwoners zijn er 4.500 overleden? Dat klopt al niet. Het inwonersaantal is van 1 januari 2023. Als je teruggaat naar 2019, toen was het inwonersaantal rond de 120.000. Indien het dodental zou kloppen, dan zouden er toen 125.000 inwoners zijn geweest, wat dus niet zo is. Er zijn dus maximaal 450 mensen overleden, waarvan het nog niet eens bekend is of het door corona komt. Daarnaast zijn de mensen in Bergamo stokoud, dus griep/corona kan sowieso al het laatste zetje geven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bergamo_(stad)
Ga je nog een keer inhoudelijk in op onze (tegen)vragen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:29 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Waarom zou hij daar nu, na 8 topics, ineens mee beginnen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ga je nog een keer inhoudelijk in op onze (tegen)vragen?
Ijdele hoop gok ikquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom zou hij daar nu, na 8 topics, ineens mee beginnen?
Hij weet ook wel dat dat Twitter bericht zelf fake is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:36 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ga je nog een keer inhoudelijk in op onze (tegen)vragen?
Inderdaad, veel aandoeningen blijven ongediagnosticeerd in Afrika, en dat werkt echt niet in het voordeel van die mensen. Ook verschillende kankers zie je minder als doodsoorzaak, vooral kankers die je bij jongere mensen ziet zoals non-hodgkin en leukemie. Ik sprak ooit een arts erover, want die deed zijn phd over kanker in Afrika. Die vertelde dat ze net zo vaak voorkomen als in Europa, alleen wordt zelden de diagnose gesteld, omdat men daarvoor de middelen niet heeft. Veel mensen overlijden dus aan kanker, zonder ooit die diagnose te hebben gehad, en dus ook zonder behandeling.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Fake news.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9210463/
In Africa, about 29.19 million people (9% of 322 million) suffer from depression, with over 7 million in Nigeria (3.9% of 322 million). Estimates place the lifetime prevalence of depressive disorders from 3.3% to 9.8% (Esan and Esan, 2016).
Binnen 4 jaar tijd komen er 5.000 babies bij in een stadje waarin de meerderheid van de vrouwen in de menopauze zitten (gezien de mensen daar stokoud zijn), tuurlijk jongen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 04:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goede redenatie. Als er in al die jaren 0 babies worden geboren en er 0 mensen vanaf buiten de stad in verhuizen dan.
Maar je bent dus niet in Bergamot geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Binnen 4 jaar tijd komen er 5.000 babies bij in een stadje waarin de meerderheid van de vrouwen in de menopauze zitten (gezien de mensen daar stokoud zijn), tuurlijk jongen.
Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je bent dus niet in Bergamot geweest.
Lekker goedkope huizen van al die overleden mensen lage rentes dus ja dat kan zo opgevuld zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Binnen 4 jaar tijd komen er 5.000 babies bij in een stadje waarin de meerderheid van de vrouwen in de menopauze zitten (gezien de mensen daar stokoud zijn), tuurlijk jongen.
De plaats heet Bergamo.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus alles wat je op Bergamot zegt heeft geen solide basis.
Beetje nadenken, zou jou ook goed doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus alles wat je op Bergamot zegt heeft geen solide basis.
Ik krijg het nog altijd meer voor elkaar dan jij.quote:
Nope, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:40 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik krijg het nog altijd meer voor elkaar dan jij.
Ik heb nog meer intelligentie in mijn kleine teen dan dat jij in totaal hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, maar leuk geprobeerd.
Volgende keer beter je best doen.
Dat blijkt niet uit deze reactie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb nog meer intelligentie in mijn kleine teen dan dat jij in totaal hebt.
Ik pas mij aan aan jouw intelligentieniveau.quote:
Dat verklaart waarom je topic in de vergaarbak is beland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik pas mij aan aan jouw intelligentieniveau.
Links beleid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je topic in de vergaarbak is beland.
Daar zit je probleem. Je denkt heel slim te zijn. Maar je bent zo dom dat je niet eens door hebt dat je compleet achterlijk bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
iedereen is gek behalve jij zekerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Helaas voor jou is dat dan ook de enige plaats waar je intelligentie hebt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dan ben je vast in staat om onze reacties te kunnen weerspreken? Tot nu toe lukt je dat namelijk niet echt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 03:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Beetje nadenken, zou jou ook goed doen.
Het heeft weinig zin om met jullie te discussiëren, ouwe Zelenskylover.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:10 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan ben je vast in staat om onze reacties te kunnen weerspreken? Tot nu toe lukt je dat namelijk niet echt..
Klote he, dat al je argumenten compleet onderuit gehaald worden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:02 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om met jullie te discussiëren, ouwe Zelenskylover.
Nee, jullie IQ is te laag voor een zinvolle discussie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klote he, dat al je argumenten compleet onderuit gehaald worden?
Zo hoog is jouw IQ ook weer niet, anders liet je niet zo makkelijk pakken door gegoochel net statistiek en simplistische conclusies.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, jullie IQ is te laag voor een zinvolle discussie.
Dat komt doordat jij dat niet weet aan te tonen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Het komt veel vaker in het nieuws dan een aantal jaar geleden...
https://www.nu.nl/voetbal(...)aat-goed-met-me.html
Bewijs het maar, alles is terug te vinden via Google. Dan even in een database ofzo en laat de statistieken maar zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Inderdaad:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Tja niet iedereen kan een IQ in de dubbele cijfers hebben zoals jij. Daar moet je je aan aanpassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Nee, jullie IQ is te laag voor een zinvolle discussie.
Ik hoef het werk niet voor jou te doen, luie Zelenskylover. Let maar eens op in de media en kijk naar de oversterfte.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bewijs het maar, alles is terug te vinden via Google. Dan even in een database ofzo en laat de statistieken maar zien.
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan een IQ in de dubbele cijfers hebben zoals jij. Daar moet je je aan aanpassen.
Het feit dat je antwoordt, maakt het al geen monoloog meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.
Grappig dat je de naam Zelensky gebruikt om iemand te beledigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:48 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik hoef het werk niet voor jou te doen, luie Zelenskylover. Let maar eens op in de media en kijk naar de oversterfte.
Zelensky steunt onder andere het neonazistische Azovbataljon en duwt Europa richting WW3.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig dat je de naam Zelensky gebruikt om iemand te beledigen.
Het laat heel mooi zien met wiens mond je spreekt.
En de oversterfte staat niet aan jouw kant.
Daarom link je niet naar de cijfers.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zelensky steunt onder andere het neonazistische Azovbataljon en duwt Europa richting WW3.
Zo zichtbaar dat je niet durft met cijfers te komen.quote:Je mag gerust kijken op het CBS, de oversterfte is duidelijk zichtbaar.
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Zo zichtbaar dat je niet durft met cijfers te komen.
De sterken gaan ook dood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:47 schreef cosmosis het volgende:
Vaccinatie of geen vaccinatie, de zwakkere gaan sowieso dood, dat je je daarmee bezig houdt.....
Tja, je zegt van alles, maar je komt nergens mee .quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.
Volkomen wetenschappelijke onzin, nergens op gestoeld. Als dit het beste is wat aangedragen wordt en jij gelooft dit, ben je nog verder heen dan je in eerste instantie al leek te zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:14 schreef PSVCL het volgende:
Most of these options are designed to disconnect the human soul from the human body, and prepare the body to be used as a shell for a new host. Effectively, this is integrating technological and pharmaceutical hybridization to damage human DNA, as preparation for body snatching. [Note: Now we can see the real purpose of the COVID mRNA Vaccine as I’ve written about before]
https://veilofreality.com(...)rap-and-the-way-out/
Niet zo onzeker zijn maatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volkomen wetenschappelijke onzin, nergens op gestoeld. Als dit het beste is wat aangedragen wordt en jij gelooft dit, ben je nog verder heen dan je in eerste instantie al leek te zijn.
Oh, ik ben volkomen zeker hoor.quote:
Hij keek in de spiegel toen hij op zoek was naar een reactie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 03:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, ik ben volkomen zeker hoor.
Je bent wel heel ver heen als je dat soort prietpraat serieus neemt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:14 schreef PSVCL het volgende:
Most of these options are designed to disconnect the human soul from the human body, and prepare the body to be used as a shell for a new host. Effectively, this is integrating technological and pharmaceutical hybridization to damage human DNA, as preparation for body snatching. [Note: Now we can see the real purpose of the COVID mRNA Vaccine as I’ve written about before]
https://veilofreality.com(...)rap-and-the-way-out/
Je bedoelt al die plaatjes met selectieve cijfers, verzonnen cijfers, en andere onzin die gewoon niet bleek te kloppen, ja dan zou ik ook niet meer met cijfers komen en maar gewoon bij deze discussie de doelpalen verzetten om het over mijn vermeend hoge iq gaan hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.
Lol wtf is dat voor een sekte?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:11 schreef PSVCL het volgende:
https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/
Je gelooft helemaal niet dat iq en intelligentie er iets toe doen, anders zou de kennis en informatie van intelligente personen niet zo makkelijk naast je neer leggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.
James Bond heeft ook een nummer in drie cijfers. Ik vermoed dat jouw IQ in dezelfde reeks valt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tel er 120 bij op, dan zit je goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
James Bond heeft ook een nummer in drie cijfers. Ik vermoed dat jouw IQ in dezelfde reeks valt.
Goed onderbouwd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Turbokanker.
https://www.ad.nl/economi(...)an-youtube~ae396981/
Dat woord komt niet in het artikel voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Turbokanker.
https://www.ad.nl/economi(...)an-youtube~ae396981/
Zo weinig maar? Geen wonder dat je je laat inpakken door domme websites. Je hebt net genoeg denkkracht om adem te blijven halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tel er 120 bij op, dan zit je goed.
omdat deze user in een eigen wereldje leeft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat woord komt niet in het artikel voor.
Kun je uitleggen waarom je besloten hebt om dat er zelf bij te zetten?
Aangezien het eerste duidelijk waarneembaar is en het tweede nooit en te nimmer bewezen is, is dat een redelijke open deur intrappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als ik al die wappies zie denk ik dat de geestelijke schade groter is dan de vaccinatieschade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |