quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zelensky steunt onder andere het neonazistische Azovbataljon en duwt Europa richting WW3.
Zo zichtbaar dat je niet durft met cijfers te komen.quote:Je mag gerust kijken op het CBS, de oversterfte is duidelijk zichtbaar.
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
[..]
Zo zichtbaar dat je niet durft met cijfers te komen.
De sterken gaan ook dood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:47 schreef cosmosis het volgende:
Vaccinatie of geen vaccinatie, de zwakkere gaan sowieso dood, dat je je daarmee bezig houdt.....
Tja, je zegt van alles, maar je komt nergens mee .quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.
Volkomen wetenschappelijke onzin, nergens op gestoeld. Als dit het beste is wat aangedragen wordt en jij gelooft dit, ben je nog verder heen dan je in eerste instantie al leek te zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:14 schreef PSVCL het volgende:
Most of these options are designed to disconnect the human soul from the human body, and prepare the body to be used as a shell for a new host. Effectively, this is integrating technological and pharmaceutical hybridization to damage human DNA, as preparation for body snatching. [Note: Now we can see the real purpose of the COVID mRNA Vaccine as I’ve written about before]
https://veilofreality.com(...)rap-and-the-way-out/
Niet zo onzeker zijn maatquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 01:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volkomen wetenschappelijke onzin, nergens op gestoeld. Als dit het beste is wat aangedragen wordt en jij gelooft dit, ben je nog verder heen dan je in eerste instantie al leek te zijn.
Oh, ik ben volkomen zeker hoor.quote:
Hij keek in de spiegel toen hij op zoek was naar een reactie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 03:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, ik ben volkomen zeker hoor.
Je bent wel heel ver heen als je dat soort prietpraat serieus neemt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:14 schreef PSVCL het volgende:
Most of these options are designed to disconnect the human soul from the human body, and prepare the body to be used as a shell for a new host. Effectively, this is integrating technological and pharmaceutical hybridization to damage human DNA, as preparation for body snatching. [Note: Now we can see the real purpose of the COVID mRNA Vaccine as I’ve written about before]
https://veilofreality.com(...)rap-and-the-way-out/
Je bedoelt al die plaatjes met selectieve cijfers, verzonnen cijfers, en andere onzin die gewoon niet bleek te kloppen, ja dan zou ik ook niet meer met cijfers komen en maar gewoon bij deze discussie de doelpalen verzetten om het over mijn vermeend hoge iq gaan hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:45 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden talloze links en afbeeldingen geplaatst. Dat Wantie lui is, betekent niet dat ik niet met cijfers durf te komen.
Lol wtf is dat voor een sekte?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:11 schreef PSVCL het volgende:
https://veilofreality.com(...)nd-life-after-death/
Je gelooft helemaal niet dat iq en intelligentie er iets toe doen, anders zou de kennis en informatie van intelligente personen niet zo makkelijk naast je neer leggen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.
James Bond heeft ook een nummer in drie cijfers. Ik vermoed dat jouw IQ in dezelfde reeks valt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een leuke monoloog aan het houden. Mijn IQ is in de driedubbele cijfers, daar kan jij niet aan tippen inderdaad.
Tel er 120 bij op, dan zit je goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
James Bond heeft ook een nummer in drie cijfers. Ik vermoed dat jouw IQ in dezelfde reeks valt.
Goed onderbouwd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Turbokanker.
https://www.ad.nl/economi(...)an-youtube~ae396981/
Dat woord komt niet in het artikel voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:57 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Turbokanker.
https://www.ad.nl/economi(...)an-youtube~ae396981/
Zo weinig maar? Geen wonder dat je je laat inpakken door domme websites. Je hebt net genoeg denkkracht om adem te blijven halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Tel er 120 bij op, dan zit je goed.
omdat deze user in een eigen wereldje leeft.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat woord komt niet in het artikel voor.
Kun je uitleggen waarom je besloten hebt om dat er zelf bij te zetten?
Aangezien het eerste duidelijk waarneembaar is en het tweede nooit en te nimmer bewezen is, is dat een redelijke open deur intrappen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
Als ik al die wappies zie denk ik dat de geestelijke schade groter is dan de vaccinatieschade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |